Soothe Geplaatst 24 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2017 Rapilos hoi, Je hebt vast koorts. rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 24 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2017 Smart, Het is van tijdelijke aard. Even de eerste stukken tekenen. Even alles wat oké is van tafel vegen. Let's make Holland great again. Bor, Doorgaans kijk ik zeer boos. smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 24 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2017 Rapilos hoi, Je hebt vast koorts. Nee Soothe, Het was echt waar; 30 graden ! Maar er is ineens wat wonderlijks gebeurd Alles zit ineens pot dicht van de mist Temperatuur is nu in rap tempo gedaald naar 10 graden. Maar...mijn ramen zijn schoon Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 24 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2017 Niet echt boos hoor Bor, maar ik ben niet echt lachebekkie. Kan zo af en toe nog wel om een grap lachen hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 24 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2017 Rapilos, dan is het klimaat goed in de war zeg. Klopt niet veel meer van. Maak je niet te druk hè. Al dat gepoets. rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 24 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2017 Goedemorgen allemaal, De dag ervaren, dat ga ik doen vandaag. Stel ik wordt tachtig, dan heb ik nog zo'n 10.500 dagen. Heb 18.600 dagen achter de rug, waarvan ik er bij veel blij was dat de dag om was, hopend dat de volgende beter zou zijn. Ik heb veel dagen niet meegemaakt (of voor de helft) omdat ik bezopen was of te ziek om de dag te willen meemaken. Mooi of lelijk, dit is mijn dag. Vandaag drink ik niet en leef. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 24 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2017 Amai lastig! Ik wou er nog iets onder schrijven maar op de gsm lukt t maar niet. Gewoon dikke duimen naar boven dan maar. Wat je schrijft is iets waar ik elke dag naar streef. In t algemeen dan. Soms vergeet ik t wel eens en laat ik niet zo belangrijke zaken aan mijn hart komen. Mooi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 24 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2017 Aaaahhhh snoepje...ouwe badsloef... Dikke kussen!! Xxx Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 24 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2017 (bewerkt) Zeg Herr Soothe zou jij die rot kop eens willen verwijderen. Ik ga spontaan over m´n nek. 24 januari 2017 bewerkt door bolletje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Burchill Geplaatst 24 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2017 Ha ha die Soothe. Ik meld mij af voor de dagpact. Fijne avond allen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Singbluesilver Geplaatst 24 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2017 Best redelijke dag gehad. Pijnstillers werken nu wel goed. Ga het er verder op wagen. Vanavond naar eerste AA bijeenkomst. Spannend. smart, Jannigje en Stekker reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 24 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2017 Nee nee Lars...de beugel blijft! Das sexy Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 24 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2017 Komt helemaal goed sbs! Natuurlijk spannend maar dat is voorpret moet je maar denken Singbluesilver reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 24 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2017 Fleur vond een berichtje leuk. Grappig! Dacht eerst dat ik t zelf had gedaan.. Hey Fleur! *roosje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 24 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2017 Hups...etenstijd Laters Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 24 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2017 Goedemiddag, ik val even binnen zonder verder gelezen te hebben. Ik ben in shock! smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 24 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2017 Nu eerst maar eens een kopje thee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 24 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2017 (bewerkt) Jannigje, inderdaad de weg helemaal kwijt. Komt wel weer goed naar ik hoop. Dat vindt Bolletje ook. Jannigje die Arjan Lunbach, om je te bescheuren. Het gaat in heel Europa Viraal. met vindt ons overal top!! Voor wie wil lachen, stelt Nederland zich voor aan Trump. Ga goed Jannigje. 24 januari 2017 bewerkt door Soothe Lika, Vasja, rapilos en 4 anderen reageerden hierop 7 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 24 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2017 Leuk Soothe, die link naar Lubach, ik had hem gemist! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 24 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2017 Dank je Soothe. Gelukkig is het tijdelijk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 24 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2017 Ik zag vanmiddag het zorgdebat van gisteravond terug, mijn hemel wat heb ik me er over opgewonden! Tjonge, we worden aan alle kanten genept; nu zeg ik het netjes... Moet wel even mijn best doen om in mijn goede humeur terug te komen. Bahh wat kan zoiets aan je blijven kleven zeg Nu soep eten en op de bank luieren, genieten van een bos roosjes wat ik kocht en graag iets op tv wat me afleidt. (geen enkele behoefte aan drank hoor; tot aan de nek vol koffie nu) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 24 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2017 (bewerkt) Al lezend wil ik een aantal keer reageren, maar dan ben ik het weer kwijt als ik aan het eind ben. Dus ik probeer, Max-geheugentrainer: Lika, SBS, Suikertje, Rapilos, Bolletje, Quinn, Smart 24 januari 2017 bewerkt door Jannigje Singbluesilver reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 24 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2017 Dan pak ik er wel eens een papiertje bij en schrijf wat op zodat ik nog weet wat ik ook al weer wilde schrijven naar mensen. Soms is het een chaos in mijn hoofd en ben ik alles door elkaar aan het denken en doe niks structureels. Ben pas 39 en al zo vergeetachtig Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 24 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2017 Maar wat zei hij nou tegen zijn vrouw? De nonverbale reacties zijn zo veelzeggend over Trump. nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 24 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2017 Woehahahahahahaha wat een lulletje bonenstaak hé? Brrr wat vind ik het toch niets hé heel die vent. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden