Spring naar bijdragen

Woensdag 29 maart 2017


jowan

Aanbevolen berichten

Goede morgen.

Nou Lars, ik zie heel veel zwem en maar weinig broek. En dát waar de kinderen bij zijn.. (en zelfs kleinkind).
Hoe wil je het in zo'n 'kostuum' in hemelsnaam droog houden?

jOwan, goede reis, goed verblijf en veel voldoening. Tikkie jaloers (maar niet heus ;)) op je verblijf in Frankrijk.


Dagpact

jowan

Lars

Bor

MarQ

Nadia

Reacher

Kohtje

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ha mensen. Beroerd geslapen. Te slecht geluisterd naar mezelf gisteren. Zal nog wel vaker gebeuren. 

Was heel sikkeneurig toen man gisteren wijntje drink. Dat wil ik ook!!! Wat kan het mij ook schelen. Kan het gewoon doen. Etc, etc, etc. Uitgesproken en niet gedaan. Nu blij om. Maar ik voel de trek opkomen als ik over mijn grenzen ben gegaan en moe ben etc. Zie opeens precies hoe ik het jaren heb gedaan. 

Wel hulp gevraagd bij iets waar ik tegenop zie en aanvaard voor het eerst.  Trots, trots, trots. Kost ook een energie.  

Vol goede moed vandaag. Voel,me heel dankbaar. Weet niet waarom. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Haha die Lars! Leuk op de ochtend :lol:

Dagpact

jowan
Lars
Bor
MarQ
Nadia
Reacher
Kohtje
Lieselotje

Zombiemodus Reacher? De fakir technieken hebben dus even geen baat gehad? Hoop dat je vannacht een goede nachtrust heb en ook voor jou Lika!
Wel super Lika toch je duiveltje getemd gisteravond in je hoofd, tuurlijk kost dat energie! 

Vandaag ook hier in het zuiden even een dagje iets minder zonnig, maar wat kunnen we blij zijn met het mooie weer nu al eind Maart. En weet je wat, vrijdag gaan we de camper ophalen! Whooeeeppp!! En dan is manlief ook nog eens jarig, dus dubbel feest. We vieren het zaterdag met de familie kleinschalig (12 mensjes) en vrijdagavond met zijn 2tjes, lekker uiteten. 
Verder wat minder actief hier op het forum, ik heb het simpelweg nogal druk om alles bij te benen en nu met het mooie weer wil ik ook de tijd buiten besteden op het platteland waar ik woon. De studie vergt ook wat meer tijd als ik had verwacht, kostencalculatie, poeh! Ik als "oud" HBO'er die 12 jaar geleden haar papiertje behaalde, moet er flink aan trekken maar ik wil het gewoon doen en heb een plan van aanpak in mijn hoofd zitten dus we gaan ervoor!

Hele fijne dag allemaal :musicnote::musicnote::rose::rose::musicnote::musicnote:

 

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ik zit heerlijk aan koffie met saucijzenbroodje, aan keukentafel nog wat werk van gisteren afmaken. 

Tandarts ging prima, luchtige sfeer en gelukkig weer niets op mijn tanden aan te merken.
De verstandskies die volgens vorige tandarts toch maar eens uit kaak gehaald moest worden, blijkt überhaupt niet te bestaan. Goed nieuws :)
 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lika, je gaat wat drinken en eten met een groepje. Je hebt het alleen over de hoeveelheid tonic. Door de belangrijkheid van (niet) drinken kleiner te
maken kom je misschien tot een heel aanvaardbare, natuurlijke én lekkere hoeveelheid vocht en plezier tijdens zo'n avondje. 
Geluk en genot zit 'm in de intensiteit van wat je doet/nuttigt. In de kwaliteit. Niet in de kwantiteit. (En al helemaal niet in verdoving.)

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als zelfs het kijken naar buiten een probleem wordt zonder nog maar naar buiten te hoeven, is er voor mij maar 1 oplossing. Of oplossing is het niet eens, maar ik word er misschien iets rustiger van. Ga maar gewoon in bed liggen. Ik spreek jullie morgen onder hopelijk betere geestelijke condities weer. Fijne avond gewenst

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...