Spring naar bijdragen

Zondag 26 maart 2017


Aanbevolen berichten

Ga zo aan de wandel met dochterlief. Gisteren veel in het park geweest. Goed voor mij in deze burn-out stormen van gevoel. Ik voelde opeens hoe fijn het is om daar te zijn en te zitten zonder constant gevoel iets te moeten ( drank, sigaretten) en hoe dat onopvallend zo veel mogelijk te doen.  Tussen alle woede-uitbarstingen en huilbuien door zijn er deze mooie momenten. En de uitbarstingen lijken te verminderen. Winst.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen! 

Hier ook een flauw zonnetje :sun:

Ik ben wederom mijn kleerkast aan t sorteren. Dit gaat nog jaaaaren duren en tegen dan weet ik t vast nog niet. Knopen doorhakken. Not my cup of tea. Maar wie niet waagt, niet wint toch? 

Fijn Lika! Neusje in de lucht, zacht windje door de haren...al die lelijke gedachten laten varen. En daarna een ijsje! :lips:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen

Ja, in het moment leven en gewoon ervaren hoe het is als je in het park (of waar dan ook) wandelt, zonder toe te werken naar alcohol of tabak. Dat dat zo ingewikkeld kan zijn. 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allemaal, vroeg wakker door die doerakken van honden. De jongste vindt 5.45 uur niet te vroeg om te spelen en hij trekt de oudste hier mooi in mee:face-icon-small-shocked: Ze zijn wel érg leuk samen. Hier komt de zon ook op. Ik neem nog een koffie van Yvonne, waarvoor dank. 

Succes Jannigje!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mijn regiodag gisteren was er leuk en leerzaam. Was met een fellow op weg met de trein naar de Randstad, op de bijeenkomst weer leuke mensen getroffen en gesprekken gevoerd met mensen die ik al een poos ken en ook weer nieuwe leren kennen.

Inhoudelijk werden een aantal tradities uitgediept en als gespreksonderwerp genomen. Ik leer daar veel van, vooral over mezelf. Dat vind ik het leuke aan dat 12-stappenprogramma: je leert er veel van, vooral jezelf ontwikkelen. Ik noem het dan ook wel eens een " Handboek voor mijn leven." 

Pas laat en vermoeid thuis, na in de stad ergens een heerlijke pizza gegeten te hebben. Toont maar weer aan dat er buiten de reguliere wekelijkse bijeenkomsten ook nog een hoop leuks te doen is! 

Vanmorgen naar een AA bijeenkomst geweest: iemand deed haar levensverhaal op haar driejarig jubileum. Erg mooi en indrukwekkend.

En nu? Het is mooi weer, tuindeur open en koers op tv...

Heb een fijne dag allemaal.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

58 minuten geleden zei Wanderer:

Goeiemiddag lieve mensen, ik leef nog en drink nog steeds niet. Morgen naar ziekenhuis bloed prikken en gesprek met arts. Bloeddruk is gezakt naar 104. 

 

Fijne dag allemaal 

Wanderer 104 wat? Systolisch wat laag. Diastolisch behoorlijk te hoog.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik was op de zondagsmarkt, kopje koffie gedronken, taartje erbij. Frisser dan ik dacht, maar lekkere dingetjes gehaald! De flessen drank gingen grif van de hand. Naast ons zat een stel met al 3 lege flessen op tafel. Fijn, ikke nie, dus. Thuis beetje lopen rommelen (wasje, stofzuiger, kattenbak, dat soort geneuzel), kopje thee gezet, kijk ik in het blaadje van de supermarkt. Waar valt mijn oog natuurlijk op???? Pfffff!

bewerkt door Nadia
Wasje werd pasje. Dat slaat natuurlijk nergens op!
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...