Kohtje Geplaatst 29 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2017 Goede morgen. Nou Lars, ik zie heel veel zwem en maar weinig broek. En dát waar de kinderen bij zijn.. (en zelfs kleinkind). Hoe wil je het in zo'n 'kostuum' in hemelsnaam droog houden? jOwan, goede reis, goed verblijf en veel voldoening. Tikkie jaloers (maar niet heus ) op je verblijf in Frankrijk. Dagpact jowan Lars Bor MarQ Nadia Reacher Kohtje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 29 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2017 Ha mensen. Beroerd geslapen. Te slecht geluisterd naar mezelf gisteren. Zal nog wel vaker gebeuren. Was heel sikkeneurig toen man gisteren wijntje drink. Dat wil ik ook!!! Wat kan het mij ook schelen. Kan het gewoon doen. Etc, etc, etc. Uitgesproken en niet gedaan. Nu blij om. Maar ik voel de trek opkomen als ik over mijn grenzen ben gegaan en moe ben etc. Zie opeens precies hoe ik het jaren heb gedaan. Wel hulp gevraagd bij iets waar ik tegenop zie en aanvaard voor het eerst. Trots, trots, trots. Kost ook een energie. Vol goede moed vandaag. Voel,me heel dankbaar. Weet niet waarom. kruidenthee67, rapilos en Sita2 reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 29 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2017 (bewerkt) 2 uur geleden zei Lars: Poeh, ik duik nog ff m´n bed in hoor. Ik krijg ineens zo´n raar gevoel. Zal even over m´n grenzen gaan. Momentje. 29 maart 2017 bewerkt door bolletje Lika en basta reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 29 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2017 Allen een goedemorgen, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 29 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2017 Moghu Soothe. Mensen ik ben pleite. Doeeeeiiiiiiii Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 29 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2017 Hoi Bolleboos. Ook een goedemorgen. Rustig aan hè. Lieve groet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieselotje Geplaatst 29 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2017 Haha die Lars! Leuk op de ochtend Dagpact jowan Lars Bor MarQ Nadia Reacher Kohtje Lieselotje Zombiemodus Reacher? De fakir technieken hebben dus even geen baat gehad? Hoop dat je vannacht een goede nachtrust heb en ook voor jou Lika! Wel super Lika toch je duiveltje getemd gisteravond in je hoofd, tuurlijk kost dat energie! Vandaag ook hier in het zuiden even een dagje iets minder zonnig, maar wat kunnen we blij zijn met het mooie weer nu al eind Maart. En weet je wat, vrijdag gaan we de camper ophalen! Whooeeeppp!! En dan is manlief ook nog eens jarig, dus dubbel feest. We vieren het zaterdag met de familie kleinschalig (12 mensjes) en vrijdagavond met zijn 2tjes, lekker uiteten. Verder wat minder actief hier op het forum, ik heb het simpelweg nogal druk om alles bij te benen en nu met het mooie weer wil ik ook de tijd buiten besteden op het platteland waar ik woon. De studie vergt ook wat meer tijd als ik had verwacht, kostencalculatie, poeh! Ik als "oud" HBO'er die 12 jaar geleden haar papiertje behaalde, moet er flink aan trekken maar ik wil het gewoon doen en heb een plan van aanpak in mijn hoofd zitten dus we gaan ervoor! Hele fijne dag allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 29 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2017 ik zit heerlijk aan koffie met saucijzenbroodje, aan keukentafel nog wat werk van gisteren afmaken. Tandarts ging prima, luchtige sfeer en gelukkig weer niets op mijn tanden aan te merken. De verstandskies die volgens vorige tandarts toch maar eens uit kaak gehaald moest worden, blijkt überhaupt niet te bestaan. Goed nieuws smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 29 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2017 Even goede morgen wensen Meld me wat laat, maar heb de yoga al achter de rug Fjne dag allen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 29 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2017 Goeiemorgen, Beetje sneu zo, die hangmat in de regen... Maar het lentegroen spat de tuin al uit: mooi om te zien! Hopelijk een goede dag voor elk (Jannigje?) en morgen is de zon er weer. Rokjes klaar leggen dames! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 29 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2017 Wel blote benen eronder he smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 29 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2017 Blij dat mijn schoonmaakster haar werk weer hier gedaan heeft, weer vrij in mijn eigen huisje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 29 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2017 Nou nee Spirit, schoonmaken kan ze als de beste, maar voor de rest... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 29 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2017 Nog 3 keer en dan neem ik weer vrolijk afscheid van haar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 29 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2017 Rokjesdag is ergens midden april. Maar voor mij was het gisteren. Hangt immers van het weer af! En.. tuurlijk met blote benen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sita2 Geplaatst 29 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2017 Jeetje mensen. Ik heb duidelijk veel meer koffie nodig voor deze draad. Beetje nerveus voor wat de dag gaat brengen. jowan: goede reis! Dagpact: jowan Lars Bor MarQ Nadia Reacher Kohtje Lieselotje Spirit Sita Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 29 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2017 Lars, ik vind eerlijk gezegd je rechterhand niet zo bij je 'badpak' passen. Meer iets voor bij bikini. smart en basta reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 29 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2017 Ik hoorde gisteren iemand verkondigen dat je rokjesdag niet moet aankondigen. Dat het aardiger is als je 's avonds kunt zeggen: vandaag was het rokjesdag. Waarom? Geen idee. smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 29 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2017 Nee, tuurlijk niet. Anders had ik niet gezegd dat ik geen idee heb. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 29 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2017 Ik geloof dat ik blij begin te worden dat ik je niet persoonlijk ken.. smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 29 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2017 Jammer Lars.... je begon net zulke leuke plaatjes te plaatsen! speciaal voor ingelogd! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 29 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2017 hahaha Lars, wat ben je soms leuk ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 29 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2017 Vanavond wat drinken en eten met groepje van laatst. Toen dronk ik 8 tonic. Kijken wat ik vanavond doe. 8 tonic kan ik me niet helemaal indenken...... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 29 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2017 Lika, je gaat wat drinken en eten met een groepje. Je hebt het alleen over de hoeveelheid tonic. Door de belangrijkheid van (niet) drinken kleiner te maken kom je misschien tot een heel aanvaardbare, natuurlijke én lekkere hoeveelheid vocht en plezier tijdens zo'n avondje. Geluk en genot zit 'm in de intensiteit van wat je doet/nuttigt. In de kwaliteit. Niet in de kwantiteit. (En al helemaal niet in verdoving.) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 29 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2017 Als zelfs het kijken naar buiten een probleem wordt zonder nog maar naar buiten te hoeven, is er voor mij maar 1 oplossing. Of oplossing is het niet eens, maar ik word er misschien iets rustiger van. Ga maar gewoon in bed liggen. Ik spreek jullie morgen onder hopelijk betere geestelijke condities weer. Fijne avond gewenst Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden