Smaragd Geplaatst 2 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2017 Dank je wel Soothe! Zal ook voor omgeving wennen zijn. Relativeer het maar even. Niet drinkend ben ik iig wel milder en blijf er niet uren in hangen, kon ik bezopen wel doen en werd het alsmaar groter. Weer een voordeel van het niet drinken waar ik erg blij mee ben. Dan maar burgerlijk Soothe en smart reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 2 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2017 Dank je wel Nancy. Nee juist niet. Dat is het mij niet waard! Gek heb er ook niet aan gedacht. Beter zo! nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 2 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2017 Smaragd als jij over je grenzen heen gaat wat voel je dan? Mogen anderen ook op antwoorden hoor. Ja toen ik dronk ging ik juist harder werken. Niet verslaafden weten niets over verslavingen. Kun je ze ook niet kwalijk nemen.En maar even op terug komen als je ze weer ziet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieselotje Geplaatst 2 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2017 Ik meld me droog af. Sterkte voor diegene die het nodig hebben. Nu even relaxen en optijd bedje in. smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 2 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2017 'Drinken is het nieuwe burgerlijk en zoooooo 2009! ' Zo zie je maar dat we allemaal last van oordelen hebben Smaragd. Vroeger dacht ik dat niet rokende mensen saai waren. Nu ben ik zelf niet rokend en niet drinkend. Vind mezelf niet saai en ook nog minder burgerlijk gek genoeg. Met jezelf op zoek gaan de diepte in , op zoek naar het leven dat je wilt en in staat bent te leiden is bepaald niet saai te noemen en burgerlijk ook niet. erik en Soothe reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Daan1976 Geplaatst 2 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2017 Ik ben alle supermarkten voorbij gefietst op weg naar huis! Neemt niet weg dat ik enorm veel zin heb in een wijntje nu... Zometeen dus lekker op tijd m'n bedje in. Dan is er toch mooi weer een dag voorbij... Vol, Soothe, Lika en 1 andere reageerden hierop 4 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarQ Geplaatst 2 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2017 'Drinken is het nieuwe burgerlijk en zoooooo 2009! ' dat vind ik nou een leuke uitspraak en eigenlijk best wel hip......... Soothe en Lika reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 2 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2017 Tevreden dagje achter de rug. Het werk is gaan wennen en daar ben ik blij om! Weer een geslaagde afmelding. Welterusten allen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vasja Geplaatst 3 februari 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 3 februari 2017 Erg stom van je vriendin Smaragd, erg gemeen van d'r!! Bah bah, misschien laten weten dat het je zeer deed? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 3 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 3 februari 2017 Wat heftig Smaragd!! ik voel het soms ook bij mensen. Ik blijf ook niet meer zo hangen en ben veel rustiger. Maar MIJN leven. En de vraag is was dat wel een vriendin te noemen!! Trots op jou!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden