Spring naar bijdragen

Woensdag 12 april 2017

Aanbevolen berichten

Goedemorgen! Ik mis Lars en Vasja! Zij staan toch altijd op als de nachtkrekels nog sjirpen? 

Hebben jullie er zin in vandaag Suikertje, Vol en Lika? 

:DEnne... Niet zo stoken hè Fleur! Ik ben geen handvolGooi er wat cola en taart in en je hebt een hele dag geen last meer van me. :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@suikertje, sterkte met je hond. 

Goedemorgen, ik had gisteren ook een moeilijke dag. Maar niet gedronken.

Vandaag op naar dag 4! Vanochtend werd ik wakker en moest ik wel 5 keer nadenken of ik nauw echt niet had gedronken.

Maar nee hoor. wat een rare gewaarwording. Kennen jullie dit?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lars, ik leef met je mee. Wordt hier in de therapie aandacht aan besteed? Of laten ze je helemaal zwemmen. Daar lijkt het op en dat vind ik ongehoord. Goed dat je een gesprek hebt vandaag. Ik realiseer me hoeveel er altijd gesproken moet woen en dat dat sowieso extra lastig voor jou is. Misschien helt het om een en ander in je eigen woorden alvast op papier te zetten en dat voorafgaand toe te sturen of mee te nemen? Dan weet je zeker dat wat je te zeggen hebt er op de door jou gewenste manier staat. Of is dat juist niet helpend voor jou? Sterkte man en ik vind het ongelofelijk naar voor je. Pesten. Grrrrr. Idioot gedoe.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allemaal,

Straks lekker yoga, en daarna komt er iemand naar mijn printer kijken (print niet meer helaas)

Suikertje,

Niet de rotzooi van je hondje door je schoonmaakster laten opruimen hoor
(werd ter plekke een beetje boos)
Het is jou hondje, jij bent daar verantwoordelijk voor, dus ruim je zelf de rotzooi op
(of was het maar een geintje van je :blush:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...