Spring naar bijdragen

Woensdag 12 april 2017


Aanbevolen berichten

Daar ben ik ook bang voor. Eerlijk gezegd denk ik dat Lars zijn opstandigheid ook wel herkent. En ook herkent dat hem dat niet veel oplevert dan weer meer ellende. Het lijkt in ieder geval niet op "netjes denken"  zoals het bedoeld lijkt.

Dit is solo, terwijl samen het motto is, wil je duurzaam resultaat.
Als je je niet gehoord en gezien voelt, ligt de oplossing in het aangaan van dat probleem.
Wel met: eerlijkheid, openheid van geest en bereidwilligheid. Dat lijken basisregels om met anderen om te gaan.

Ik wens je veel kalmte, moed en wijsheid, Lars.
 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lars, vanuit boosheid zo'n stap zetten lijkt me niet de goede actie. Al begrijp ik wel dat je je klem voelt zitten. Kun je niet samen met je dochter een gesprek hebben en vadaaruit zoeken naar een oplossing die wat meer stapsgewijs is wellicht?

nou ja, ik weet het natuurlijk ook niet. Beste stuurlui enz. Maar sowieso zou ik doen wat ik altijd zeg, paar nachtjes erover slapen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Lars, ik wens je sterkte. Ik ben nog niet zo lang hier en ik vind het redelijk overweldigd alle informatie. Ik weet niet zo goed wat ik moet zeggen. Sterkte. Ik hoop dat er ook ruimte is voor alledaagse dingen die mij bezig houden om weg te blijven van de wijn. De ditjes en datjes. Vandaag onder werk enorm 'trekmoment' volgens definitie van @Bor. Gelukkig weer weg. Dadelijk hardlopen en het streven om droog te slapen, niet voor niets opgegeven voor dagpact. Ik meld me straks weer voor alle zekerheid.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

31 minuten geleden zei Lars:

Het is gewoon genoeg geweest @Lika. Op naar een volgende stap en een vrij leven. 

Das de grap....  een vrij leven bestaat niet,.lars

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ah bor...dat is moeilijk uit te leggen maar dacht net tzelfde als joops toen ik lars las. In bepaalde zin liggen we toch allemaal aan de band. Alleen al de verantwoordelijkheden die je hebt tov anderen, ongeschreven lijntjes, geschreven lijntjes etc. Maar ook je verslaving, verwachtingen, 

Soit, wat is vrij zijn he?

bewerkt door fleurtje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Je opname brengt niet alleen slechts mee lars.  Zo ben je al een tijdje droog, kwam je uit de kast en heb je nog steeds een aantal dierbaren om je heen. Dat zijn supergrote evoluties.

Natuurlijk begrijp ik ook wel je nood aan t spreiden van je vleugels. Je bent al een oudje...maar doe t alleen als je weet dat je sterk genoeg staat en niet vanuit een impuls. Al dat je hebt opgebouwd moet stevig staan. Zoniet ben je al verloren voor je begonnen bent

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Denk je dat je fysiek overwicht op hem kunt hebben, Lars? Dreigend voor hem gaan staan, voor mijn part zijn arm op zijn rug draaien. Zou dat lukken? Daar hoeft niet bij gepraat te worden en het is wel duidelijk als eenmalig signaal, als je er verder rustig bij blijft. Normaal zou ik er niet voor zijn, maar in dit geval?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat begrijp ik ook niet Lars. Ze kunnen je toch wel leren hoe je dat doet. Het is ook niet niets om overeind te blijven in een groep. Ik denk dat veel mensen dat een opgave vinden. En jij misschien meer dan anderen, maar dat je het maar alleen moet uitzoeken vind ik raar.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Fiet! Ging het goed vandaag?

Roodborstje ook weer goed gedaan! 

Lars je bent inderdaad in korte tijd super ver gekomen. Je bent en blijft een baas dat je die pester niet uit het raam gooit. Probleem is dat jij de pineut bent als je het veld ruimt voor hem en op kamers gaat. Jij weer in je eentje en misschien wel aan de drank en die gladiool pikt er weer een ander uit in de pikorde. Brrr wat een somber toekomstbeeld. :( 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...