Spring naar bijdragen

Donderdag 2 maart 2017

Aanbevolen berichten

Leuk, jullie reacties vwb mijn bijna jaar geen alcohol:).
Ik vind het fijn om het hier te delen. In real life kan het niet.

Sterkte Bolletje. Gelukkig weet je wat je aan je somberheid kunt doen.

Rapilos ook sterkte met je overleden clienten.
En mooi dat je me achterna gaat, zolang je me maar niet inhaalt:). Want dan zou ik iets niet goed doen.

Fleurtje ook sterkte.

En nu ik toch bezig ben, iedereen sterkte.

En een fijne dag:sun:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

44 minuten geleden zei bolletje:

Vertel vertel Wanderer, heeft je partner liggen vervelen? Je kunt hier alles kwijt hoor, zelfs bedgeheimen.:D

Bedoel jij draak met al z'n grote honden en  z'n fretjes?

Lol nee hoor, heftige dromen. Net alsof je amper heb geslapen. Maar ben toch maar weer mooi uit bed gekomen en als ik de koffie op ga ik deze druilerige dag met goede moed eh tegemoet. Dag 11.

Ik zet me ook meteen maar bij t dagpact.  

Borretje t komt wel goed. Als je de uitgang van t bos niet kan vinden pak dan een zaag. 

Fijne dag allemaal en hou t droog, al zal t niet meevallen met al die regen :P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lieve frommertjes!

Ahj fleurtje en wanderer:rose:!  En wat goed Rosa... :heart: Bor je kunt het en de knuffel vandaag gaat naar Reacher, Lars en Yvonne die altijd zo goed voor ons zorgt!

Vraagje hoe denken jullie over alcohol in het eten? Ik maak boeuf bourginion met rode wijn zoals het hoort en dat wordt er uitgestoofd maar toch weet ik niet of ik mee mag doen met het dagpact?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lieselotje, wel of niet alcohol gebruiken bij het bereiden van eten, daar is al menigmaal over gediscussieerd. Er blijft altijd wat alcohol achter,
de één vind dat verwaarloosbaar, de ander niet. In geval van Suikertje (en anderen) en refusal (of antabus) gebruik is het inderdaad oppassen.
Dat dagpact moet je geheel zelf weten. Hangt ervan af wat je met jezelf afspreekt wat betreft alcoholgebruik vandaag.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ikzelf neem 0%, noppes nada niks, niente geen alcohol.

Mijn verslaafde kop maakt er dan achteraf van: Als wijn in Boeuf Bourguignon geen kwaad kan, kan ik er zo nu en dan ook wel weer een nemen.

Dat zou betekenen dat ik me weer op de glijbaan naar beneden bevind, daar naar toe waarvan ik steeds roep dat ik er nooit meer naar toe wil.

Bovendien, ik heb geen alcohol meer nodig. Met wat fruit erbij zijn ook lekkere smaken te realiseren ervaar ik als hobby-kok.

Ik heb gekozen voor gemakkelijke duidelijkheid: een alcoholloos leven. Het is er voor mij een heel stuk beter op geworden!

bewerkt door jowan
taalkundig op orde gebracht
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ahj betrapt Soothe over de spelling! De discussies over wel of geen alcohol in eten is denk ik voor mijn tijd. 

Dan ga ik maar niet op het dagpact en respecteer ik jullie mening :heart:

Overigens is koken ook mijn passie!

Oh ja ik ga trouwens trouwen 7-7-2017 om 17.00 uur!

bewerkt door Lieselotje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...