Spring naar bijdragen

Just do it!


Lieselotje

Aanbevolen berichten

Zoooo zeg! 3 spuiten aan verdoving. Voel mijn rechterkant wang, mond, neus en tong amper en praten is raar, maar het zit er weer op bij de tandarts en ik kan er weer een jaar tegenaan dus nu genieten van Vasja haar rozen en Hoopje haar bonbonnetjes! Dankje dames... :heart:

Het gaat goed met niet drinken! Zaterdag een feestje van mijn schoonzus, voorgenomen om te bobben en ik neem zelf radlertje 0.0 mee zodat ik toch een beetje een drankje mee kan doen :) De vorige keer met de familie ook niet gedronken, geen vragen gehad dus we zullen het meemaken. 

Bevestiging van de start van mijn opleiding ook binnen. Donderdag 16 Maart. Spannend!

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Haha moest wel weer even grinniken Vasja, 'tandsadist'! Gaat goed hier, soms wel trek momenten maar die verdwijnen ook weer en ik kan de momenten ook plaatsen (grotendeels) dus dat is wel prettig. Mijn wang heeft weer bijna de normale vorm. Ik had echt een hamsterwangetje :face-icon-small-shocked:. De tandarts had al gezegd dat ik 2-3 dagen wellicht paracetamol nodig zou hebben omdat het gevoelig en pijnlijk kon zijn, maar vandaag nog geen genomen want het gaat eigenlijk best goed. Is nog wel wat gevoelig maar in vergelijking met woensdagavond is dit peanuts :D:D

Morgenavond verjaardagsfeestje van mijn schoonzus met hun vriendengroep. Veel jongelui dus veel drank verwacht ik. Ik ga bobben, ook al kunnen we ook makkelijk op de fiets! 

@Lars ik zal je even wat chocolade komen brengen op je eigen draadje, hoef je niet zo mee te pikken :devil:

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vasja mis je je chocolade :P:P 

Weekend was leuk, feestje ook om 1 uur naar huis gereden. Ze hadden lekker water met munt en citroen erin! Mijn kleine nichtje (10 jaar) naar bed gebracht en verhaaltje voorgelezen. Gisteren naar de Ikea. Zooo druk daar!! Zweedse balletjes gegeten met vieze doorgekookte bonen. Het lijkt wel een trukkersrestaurant daar... 

Zaterdag overdag de moestuinbak afgemaakt en de sla en witte kool staan er al in. Ook bij de Praxis kruiden en violen gehaald. Heerlijk buiten!

Kortom weekend vloog weer voorbij :musicnote:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Haha Reacher, ik dien inderdaad nog te studeren maar ik kan maandag ook naar school dus even kijken wat ik doe.

Inderdaad vlijtig bezig hier, zomerbanden zitten weer onder de auto dankzij manlief en bezig met van alles en nog wat. Morgen gaan we slopen in de badkamer, douche eruit en bad- douchecombinatie erin. Vanmiddag kinderfeestje van ons nichtje!

Ik heb de refusal kan 20 weken vooruit met 3 tabletjes per week :) 

Fijn weekend! :heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Joehoeeee! Veel te druk met badderen Reacher :P

Hecktische week! Slopen, timmeren, bouwen maar de combi zit erin vanaf woensdagavond. Super blije ikke! Uitgebreid ingezegend met een radler 0.0 op de badrand!

Gaat goed met me! Studie is pittig houdt me goed bezig en voor de rest ren ik alle kanten op want druk druk met werken, alle beestjes, studeren, verbouwen, huishouden en verhuizen... Morgen weer een verhuis en klusdag!

Vanochtend stond ik al om 9 uur in de Primark! Wat is het toch heerlijk om een volle tas met kleren te kopen waar ik ook een merkbroek qua geld van kan kopen. Lekker sushi wezen happen met mijm beste maatje. Natuurlijk droog!

:heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...