Antoinnette Geplaatst 12 april 2017 Rapport Share Geplaatst 12 april 2017 Goedemorgen. Te vroeg wakker geworden door hondje die ziek is. Kon ik meteen vloer schrobben. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 12 april 2017 Rapport Share Geplaatst 12 april 2017 Goedemorgen Suikertje. Sterkte voor jou en je hondje. Heeft Odie dit vaker? Ik heb ook een hele oude hond (16). Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 12 april 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 april 2017 Goedemorgen Lika, nee niet vaak, ze wil nu ook niet eten, maar uitlaten vindt ze prima, dus denk dat het wel mee valt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 12 april 2017 Rapport Share Geplaatst 12 april 2017 Goedemorgen, ik ben er ook weer eens Vervelend Suiker, hoop dat het meevalt! Nog 1 drukke ochtend, dan 1,5dag vrij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 12 april 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 april 2017 Goedemorgen Vol. Ik mis Lars, hoop dat hij lekker uitslaapt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 12 april 2017 Rapport Share Geplaatst 12 april 2017 Dagpact: Reacher Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 12 april 2017 Rapport Share Geplaatst 12 april 2017 Goeiemorgen. Dagpact: Reacher jowan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 12 april 2017 Rapport Share Geplaatst 12 april 2017 Lars? Ben je er? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 12 april 2017 Rapport Share Geplaatst 12 april 2017 Goedemorgen! Ik mis Lars en Vasja! Zij staan toch altijd op als de nachtkrekels nog sjirpen? Hebben jullie er zin in vandaag Suikertje, Vol en Lika? Enne... Niet zo stoken hè Fleur! Ik ben geen handvol. Gooi er wat cola en taart in en je hebt een hele dag geen last meer van me. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 12 april 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 april 2017 Goedemorgen Sonnetje en Lars, alles goed Lars Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vasja Geplaatst 12 april 2017 Rapport Share Geplaatst 12 april 2017 Goedemorgen allen ^^ Hoi Reacher hoe gaat het met je? ^^ Hoe gaat het met jou Lars? ^^ Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vasja Geplaatst 12 april 2017 Rapport Share Geplaatst 12 april 2017 Sterkte Suikertje!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 12 april 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 april 2017 Sterkte Suikertje hoeft niet Vasja, Sterkte Odie wel en mijn schoonmaakster komt vanmorgen. Als mijn hondje iets doet kan zij het opruimen haha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 12 april 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 april 2017 Heb je wel beetje kunnen slapen Lars, hoop dat je dag beetje redelijk door komt. Ik ben vol goede moed opgestaan, maar dat deed ik gisteren ook, dus zegt weinig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
roodborstje Geplaatst 12 april 2017 Rapport Share Geplaatst 12 april 2017 Dagpact: Reacher jowan Lars Sonnetje Roodborstje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 12 april 2017 Rapport Share Geplaatst 12 april 2017 Popjes! Daar zijn jullie! Echt een man he die Lars, meteen delegeren Ik hoop dat je een betere dag hebt vandaag! Fijne dag allemaal, had het gisteravond moeilijk maar schrijf er later wel iets over. Nu zwiep! Aan het werk! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
roodborstje Geplaatst 12 april 2017 Rapport Share Geplaatst 12 april 2017 @suikertje, sterkte met je hond. Goedemorgen, ik had gisteren ook een moeilijke dag. Maar niet gedronken. Vandaag op naar dag 4! Vanochtend werd ik wakker en moest ik wel 5 keer nadenken of ik nauw echt niet had gedronken. Maar nee hoor. wat een rare gewaarwording. Kennen jullie dit? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 12 april 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 april 2017 Klinkt niet goed Lars. Hoop zo dat het gesprek iets oplevert. Wat een ellende. Anders regel ik wel een knokploeg van het forum om die knapen aan te pakken inclusief de leiding daar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 12 april 2017 Rapport Share Geplaatst 12 april 2017 Goedemorgen frummers. Tis koud en guur in het noorden..... Maar binnen is het lekker warm en staan koffie en thee te wachten Kom maar op met die woensdag-de-twaalfde.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 12 april 2017 Rapport Share Geplaatst 12 april 2017 Goede morgen. Dagpact: Reacher jowan Lars Sonnetje Roodborstje Kohtje De twaalfde van de maand is een goede reden om niet te drinken. Lika en Yvonne reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sowhat Geplaatst 12 april 2017 Rapport Share Geplaatst 12 april 2017 Goedemorgen allemaal. Kohtje,ik doe vandaag met je mee! Lars,niet naar de gesloten afdeling maar zorgen dat je zo snel mogelijk naar begeleid wonen kan gaan! Wie beslist eigenlijk wanneer dat mogelijk is? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 12 april 2017 Rapport Share Geplaatst 12 april 2017 Lars, ik leef met je mee. Wordt hier in de therapie aandacht aan besteed? Of laten ze je helemaal zwemmen. Daar lijkt het op en dat vind ik ongehoord. Goed dat je een gesprek hebt vandaag. Ik realiseer me hoeveel er altijd gesproken moet woen en dat dat sowieso extra lastig voor jou is. Misschien helt het om een en ander in je eigen woorden alvast op papier te zetten en dat voorafgaand toe te sturen of mee te nemen? Dan weet je zeker dat wat je te zeggen hebt er op de door jou gewenste manier staat. Of is dat juist niet helpend voor jou? Sterkte man en ik vind het ongelofelijk naar voor je. Pesten. Grrrrr. Idioot gedoe. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 12 april 2017 Rapport Share Geplaatst 12 april 2017 Goeie morgen. Sugar heb je Norrit in huis? Daar mag ze best een halve of een hele van hebben hoor. Al een paar dagen last van keelpijn en hoesten. Daardoor vannacht bijna niet geslapen. Vanmiddag maar ff naar de dokter. Ziet die me ook weer eens. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 12 april 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 april 2017 Goedemorgen Bolletje. Nee geen norit in huis. Zie het wel even aan anders stop ik er wel een banaan in. Jij beterschap, hoop dat het mee valt met je Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 12 april 2017 Rapport Share Geplaatst 12 april 2017 Goedemorgen allemaal, Straks lekker yoga, en daarna komt er iemand naar mijn printer kijken (print niet meer helaas) Suikertje, Niet de rotzooi van je hondje door je schoonmaakster laten opruimen hoor (werd ter plekke een beetje boos) Het is jou hondje, jij bent daar verantwoordelijk voor, dus ruim je zelf de rotzooi op (of was het maar een geintje van je ) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden