Wanderer Geplaatst 5 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2017 Goed te horen spirit, ik ga zo mn vader en zn hond uitlaten of hun mij. Net hoe je t wil zien. Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 5 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2017 Gelukkig dat je er niet alleen voor stond Jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vasja Geplaatst 5 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2017 4 uur geleden zei Kohtje: Je mag niet hardlopen want het wil gaan regenen. Regenen is 'de baas'. Regenen is Hogere Macht. ...en nu weg. Geen foutparkeerders. Oh nee hoor ^^ Ik ben de hogere macht!! nogsteeds zon hier en heerlijk hardgelopen Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 5 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2017 Dagpact: Lieselotje Lars jowan Kohtje Wanderer Reacher Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 5 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2017 Je hebt volgend mij een goed werkende intuïtie Lady Jane, volgens mij schreef je dat je het gevoel had dat het goed was om alleen te gaan? En het was inderdaad goed Vasja ben je nu echt als hoger macht 15 kilometer gaan rennen? Van het typen van die afstand raken mijn vingers al moe. Je hebt die regen misschien wel uitgesteld maar nu is ie er klaar voor hoor. De straten glanzen van de regen. Haha Wanderer, hebben je vader en de hond je fijn uitgelaten? Hoe gaat het Nadia? Vasja reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vasja Geplaatst 5 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2017 @Reacher: Nee, maar 11 kilometer en ik was helemaal DOOD! XD moet het echt op gaan bouwen ^^ maar de Run is pas in december dus moet goedkomen ^^ Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 5 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2017 'Maar' 11 kilometer?!!! Tjongejongejongejonge... Ja dat wordt nooit wat Lika reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 5 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2017 (bewerkt) Goh, volgende maand is het al weer een jaar geleden dat ik mijn herseninfarct heb gehad, en op een paar schoonheidsfoutjes, praten alsof ik zwaar bezopen ben omdat ook de helft van mijn tong verlamd was, of slepen met m'n been als ik moe ben, mag ik voor de rest niet klagen. Wel vaak nieuwe pantoffels kopen omdat m'n zolen gauw slijten. Maar ik heb er veel voor terug gekregen. Vrienden(dinnen) waaronder een hele lieve genaamd Jane, meer doorzettingsvermogen dan wat ik ooit gedacht had, en het belangrijkste, hersens waarvan het soms lijkt of ze veel beter functioneren dan voorheen. Echt waar. Als er hersendelen uitvallen met een infarct kan het zijn dat andere delen van de hersenen taken over nemen. Nou Die nieuwe delen heb ik nog nooit laten werken dus zijn die vers van de pers. Maar het aller belangrijkste van alles is dat ik nooit de moed heb laten zakken, anders had ik nu in een rolstoel in een verzorgingstehuis gezeten. Diep van binnen voelde ik dat het lichamelijk goed zou komen.Geestelijk was het heel erg zwaar maar ook dat is nu redelijk goed. Dus nooit opgeven, en alles als een uitdaging zien, en weten dat je alles voor elkaar kan krijgen als je maar geloofd in jezelf. 5 maart 2017 bewerkt door bolletje Vasja, lady jane, smart en 2 anderen reageerden hierop 5 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 5 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2017 Klopt, dinnetje Bol♥ vanmiddag nog in de laatste pot volley; we stonden 8 punten achter en mijn maten gaven op, ik baalde als een stekker en heb alleen de woorden geef niet op gezegd en er kan nog van alles gebeuren, we wonnen met 2 punten verschil een paar minuten later. 1 maat bedankte me net per mail, want gaf toe dat hij op had gegeven. Simpel voorbeeldje natuurlijk, en een potje ballen dat gaat nergens over, maar de basisprincipes met hoe jij in het leven staat zijn dezelfde. Ik heb grote bewondering voor jou. nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 5 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2017 Welke uitspraak bedoel je dan Bor ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 5 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2017 Blijven hopen op niet dood-gaan is wat anders dan moed houden denk ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 5 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2017 ik heb ook genoeg mensen zien gaan die de moed wel hadden opgegevenb, wat is je punt nou Bor? Ik beweer niet dat je garanties hebt als je de moed niet op geeft Bol ook niet zoals ik haar lees. De strekking is dat alles open is en je je eigen keuzes maakt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 5 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2017 (bewerkt) we kruisten met schrijven Bor natuurlijk mag jij aan je moeder denken, maar ik denk niet dat dat aan toont dat moed houden niet werkt. 5 maart 2017 bewerkt door lady jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 5 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2017 En.... en dat ben ik nog vergeten te schrijven. Over een kleine 2 mnd. ben ik een jaar rookvrij. Toch was de moeilijkste tijd niet het infarct, want ik was juist heel blij dat ik niet meer alleen was en lekker verwend zou worden. Ook het stoppen met roken viel heel erg mee. Nee het ergste was de winterdepressie. Maar als het goed is heb ik daar ook geen last meer van de rest van m´n leven. Jongens we krijgen het nog goed. tomtom2 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieselotje Geplaatst 5 maart 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 maart 2017 Toedeloeee ik check droog uit! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 5 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2017 Heel ff binnen omdat ik bollie net las en haar wil onderdompelen in Sterke madam!! Nu weer weg. Morgen terug werkendag. Bleeeuk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 5 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2017 Wat ben je toch een lekker ding hé Feurie. Heerlijk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 5 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2017 Bol wat mooi geschreven en wat een heerlijk bericht. En die depressie nu voorbij? YES!! zou maar een paar hobby's gaan uitzoeken. Veel tijd en ruimte. Worden de dagen ook nog langer. Óók dat nog! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 5 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2017 Mooi Lars. Die bewaar ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tomtom2 Geplaatst 5 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2017 Wederom een droge dag, een goede nachtrust allen! Monster reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 5 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2017 Hee een leeuw? Thats me! Met een fluisterstemmetje soms, niks mis mee. Welterusten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden