Momentum Geplaatst 21 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2017 Goedemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 21 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2017 mogge Momentum. ik hoor de vogels al aan hun concert beginnen, laten wij ook maar van vandaag een mooie uitvoering maken! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 21 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2017 Goedemorgen, weer redelijk goed opgestaan vanmorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 21 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2017 Goedemorgen en beterschap Lars Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 21 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2017 Goeiemorgen. Dagpact: Lars jowan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 21 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2017 Volgende week ga ik mijn nieuwe woning bekijken. Kijken wat ik wel en niet kan meenemen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vasja Geplaatst 21 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2017 Goedemorgen allen Beterschap Lars!! ^^ Spannend Suikertje! Mooie dag toegewenst iedereen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 21 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2017 Goedemorgen allen. Gelukkig, het is droog, wel zo lekker als ik zo weer op m'n fiets ervandoor ga. Ik moet me haasten. Fijne dag, maak er wat van! Je zult het zelf moeten doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 21 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2017 Goedemorgen frummers. Een voorzichtig zonnetje hier, mooie manier om de dag mee te beginnen. Inmiddels staan binnen koffie en thee klaar. Kom maar op met die dinsdag, ik ben er klaar voor.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 21 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2017 Vandaag begint trouwens officieel de lente..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 21 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2017 Goedemorgen Yvonne, ja heerlijk de lente, straks woon ik gelukkig in benedenwoning en ben ik niet meer afhankelijk van balkon, zo'n hekel aan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 21 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2017 Heerlijk Suiker, en wat gaat het opeens snel allemaal. Eng, maar wel zooooo fijn voor je.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 21 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2017 Ja gaat wel snel Yvonne, maar niet erg hoor. Zojuist mail naar mijn ex verstuurd dat ik daar heen ga. Vind ik toch moeilijk. Lijkt alsof ik gefaald heb dat ik niet zelfstandig kan wonen en dit nodig heb en situatie ligt al zo moeilijk. Maar ja.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 21 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2017 Wat goed dat je dat toch zelf doet Suiker, dat ze het niet van een ander gaat horen. Ik vind het absoluut niet getuigen van falen. Je neemt je verantwoordelijkheden, zelfs op het vlak om dit zelf te communiceren.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 21 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2017 Dagpact: Lars jowan Kruidenthee Goeiemorgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 21 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2017 Goede Morgen. Dagpact: Lars jowan Kruidenthee Kohtje Yvonne, de lente is officieel gisteren om 11.28 uur al begonnen. Astronomisch dan, hè... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 21 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2017 Ik vind het ook geen falen Lars, maar exen hebben vaak hun eigen gedachten denk ik. Weet niet of ik eigen tuin heb, denk dat het gewoon gras is hoor, maar zie het wel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 21 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2017 Goeie morgen mensen. Sugartje is dat gevoel van gefaald hebben reëel? Nee toch zeker? Probeer dan te stoppen met die gedachte en geniet van een mooie toekomst in je nieuwe huis. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 21 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2017 6 minuten geleden zei Kohtje: Yvonne, de lente is officieel gisteren om 11.28 uur al begonnen. Astronomisch dan, hè... Ooohhhh, dan zitten zowel Google als mijn agenda er behoorlijk naast dus Goedemorgen trouwens Koh.... gelukkig is het zonnetje het met beide eens en schijnt hier (zolang het duurt natuurlijk he? ) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 21 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2017 Suiker, erkennen dat je iets niet alleen kunt, is juist een teken van kracht en inzicht. Je neemt er de verantwoording voor en bent bereid de volgende stap daarin te nemen. Wat ex er ook van zal en kan vinden, dat is eventueel haar probleem. Die heeft haar eigen sores en "dingetjes", dat weet jij en dat weten wij. Je kinderen daarentegen zou hier later wel eens ook profijt van kunnen hebben, net als jijzelf. En dat is veel belangrijker, toch? Ik hoop dat je je er thuis gaat voelen. En woon zelf ook in een begane grond app. Helaas zonder balkon of tuintje, maar wel met beide voeten op de grond. En ik zit zo buiten, op de fiets of lopend. Zelfs zonder hond is dat fijn. Je hebt een mooie stap gezet, en je verdient ook te oogsten straks. ff door de verhuis heen, altijd lastig vind ik, maar ook een kans om op te ruimen, orde te scheppen en opnieuw te beginnen. Antoinnette reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 21 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2017 Heb hier wel druiven voor je Lars Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 21 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2017 Hm... gek, staat mijn reactie opeens opgenomen in het citaat.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 21 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2017 Lieve luitjes, ik ga aan de slag hier. Zie dat de zon het weer genoeg heeft gevonden. Die denken we er dan maar weer gewoon bij... Fijne dag allemaal, hoe we het ook keren of wenden.... het IS lente... (2 bosjes voor E 5 bij de Appie deze week, straks maar even halen) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 21 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2017 Bedankt voor jullie mooie en lieve woorden. Heb al reactie van haar terug. Ze wenst me veel succes bij verhuizing en met mijn nieuwe woning. Niets meer en niets minder, is goed zo. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 21 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2017 1 minuut geleden zei Suikertje: Ze wenst me veel succes bij verhuizing en met mijn nieuwe woning. Niets meer en niets minder, is goed zo. Daar is het dan ook een éx voor, hè? Ik heb soms de indruk dat mensen met ex-en drukker zijn dan met huidigen.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden