Spring naar bijdragen

Just do it!


Lieselotje

Aanbevolen berichten

Dankjewel voor de steun! Doet me goed. Super lief ❤

Manlief kwam stralend thuis met een bos rozen en kaartje voor me! Heerlijk gesmuld en gekletst, bijna alles op. De tafel mooi versierd met een hart van kaarsjes en nep rozen blaadjes... Hoe romantisch haha... Moe en met 2 dikke buiken het bedje in ⚘

Lekker geslapen en voel me fris en fruitig! Zo even naar de kapper en wat boodschappen doen. Vandaag en vrijdag de hele dag (inclusief avond) geen manlief om me heen ivm werk maar ik ga er weer 100% voor! 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen lieve frummers!

Mijn haartjes zitten weer egaal in de lak. Was vorige week al geweest omdat ik van 2 kleuren terug wilde naar 1 kleur, ngenoeg mijn eigen kleur maar de verf pakte niet voldoende na het bleken dus vandaar. Nu ziet het er weer goed uit en met mijn nieuwe bijgewerkte voortand ben ik ook nog steeds blij. Nu volgende week nog bloedprikken...

Gisteravond afgesloten met een chai tea latte uit de dolce gusto. Motivatie is goed nu ik de valkuil weer even gezien heb. Van dag tot dag!

Morgenochtend heb ik een sollicitatie gesprek. Is 45 km van huis en een functie die niet helemaal is wat ik zoek maar na jaren eigen baas wel goede training en we zien wel. Het is moeilijk om een parttime job te vinden voor 24 uur als je toch al even uit je gestudeerde vakgebied bent... Ik weet ook nog steeds niet zo goed wat ik precies wil... Studeren, meer uren als ZZP'er, verhuizen naar het buitenland, parttime werken voor de baas, langer sabbatical houden.... 

Morgenmiddag lunchen met mijn beste vriendinnetje!

@Lika/Reacher. Waar kan ik het topic vinden?

 

 

bewerkt door Lieselotje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Een intercedente / recruiter functie.

Ik wil liever op een HR afdeling werken of als managementassistente bijvoorbeeld. Dit is ook wel HR maar heel anders, geen beleid ofzo en erg commercieel. Het is vele jaren geleden dat ik uberhaupt een sollicitatie gesprek heb gehad dus het is sowieso een goede training en na het gesprek zien we wel hoe ik me erbij voel en hoe hun zich bij mij voelen.   

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen! Haha was het maar zo'n feest Reacher. We krijgen de camper 1 April en gaan dan met Pasen voor de eerste keer weg 4 dagen. Nog geen idee waar naar toe.

Voor mij is het bij een baan belangrijk dat ze flexibel zijn met schuiven van dagen en dat ik mijn grote passie reizen kan uitvoeren. Het gesprek was opzich best leuk, maar ze zoeken iemand voor 24-32 uur en daarin heb ik aangegeven dat ik echt max 24 wil en voldoende vakantiedagen. Vandaar "veel noten op mijn zang". Ze hadden 10 kandidaten dus ik wacht maar even af.

Prettig weekend! Wij gaan zo boodschappen doen en dan vanmiddag op visite. Vanavond lekker niks.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Camper reizen rocks! Laten we op alcohol de baas kampeer vakantie gaan! Dibs op n plek in de camper, ik ga niet in n tentje hoor. Ik vind eigenlijk alleen om een kampervuurtje zitten en elkaar spookverhalen vertellen tof. Voor de rest vind ik kamperen alleen leuk om naar te kijken op tv. Ik zit in de camper dus :) 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

*... Waarom zit er elke keer een duiveltje op mijn schouder. Na mijn vorige valkuil, weer paar dagen droog en hoppaaa! Nog harder in de kuil en door schaamte praat ik er niet over en pak nog maar een glaasje om over de lichamelijke en psychische terugval te komen tot het zover is dat ik alleen nog maar kan slapen.... En weet je het forum is dan ook onbereikbaar voor me want daar ben ik dan helemaal niet mee bezig. Met mate drinken kan niet. 

Ik moet hier maar weer doorheen, mezelf aan gedaan! Drank maakt meer kapot dan je lief is. 

 

bewerkt door moderator
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zaterdag met manlief boodschappen gedaan en "vondt" wel dat ik een glaasje wijn had verdiend ook omdat ik zo veel last had van mijn nek, jaja... Meteen maar 2 flesjes gekocht want ik vindt rose en wit lekker. Dom dom!  Beide naar binnen gewerkt dus gisteren natuurlijk nog meer drang en bij gebrek aan wijn dan maar brut die er nog stond van de kerst... Manlief moest nog werken en sporten dus dan drink ik alleen en weet hij dat ook niet. 

Nu flink ellendig... Maagpijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik hou me ergens voor dat ik best met mate kan drinken in het weekend want zo erg is het toch niet denk ik op dat moment. Praat het dan ook nog goed tegen mezelf dat dit de eerste 2 grote flessen zijn die ik in 5 weken heb gekocht, krijg zelfs nog een "boks" van manlief dat hij trots op me is... Hij zei gisteren wel dat hij dacht dat de 2 flesjes ook voor het hele weekend was en niet op 1 dag. 

Ja Lars vallen en doorgaan. Valt alleen niet altijd mee... Voel veel schaamte en eenzaamheid.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

 Begrijp ik dat het zo voelt. Dat is niet nodig, maar hé kan ik makkelijk zeggen....

Dit experiment heb je gedaan. De uitkomst heb je gezien. Volgende keer anders en misschien goed kijken naar wat je wilt. Wel/niet? Je oorspronkelijke motivatie en besluit. Staan die je nog helder voor de geest? Stemmen die nog overeen met wat je nu voelt? 

Gewoon verder op je pad...:heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...