Spring naar bijdragen

Reacher


Reacher

Aanbevolen berichten

  • 2 weeks later...

Roomsoesje! :heart: Waar was je nu de afgelopen dagen? Bang dat ik je aan het huishouden zou zetten? :D Ik zit in de nadenk modus. Mijn filosofen horen het allemaal aan maar hebben ook geen antwoord. Wel knipperen ze veel met hun ogen wat misschien een morsecode is. 

Morgen kom ik langs op jouw draadje, nu naar de film. :lips:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...

Ik vermaak me sinds jouw bericht al met levendige voorstellingen over die acts Basta :D Ik heb er circus acts van gemaakt, Las Vegas is misschien niet de plek om te trouwen als alcoholisten zijnde :wacko: we trouwen dus in een circustent @Vasja :wub:

Zo zie ik natuurlijk @lady jane voor me (naast bloemenmeisje) als fakir, @smart is koorddanseres, Kohtje is goochelaar en zaagt Bolletje als zijn charmante assistente doormidden want dan neemt ze eindelijk eens rust. @Lars wordt vuurspuwer want dan heeft hij een goede reden om ijsjes te eten.    :D Dan zoek ik nog een leeuwentemmer (Lika?) een stalmeester (Basta?) een messenwerper, een charmante assistente voor de messenwerper, trapeze artiesten, acrobaten, ponyrijders en clowns die niet eng zijn. 

 

O...en publiek om voor de trouwerij te betalen. :)

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Joepie!!!:D Lika: jij kunt als geen ander leeuwen veranderen in lieve en snorrende huiskatten denk ik. Staat natuurlijk superstoer als ze je kopjes komen geven, en daarna laten we ze vrij :)En Quinn als je een harnas aantrekt onder je glitterpak zodat je niet geprikt wordt dan wordt het helemaal een feest! Durfal! Had je wel begrepen dat je in glitterpak moet?

Ik heb wat mindere dagen gehad. Slaap slecht, herkenbaar zeker? Ik blijf graag aan de oppervlakte van mijn gedachtes, maar dat lukt dan niet meer. Tja dan maar blik op oneindig,en richten op de horizon. En grapjes maken want dat helpt. 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tuurlijk mag jij een clown zijn :heart: Getver een kroegentocht! Kun je niet zeggen dat je alleen mee gaat uit eten?

Er gaan ook steeds meer jongere mannen voor volwassen vrouwen schijnt. Misschien die artikelen lezen ;)  Kunnen jonge mannen niet je stiel zijn, de redenen die ze noemen om voor echte vrouwen te gaan doen wonderen voor het ego. 

Je krijgt wel een dikke knuffel (geef vaker hartjes dan knuffels maar jij bent een uitzondering), volgens mij kun je die goed gebruiken vandaag. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lieve, de wereld vergaat niet als jullie niet gaan denk ik. Hevige aanval van.....? En dan lekker op de bank thuis. Sparood met dubbel citroen?

Lieve Reacher, mindere dagen zijn er ook. En juist dan is die oppervlakte van je gedachtes minder goed vast te houden ja. Naar buiten, helpt dat jou?:heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb geen idee of het echt lekker is, maar ik zie het D geregeld drinken en die heeft best een goede smaak. Neem jij eigenlijk nog Refusal? Anders is nu best een geschikt moment misschien. Songfestival... echt joh, vanavond wordt drama. Stuk of vijftien homo's waarvan de één een nog kattigere mening heeft dan de ander. Het is traditie, c vindt het leuk, ik ga echt heel hard mijn best doen om me in te houden. In elk opzicht.

bewerkt door Quinn
naam verwijderd
Link naar opmerking
Deel via andere websites

We moeten fleurtje confronteren! De Belgen moeten ons punten geven. Dat hoort. 

Ik heb niets meegekregen van het Songfestival, jammerdebammer. :( Ik moet meestal erg lachen om Graham Norton. Wie wil je als messenwerper Quinn? Die vacature blijft maar leeg staan. Je moet wel iemand kunnen assisteren, anders sta je daar voor de kat zijn staart.

Goed dat je het droog hebt gehouden Lieve, wat dronk je uiteindelijk? 

Ik ben in een hoenoemjedat n familierestaurant aan de leestafel gaan zitten met n leerboek Lika. Dus een beetje naar buiten. Daar kwam een trosje bezoekers bij zitten die allemaal alleen wilden plaatsnemen in dat deel van het restaurant als daar ook alcohol werd geschonken. 

Ik denk veel aan het overlijden van mijn moeder, slaap daardoor slecht in, etc. Tja.

Ik ga nu weer naar buiten. In het museum café zullen ze niet gillen om drank toch? Alleen deftig fluisteren stel ik me zo voor. 

 

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik gooi wel messen naar mezelf dan Reacher, kan ik ook niemand de schuld geven als het mis loopt.

In het museumcafé wordt vast fluisterend om overgewaardeerde koffie gevraagd, denk ik. Waarom ben je op pad eigenlijk?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik was ook een wijndrinker en heb sinds enige tijd soms alcoholvrije wijn in huis ("Just 0"). Af en toe neem ik daar 1 of 2 glazen van, en ik moet zeggen, het roept inderdaad het speciale gevoel op dat ik me herinner van dat eerste glas wijn (met alcohol) van vroeger. Met alcoholvrij bier heb ik dat overigens niet. Misschien is het ook voor anderen iets om eens mee te experimenteren. Ik denk wel dat het het gevaar van afglijden naar echte drank met zich mee kan brengen, dus je moet er niet te makkelijk voor kiezen. Zelf drink ik het dan ook bewust niet elke dag en ook niet op vaste tijden, om gewoontevorming tegen te gaan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik hield niet genoeg van de wijnsmaak om die zonder alcohol te willen drinken. Koffie zonder cafeïne vind ik ook niet lekker smaken. Dat is net pepermunt zonder de peper. 

Misschien dat ik het die nul wijn nog eens ga proberen Bob, gewoon uit nieuwsgierigheid. Het lijkt wel of ik de smaak ben vergeten. Verstandig hoe jij dat aanpakt.

Je mag niet op jezelf messen werpen Quinn! Dan komen er allemaal bloedvlekken op je glitters!

En op onze bruidsjurken!

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wijn nul procent doet het hem voor mij niet. Misschien niet de goede geprobeerd. Bier nul procent kan ik (sommige) wel waarderen. Dronk het een tijdje. Inmiddels op dieet en nu alleen sparood (1,5 liter), koffie ( vier of meer) en thee (2 tot 3) per dag. Ben nu weer aan dat ritueel gewend. Maar ja, probeer de focus overal op te leggen behalve op eten en drinken. (Duwt de kilo's van zich af...)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik duw de kilo's mee! Waar schuiven we ze naartoe? Naar Vasja want zij is vast superdun van al dat rennen. ^_^

Basta staat niet te springen om stalmeester te worden, misschien wil zij messenwerpen? Dan is Quinn tenminste veilig.

Een vriend wilde dat ik een hele dag met hem de hort op ging. Gaf aan dat ik maar een paar uur kan.  Maar die paar uur kan ik er ook helemaal zijn. Toch is die vriend ontevreden. Daar raak ik erg aangeslagen van, schuldgevoel omdat ik niet meer te geven heb. Weerstand omdat iemand meer wil dan ik kan geven.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tjeempie, ik heb zulke dingen ook wel eens bij de hand gehad. Heel lastig, maar gewoon volhouden. Wat je niet kunt of wilt, moet je doen. Dat iemand anders zich niet kan verplaatsen in de situatie is vervelend, maar het enige wat jij kunt doen is uitleggen en bij jezelf blijven. :rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...