rapilos Geplaatst 26 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2017 Goedemorgen beste mensen, Alweer een paar uurtjes gewerkt Extra vroeg opstaan dus vanochtend Gelukkig merk ik er niet zoveel van, want lag er gisteren ook vroeg in. Fijne dag allemaal, met heeeeel veel zon ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 26 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2017 Ga zo aan de wandel met dochterlief. Gisteren veel in het park geweest. Goed voor mij in deze burn-out stormen van gevoel. Ik voelde opeens hoe fijn het is om daar te zijn en te zitten zonder constant gevoel iets te moeten ( drank, sigaretten) en hoe dat onopvallend zo veel mogelijk te doen. Tussen alle woede-uitbarstingen en huilbuien door zijn er deze mooie momenten. En de uitbarstingen lijken te verminderen. Winst. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 26 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2017 Goedemorgen! Hier ook een flauw zonnetje Ik ben wederom mijn kleerkast aan t sorteren. Dit gaat nog jaaaaren duren en tegen dan weet ik t vast nog niet. Knopen doorhakken. Not my cup of tea. Maar wie niet waagt, niet wint toch? Fijn Lika! Neusje in de lucht, zacht windje door de haren...al die lelijke gedachten laten varen. En daarna een ijsje! Lika reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 26 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2017 1 uur geleden zei Lika: Yvonne, zonder jou ziet de wereld er anders uit. Minder aangenaam. Zeker weten! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 26 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2017 Spirit, jij wordt nog een roomsoesje Fijn dat t zo goed is meegevallen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 26 maart 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 26 maart 2017 Goedemorgen Fleur, je brengt me op een idee, een ijsje! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 26 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2017 Gunn . Oud maar nog ni versleten he...ook al ben je afgekeurd. Zo veel meer in de wereld dan werken en tubben. T is tijd voor een plan. Ook al heb ik er zelf nog geen Gunn reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 26 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2017 Chocoladeijsje suikertje? Njammie!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 26 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2017 Ik heb t hier al gehad met sorteren...ik ga ook voor een ijsje. Laters Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 26 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2017 Goedemorgen Ja, in het moment leven en gewoon ervaren hoe het is als je in het park (of waar dan ook) wandelt, zonder toe te werken naar alcohol of tabak. Dat dat zo ingewikkeld kan zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 26 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2017 Misschien gaat hier de zon nog wel schijnen, dat maakt de wereld al weer een stuk aangenamer! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 26 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2017 Ik val heel even binnen: over een paar uur concert, begin nerveus te worden. Alle wegen naar Naarden lijken afgesloten of bomvol! Moet 40 km omrijden . Dus nu maar gauw gaan Daag Lika en Soothe reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 26 maart 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 26 maart 2017 heel veel plezier en succes bij het concert Jannigje Jannigje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sita2 Geplaatst 26 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2017 Goedemorgen allemaal, vroeg wakker door die doerakken van honden. De jongste vindt 5.45 uur niet te vroeg om te spelen en hij trekt de oudste hier mooi in mee Ze zijn wel érg leuk samen. Hier komt de zon ook op. Ik neem nog een koffie van Yvonne, waarvoor dank. Succes Jannigje! Jannigje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 26 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2017 Mijn regiodag gisteren was er leuk en leerzaam. Was met een fellow op weg met de trein naar de Randstad, op de bijeenkomst weer leuke mensen getroffen en gesprekken gevoerd met mensen die ik al een poos ken en ook weer nieuwe leren kennen. Inhoudelijk werden een aantal tradities uitgediept en als gespreksonderwerp genomen. Ik leer daar veel van, vooral over mezelf. Dat vind ik het leuke aan dat 12-stappenprogramma: je leert er veel van, vooral jezelf ontwikkelen. Ik noem het dan ook wel eens een " Handboek voor mijn leven." Pas laat en vermoeid thuis, na in de stad ergens een heerlijke pizza gegeten te hebben. Toont maar weer aan dat er buiten de reguliere wekelijkse bijeenkomsten ook nog een hoop leuks te doen is! Vanmorgen naar een AA bijeenkomst geweest: iemand deed haar levensverhaal op haar driejarig jubileum. Erg mooi en indrukwekkend. En nu? Het is mooi weer, tuindeur open en koers op tv... Heb een fijne dag allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wanderer Geplaatst 26 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2017 Goeiemiddag lieve mensen, ik leef nog en drink nog steeds niet. Morgen naar ziekenhuis bloed prikken en gesprek met arts. Bloeddruk is gezakt naar 104. Fijne dag allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 26 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2017 Ik mag morgen weer...2e bijeenkomst...het was een hele stap, maar ik kijk er naar uit. Stap één....van het program. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 26 maart 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 26 maart 2017 Vervelend Lars, Goed besluit dus om binnen te blijven. Dat probleem heb ik op zondag niet. Hier in het dorp is de super nog gewoon dicht op zondag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 26 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2017 58 minuten geleden zei Wanderer: Goeiemiddag lieve mensen, ik leef nog en drink nog steeds niet. Morgen naar ziekenhuis bloed prikken en gesprek met arts. Bloeddruk is gezakt naar 104. Fijne dag allemaal Wanderer 104 wat? Systolisch wat laag. Diastolisch behoorlijk te hoog. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 26 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2017 En allen een mooie dag verders. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 26 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2017 Goeie beslissing Lars...hou vol. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nadia Geplaatst 26 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2017 Ik vind het best moeilijk op dit moment. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 26 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2017 Wat vind je moeilijk Nadia ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nadia Geplaatst 26 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2017 (bewerkt) Ik was op de zondagsmarkt, kopje koffie gedronken, taartje erbij. Frisser dan ik dacht, maar lekkere dingetjes gehaald! De flessen drank gingen grif van de hand. Naast ons zat een stel met al 3 lege flessen op tafel. Fijn, ikke nie, dus. Thuis beetje lopen rommelen (wasje, stofzuiger, kattenbak, dat soort geneuzel), kopje thee gezet, kijk ik in het blaadje van de supermarkt. Waar valt mijn oog natuurlijk op???? Pfffff! 26 maart 2017 bewerkt door Nadia Wasje werd pasje. Dat slaat natuurlijk nergens op! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 26 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2017 Goed dat je het hier meldt...gedeelde smart... Ik ook niet Lars...en ik denk ook aan jou Nadia. Succes. Nadia reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden