Kohtje Geplaatst 2 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2017 Sterkte ermee, fleurtje. Ben ook niet gek op ziekenhuizen maar wel blij dat ze d'r zijn. Ben trouwens ook niet gek op zieken. Jammer dat ze d'r zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 2 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2017 Och lieve Fleurie het is toch heel normaal dat je je zenuwachtig voelt. Daar ben je een mens voor en gelukkig een gevoelsmens. Fijn dat je niet alleen hoeft te gaan. Heel veel sterkte lief Belgje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wanderer Geplaatst 2 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2017 Plof, kruip, sleep hijs, puf puf. Jeej heb de bank gehaald. Wat een nacht pfoe. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 2 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2017 (bewerkt) Vertel vertel Wanderer, heeft je partner liggen vervelen? Je kunt hier alles kwijt hoor, zelfs bedgeheimen. Bedoel jij draak met al z'n grote honden en z'n fretjes? 2 maart 2017 bewerkt door bolletje Wanderer reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 2 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2017 Leuk, jullie reacties vwb mijn bijna jaar geen alcohol. Ik vind het fijn om het hier te delen. In real life kan het niet. Sterkte Bolletje. Gelukkig weet je wat je aan je somberheid kunt doen. Rapilos ook sterkte met je overleden clienten. En mooi dat je me achterna gaat, zolang je me maar niet inhaalt. Want dan zou ik iets niet goed doen. Fleurtje ook sterkte. En nu ik toch bezig ben, iedereen sterkte. En een fijne dag rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wanderer Geplaatst 2 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2017 44 minuten geleden zei bolletje: Vertel vertel Wanderer, heeft je partner liggen vervelen? Je kunt hier alles kwijt hoor, zelfs bedgeheimen. Bedoel jij draak met al z'n grote honden en z'n fretjes? Lol nee hoor, heftige dromen. Net alsof je amper heb geslapen. Maar ben toch maar weer mooi uit bed gekomen en als ik de koffie op ga ik deze druilerige dag met goede moed eh tegemoet. Dag 11. Ik zet me ook meteen maar bij t dagpact. Borretje t komt wel goed. Als je de uitgang van t bos niet kan vinden pak dan een zaag. Fijne dag allemaal en hou t droog, al zal t niet meevallen met al die regen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sowhat Geplaatst 2 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2017 Bor,ik kan me niet voorstellen dat je van 2 halve liters zo'n kater hebt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smok Geplaatst 2 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2017 Goedemorgen, Ik meld me even tussen de discussie door aan voor het dagpact... Dagpact: Lars Reacher Rosa Bor Kohtje jowan Wanderer Smok Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 2 maart 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 maart 2017 welke discussie? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieselotje Geplaatst 2 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2017 Lieve frommertjes! Ahj fleurtje en wanderer! En wat goed Rosa... Bor je kunt het en de knuffel vandaag gaat naar Reacher, Lars en Yvonne die altijd zo goed voor ons zorgt! Vraagje hoe denken jullie over alcohol in het eten? Ik maak boeuf bourginion met rode wijn zoals het hoort en dat wordt er uitgestoofd maar toch weet ik niet of ik mee mag doen met het dagpact? Yvonne reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 2 maart 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 maart 2017 Hoi lieselotje, Wat mij betreft mag je natuurlijk mee doen aan het dagpact, moet niet gekker worden. Ik zelf zou het alleen niet eten vanwege mijn refusal. Geniet ervan vanavond, smaakt vast erg lekker! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 2 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2017 Lieselotje, wel of niet alcohol gebruiken bij het bereiden van eten, daar is al menigmaal over gediscussieerd. Er blijft altijd wat alcohol achter, de één vind dat verwaarloosbaar, de ander niet. In geval van Suikertje (en anderen) en refusal (of antabus) gebruik is het inderdaad oppassen. Dat dagpact moet je geheel zelf weten. Hangt ervan af wat je met jezelf afspreekt wat betreft alcoholgebruik vandaag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 2 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2017 Bourguignon. Mooie taal verdient een foutloze schrijfwijze. Op het dagpact vind ik niet goed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 2 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2017 (bewerkt) Ikzelf neem 0%, noppes nada niks, niente geen alcohol. Mijn verslaafde kop maakt er dan achteraf van: Als wijn in Boeuf Bourguignon geen kwaad kan, kan ik er zo nu en dan ook wel weer een nemen. Dat zou betekenen dat ik me weer op de glijbaan naar beneden bevind, daar naar toe waarvan ik steeds roep dat ik er nooit meer naar toe wil. Bovendien, ik heb geen alcohol meer nodig. Met wat fruit erbij zijn ook lekkere smaken te realiseren ervaar ik als hobby-kok. Ik heb gekozen voor gemakkelijke duidelijkheid: een alcoholloos leven. Het is er voor mij een heel stuk beter op geworden! 2 maart 2017 bewerkt door jowan taalkundig op orde gebracht Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 2 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2017 (bewerkt) Grapje hoor van mij mag het. Voegde ook weleens het één en ander toe. Met oudjaar nog Fondue de fromage. Bon appetit. 2 maart 2017 bewerkt door Soothe Zinnetje extra Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieselotje Geplaatst 2 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2017 (bewerkt) Ahj betrapt Soothe over de spelling! De discussies over wel of geen alcohol in eten is denk ik voor mijn tijd. Dan ga ik maar niet op het dagpact en respecteer ik jullie mening Overigens is koken ook mijn passie! Oh ja ik ga trouwens trouwen 7-7-2017 om 17.00 uur! 2 maart 2017 bewerkt door Lieselotje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 2 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2017 Ik maak een grapje Lieselot. Maak een lekkere boeuf. In een overijpe banaan zit meer drank. (alcohol) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 2 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2017 *Oh ja ik ga trouwens trouwen 7-7-2017 om 17.00 uur! * Dan zou is zeker Bourguignon eten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 2 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2017 7-7-2017 om 17.00 uur Leuk vooruitzicht. Maar waarom niet 60 jaar minus 10 uur wachten? wordt het nóg mooier... 7-7-'77 om 7.00 uur... Tja, sorry, ik heb iets met zevens.. (en vijven.) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 2 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2017 Kan dan ook nog ruim een uurtje later, om 8.17 uur.. dat is immers 7.77 uur.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieselotje Geplaatst 2 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2017 Haha grinnik! Leuk! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 2 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2017 Er is zeker niets mis met af en toe een grapje. Grapje zo af en toe maakt het wat luchtiger. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieselotje Geplaatst 2 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2017 Dagpact:LarsReacherRosaBorKohtjejowanWandererSmok Lieselotje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 2 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2017 Dat was al duidelijk Bor voor de oudgedienden, lees Bol maar. Ik noem dit langzame zelfdoding. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 2 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2017 Ik krijg net de overlijdenskaart van mijn exgenoot nr 1 in de bus, in de kracht van zijn leven, onverwacht gestorven maandag. Sportief, rookt en drinkt niet, pats boem weg. Wat een kontrast. ik huil Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden