Phaedra Geplaatst 7 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2017 Goedemorgen allemaal, Ik las onlangs een bericht van Nu.NL dat de verkoop van alcoholvrij bier flink is gestegen. Dat is natuurlijk mooi nieuws! Echter, ondanks mijn goede voornemens nooit meer de commentaren van de mensen te lezen (als in 'niet gehinderd door enige vorm van gezond verstand'), besloot ik nu geheel tegen beter weten in er toch een poging toe te wagen. Ik schrok heel erg van de reacties. Van 'waar is Joep als je hem nodig hebt' tot ' dat is alleen voor mietjes' en de meest vreselijke verwensingen naar degenen die er nog iets positiefs van probeerden te maken. Wat is dit? Waar komt dit vandaan.. Voelen mensen die bier drinken zich bedreigd door de verkoop-stijging van AV bier? Mag ik straks gewoon nog wel zeggen dat ik geen alcohol drink? Ik vond het nogal een dingetje. Moest het even kwijt :-) Fijne dag! Phaedra Kohtje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 7 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2017 lekker spul, asterix. als ik er over lees word ik er bang van. ik zie iets van slecht voor de lever en slechter vit. b12 opnemen... niet iets wat erg handig is in combinatie met alcoholproblemen, lijkt me. maar ja, ik heb echt geen bal verstand van medicijnen en dat soort dingen. is je trek wel weer verdwenen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Asterix Geplaatst 7 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2017 Trek is wel weer weg ja, maar het duurde wel lang voordat de verdoving er uit was, een assistent mag tegenwoordig ook prikken, misschien was zij iets te gretig met het inspuiten. Het ging er om 2 uur in en om half 8 kon ik pas weer eten, volgens mij duurde dat eerder niet zo lang. Nu de boel maar heel proberen te houden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Burchill Geplaatst 7 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2017 Goedemorgen, Dagpact: Quinn Nadia Lieselotje kohtje Burchill Sis Heb allen een fijne dag. Hi Sis, Even technisch: Je kunt ook een stukje tekst met je muis selecteren and copy and paste doen ipv 'quoten'. Sis reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 7 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2017 Asterix, dit verklaart een heleboel voor mij. Ik ben laatst bijna flauw gevallen na de tandarts. Zware verdoving gehad. Dank! Ik heb de verklaring. Asterix reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 7 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2017 Goedemorgen, Dagpact: Quinn Nadia Lieselotje kohtje Burchill Sis Bor smart Goeiemiddag alweer, Opgestaan met keel- en hoofdpijn en hoesten. Ik dacht het gehad te hebben... Nu maar onder een dekentje op de bank, niks aan te doen. Fijne dag allemaal ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 7 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2017 Balen smart Hou je rustig! Zei degene die de bank vanmorgen na 1uurtje al zat was en nu heel rustig op het werk zit Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 7 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2017 Sterkte Smart! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Asterix Geplaatst 7 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2017 Dusss.. die tandartsen of assistente"s douwen gewoon zomaar een spuit in je snuffert, zonder te tsjekken of de dosis wel klopt en zonder te tsjekken of je dat spul wel mag (of kan) hebben om bepaalde (medische) redenen? De tandarts zelf drukt het er ook gewoon in, hetzelfde spul, alleen toen had ik er geen last van. Alhoewel ik altijd wel een beetje daas opsta uit die stoel. Hij vraagt ook nooit of ik andere medicijnen gebruik, dat deed de assistente wel, niet dat dat wat uitmaakte trouwens... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 7 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2017 Zo, terug van de fysio Weer beurs gekneed ! Maar...ze vond dat ik al veel bewegelijker was onder in mijn rug Tja, als dat nu ook nog eens zonder pijn was.. Maar..dat moet nu allemaal komen, beloofd ze Dus..maar weer ijverig verder met oefenen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 7 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2017 Smart, Beterschap. Na een verdoving bij de tandarts drink ik altijd extra veel water, om de rotzooi er maar weer zo snel mogelijk uit te spoelen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
WinvanWijn Geplaatst 7 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2017 Goedemiddag allemaal. Vandaag win ik van wijn. Lika en Sis reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 7 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2017 Welkom WinvanWijn Goed plan van je ! Maar goed, ik ga weer wat doen Laters ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 7 februari 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 7 februari 2017 Zieken beterschap Welkom WvW Gewoon heen naar die tandarts. Volgens mij zoek je nu achterdeurtje om het uit te stellen spirit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 7 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2017 Spirit, sterkte morgen. Ik ben 3 keer verdoofd de afgelopen weken en alleen die ene keer last. Ik had ook niets gegeten van te voren. De volgende keer heb ik dat wel gedaan en geen last. Mijn ervaring is dat je van te voren druk maken eigenlijk weinig zin heeft. Het gaat toch meestal anders dan je dacht. Maar dat geldt voor meer dan alleen de tandarts.....;-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Asterix Geplaatst 7 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2017 Niet overdreven opvatten hoor, zo eng was het nou ook weer niet, alleen een duf hoofd, duffer dan ik normaal al heb, zeg maar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 7 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2017 Vanavond naar de film: 'Manchester by the sea'. Etty en Basta: hadden jullie die nu ook al gezien? En Quinn, in de supermarkt kan ik geen Danio met straciatella meer voorbij lopen zonder aan jou te denken....! Volgens is het in de bonus;-) Quinn reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarQ Geplaatst 7 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2017 Dagpact: QuinnNadiaLieselotje kohtje Burchill Sis Bor Smart Spirit MarQ en bij deze meld ik me nog even droog af van gisteren !! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 7 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2017 Jeetje, wat is het stil hier. Alleen me, myself and I, lijkt misschien gezellig, is het niet. Vol en Smart, beterschap! Asterix reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 7 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2017 Bah Jannigje, vervelend die bijwerkingen (Zacht uitgedrukt) Ik begreep achteraf van de apotheker dat sterkere bijwerkingen vaak betekenen dat AD effectief werk gaat doen ! Hopelijk kun jij er nu in deze fase wat moed uit putten Gelukkig schrok je van de gedachte, het zou gevaarlijker zijn als je het maar gewoon zou doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieselotje Geplaatst 7 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2017 Lekker sushi gegeten en ik meld me droog af ook voor gisteren Nadia en smart reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nadia Geplaatst 7 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2017 Ja, lastig, die gedachten die maar alle kanten op gaan. Goed dat het bij denken blijft! Meld me droog af. smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 8 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 8 februari 2017 Film geweest. Daarna iets wezen drinken. Opeens vond ik het lastig. Waarom niet één? Eentje kan toch? Etc. De riedel. Niet gedaan. Maar o,o,o, wat moet je op je hoede zijn. Ik denk dat het altijd zo blijft. En ik denk ook dat ik het nooit bij eentje zal kunnen laten....hmmm Anyway: droog. Slaap lekker voor wie nog wakker is. rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 8 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 8 februari 2017 Late afmelding van het dagpact Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden