smart Geplaatst 6 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2017 Poehh het valt idd niet mee om alles te lezen dezer dagen. Nu maar es koken dan. De apk was een makkie; niks aan de hand met het autootje op 1 lampje na. Joepie! (ik heb altijd mazzel met mijn oud autootjes!) Top. fijne avond nog! Lika reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 6 februari 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 6 februari 2017 Grappig, weet hier ook niet echt wat te zeggen. Afmelding, nuchter enzo. Hectiek in het hoofd, blijft ook maar constant door gaan. Mocht er nog iemand van dystopische boeken houden, Silo van Hugh Howey is een aanrader. En Danio yoghurt met straciatella ook, maar hé, alles is beter met chocola. Welterusten mensen. Nadia en smart reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nadia Geplaatst 6 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2017 Meld ik me ook maar weer eens droog af, ben ik wat laks in geweest. Silo leest als een trein! Quinn en smart reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 6 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2017 Welterusten allemaal smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 6 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2017 Ik meld me droog (ja drooog, ja drooog) ja droog weer a-a-afff Hoe melig kan een mens zijn, nou zo ja! Gauw met een boekje naar bed... Trusten allemaal! rapilos en Vasja reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vasja Geplaatst 6 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2017 Hahaha xD slaap lekker iedereen ^^ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 6 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2017 Slaap lekker Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bertd Geplaatst 6 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2017 Doet me goed om te horen. Ik heb net een maand geleden diezelfde beslissing genomen. Ben nu nog aan het puinruimen en voorzichtig aan het opbouwen.... Succes Cathy, komt goed, veel hier lezen/schrijven, dat heeft mij ook goed geholpen!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 7 februari 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 7 februari 2017 Meld ik me ook maar weer eens droog af, ben ik wat laks in geweest. Silo leest als een trein! Ken je de vervolgen ook? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden