Quinn Geplaatst 13 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2017 Bedankt JaNina, ken ik nog niet, maar ik ga hem opzoeken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
basta Geplaatst 14 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2017 Heeft iemand Patterson al gezien? (Buschauffeur) Achterover leunen, zo min mogelijk nadenken en dan twee uur (zoiets?) later weer héél gelukkig naar buiten lopen. Beetje vaag wat ik zeg, maar alles wat ik nog meer zou vertellen is spoiler. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 15 februari 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 februari 2017 Jaaaaaa, dat wil ik. Zin in! Dat dacht ik al..... misschien kan ik morgen. Pompidom.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JaNina Geplaatst 15 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 15 februari 2017 Morgen Jackie, overmorgen Patterson. Allebei de moeite waard lijkt me. Ik hoor niemand over dat verschrikkelijke Down to earth? Film van niks maar intens populair. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 15 februari 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 februari 2017 Wil ik niet heen. Over die mensen die met hun kinderen de wereld over zijn gegaan toch? Ben bang dat ik en heel jaloers word en het heel belachelijk vind. Ofzo. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 15 februari 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 februari 2017 Met zieke dochter Trolls gekeken vandaag. Vond ik erg leuk. ( sssssttt) werd er vrolijk van en trollen zingen en dansen veel, maar knuffelen ook veel! Dat wist ik niet. En ( tipje van de sluier) : het loopt goed af! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Asterix Geplaatst 17 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 17 februari 2017 (bewerkt) Gisteravond bij Jinek werd de film Love Actually uit 2003 besproken, iedereen zou die al wel gezien hebben. Nou, ik niet. https://www.moviemeter.nl/film/8654 17 februari 2017 bewerkt door Asterix Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 17 februari 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 17 februari 2017 Ik ook niet Asterix. Dank. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 17 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 17 februari 2017 Iemand "A cure for welness" al gezien? Heb zin om vriend mee te nemen naar de film, maar lees wisselende kritieken. Wil wel iets goed zien natuurlijk, al kan ik tijdens een slechte film dan ook gewoon naar links gaan zitten kijken. Lika reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JaNina Geplaatst 17 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 17 februari 2017 Jackie was uitstekend geacteerd, maar wist me nergens echt te boeien of te raken. Straks naar Paterson, de verwachtingen zijn hoog gespannen Heeft iemand The handmaiden al gezien, en is het wat? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 17 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 17 februari 2017 Nee, Moonlight nog niet gezien, zag dat het pas in maart weer kan in Groningen. Op een maandag, dus afwachten of dat gaat lukken. Vind het verhaal in elk geval intrigerend genoeg om hem te willen zien, desnoods zonder bioscoop dan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 17 februari 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 17 februari 2017 (bewerkt) Ik heb tegenwoordig Pathethuis. Kun je inloggen en voor 5 of 3 euro film 48 uur huren. Moet dan wel film zijn die niet meer draait. Geen abonnement, gewoon je eigen tegoed. Ik vind het een aanrader. 17 februari 2017 bewerkt door Lika Wat maakt dat nou uit Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 20 februari 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 februari 2017 Paterson ga ik nog zien. Heb ik veel zin in. Zit ivm voorjaarsvakantie even in de kinderfilms.... enne... ja, films kun je ook achteraf goed vinden. Vind ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
basta Geplaatst 20 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 20 februari 2017 Morgen ga ik naar Jackie. In tweede instantie pas goedvinden, ja dat kan hoor, Etty! Ik ben benieuwd. En ook naar trainspotting-2, Ewan mc Gregor, zucht...ik hoef hem niet eens per se te zien, als-ie maar blijft praten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JaNina Geplaatst 21 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2017 Ik vond Paterson een prettig kabbelende film. Raakte me verder niet. Van de week naar Fences geweest: dat is andere koek. Geweldig geacteerd, en een verhaal wat in je kop blijft zitten. Wat mij betreft dikke aanrader. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 21 februari 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 21 februari 2017 Leuk dat jullie zo veel films zien! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 21 februari 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 21 februari 2017 Ik heb die Cineville pas nu ook. Vul nu soms leegte/onrust overdag ermee en vind het ook heerlijk! Ga ook vaak met met mijn kinderen van 9 en 12. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
basta Geplaatst 21 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2017 Goeie leeftijd, 9 en 12! Vanaf dat ze een jaar of zeven waren, ging ik weer heel graag mee met de kinderen, daarvoor was het vaak corvée. Vooral in geval van leegte/onrust, Lika. De meeste kinderfilms zijn zo enorm feel-good! Lika reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 21 februari 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 21 februari 2017 Ja. En heel intens. Intenser vaak dan volwassen films. Vind ik. Dus ik laat vaak een traantje en lach hardop. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 21 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2017 Ik werkte een tijd met kinderen en dan gingen we soms naar de bios. Wat genoot ik daarvan! Prachtfilms zoals RIO. Dat was nog eens werken... zucht Lika en basta reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 21 februari 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 21 februari 2017 JA. En serieus: Lukas en Abel: Vleugelbroertjes is meer dan een kinderfilm... prachtige natuurbeelden, weinig tekst en Jean Reno;-) basta reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 23 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 23 februari 2017 Nog even een lans van n kilometertje breken voor de gewone huis-tuin- en keuken film: The Wall is best geinig als je van gephotoshopte monsters houdt, en van acties zonder diepte en humor die doet grinniken. En fijne special effects! Hm.. Klinkt niet super aantrekkelijk als ik het zo teruglees maar het was goede afleiding voor het niet drinken. Echt. En de film Split was spannend. Een thriller rondom meervoudige persoonlijkheden met n twist. Een soort verfilmde comic. En die verschillende persoonlijkheden vertolken...knap hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 26 februari 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 26 februari 2017 (bewerkt) Jackie gezien. Deed me vrij weinig. Mooi gemaakt. Maar ik bleef steeds denken: goed geacteerd zeg. Knap hoor. kwam dus niet binnen en de stem van Jackie werkte op mijn zenuwen. Zo zacht.... morgen Paterson. 26 februari 2017 bewerkt door Lika Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 26 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2017 Iemand trainspotting deel 2 al gezien? Ben heel benieuwd en de recensies stemmen hoopvol. Deel 1 vond ik zo goed! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
basta Geplaatst 26 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2017 Ik had precies hetzelfde met Jackie, ik dacht alleen maar: wat doet ze haar goed na en wat een saaie film. Bij Paterson moet je lekker achterover leunen, Lika. (Alles wat ik meer zeg is spoiler) Ja, trainspotting 2! Ik ben ook zo benieuwd, maar ik wil graag 1 eerst nog gauw (nog eens) zien. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden