Spring naar bijdragen

Dinsdag 21 maart 2017

Momentum

Aanbevolen berichten

6 minuten geleden zei Kohtje:

Yvonne, de lente is officieel gisteren om 11.28 uur al begonnen. Astronomisch dan, hè...

Ooohhhh, dan zitten zowel Google als mijn agenda er behoorlijk naast dus :(
Goedemorgen trouwens Koh.... gelukkig is het zonnetje het met beide eens en schijnt hier (zolang het duurt natuurlijk he? ) 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Suiker, erkennen dat je iets niet alleen kunt, is juist een teken van kracht en inzicht.
Je neemt er de verantwoording voor en bent bereid de volgende stap daarin te nemen.
Wat ex er ook van zal en kan vinden, dat is eventueel haar probleem. Die heeft haar eigen sores en "dingetjes",
dat weet jij en dat weten wij. Je kinderen daarentegen zou hier later wel eens ook profijt van kunnen hebben, net als jijzelf.
En dat is veel belangrijker, toch? Ik hoop dat je je er thuis gaat voelen. En woon zelf ook in een begane grond app. Helaas zonder balkon of tuintje, maar wel met beide voeten op de grond. En ik zit zo buiten, op de fiets of lopend. Zelfs zonder hond is dat fijn. Je hebt een mooie stap gezet, en je verdient ook te oogsten straks. ff door de verhuis heen, altijd lastig vind ik, maar ook een kans om op te ruimen, orde te scheppen en opnieuw te beginnen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lieve luitjes, ik ga aan de slag hier. 
Zie dat de zon het weer genoeg heeft gevonden. 
Die denken we er dan maar weer gewoon bij... 
Fijne dag allemaal, hoe we het ook keren of wenden.... het IS lente...

images?q=tbn:ANd9GcRZGSZTW-WD3Lpbj5Ra6Nf
(2 bosjes voor E 5 bij de Appie deze week, straks maar even halen)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei Suikertje:

Ze wenst me veel succes bij verhuizing en met mijn nieuwe woning. Niets meer en niets minder, is goed zo.

Daar is het dan ook een éx voor, hè?
Ik heb soms de indruk dat mensen met ex-en drukker zijn dan met huidigen..:blush:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...