Goedehoop Geplaatst 9 februari 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 9 februari 2017 Dank jullie wel voor de support. Ik ga er voor vandaag. Ik voel mij nu goed dus dat gevoel ga ik proberen vast te houden! Normaal loop ik met de hapjes en vermaak ik de rest, ze gaan nu mij maar eens vermaken..(dat voelt heel raar) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vasja Geplaatst 9 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 9 februari 2017 Goedzo!! Veel plezier ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 9 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 9 februari 2017 Lekker oefenen. Ik heb een opmerking van iemand gehoord waar ik veel aan heb. Zie het als 'sociaal experiment'. Helpt mij! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Goedehoop Geplaatst 10 februari 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 10 februari 2017 JOehoe, ik heb het overleeft en heb niet gedronken. Ja een hele fles spa rood! Geen lastige vragen gekregen dus ik hoefde niets te zeggen. Maar.....wat zijn dronken mensen vervelende mensen, ik heb mij kapot lopen irriteren!! Daar moet ik nog even een handigheidje voor zien te verzinnen, hoe ga ik daarmee om?? Phaedra en WinvanWijn reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vasja Geplaatst 10 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 10 februari 2017 Hahaha xD wat goed!!! Je kunt ze een zetje geven, kijken of ze omvallen Nee. Mja niet teveel mee praten ofzo? Kijken of ze de hint snappen? Heb je je ook een beetje vermaakt? Je kunt trots zijn op jezelf! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Goedehoop Geplaatst 10 februari 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 10 februari 2017 Hahahaha een setje geven! Nou ik weet zeker dat er sommige waren die omgevallen zouden zijn! En wat kunnen ze slap lullen, gaat nergens over. Ben vooral trots dat ik het heb vol gehouden, vermaakt is een groot woord. Dat is nog even een kwestie van wennen denk ik!! Maar dit voelt wel al super lekker :-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
WinvanWijn Geplaatst 10 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 10 februari 2017 Goed van je Wanhoopje! Heerlijk om wakker te worden zonder kater he. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieselotje Geplaatst 10 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 10 februari 2017 Topper! En wat viel het dus mee achteraf. Je bent sterk dame! Haha dronken mensen zijn irritant ... Met een helder hoofd merk je dat echt goed he! Weer een reden om niet te drinken, want wij willen niet irritant zijn. Prettig weekend Hoopje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 10 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 10 februari 2017 Fijn dat het goed ging. En doorrrr! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 12 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2017 Hoe is het nu met je, zo aan het einde van het weekend? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Goedehoop Geplaatst 13 februari 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 13 februari 2017 (bewerkt) Joehoe, week 4 is een feit!!! Heerlijk weekend gehad, vrijdag uit eten met manlief en spa rood. Zaterdag avond opstap met cola light als mijn beste vriend! Het ging echt heel erg goed, ik had eigenlijk geen trek, het is vooral dat de gewoonte doorbroken moet worden. En dat ik het vol moet houden natuurlijk. Maar wat geniet ik van het fris wakker worden! Deze week, valantijnsdag (etentje), donderdag etentje werk, en vrijdag etentje! Kom maar op, ik kan ze hebben! ~Vandaag drinken we weer niet!! 13 februari 2017 bewerkt door Wanhoopje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vasja Geplaatst 13 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2017 Hahaha xD Supergoed Hoop!!!! You go girl!! Bosje rozen voor jou ^^ Goedehoop reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 13 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2017 Goedehoop reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 13 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2017 Gefeliciteerd met je vier weken! Goedehoop reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieselotje Geplaatst 14 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2017 Gefeliciteerd Hoopje! Wat doe je het toch goed en fijne valentijn ⚘⚘⚘ Goedehoop reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 14 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2017 Vier weken en 1 dag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Goedehoop Geplaatst 14 februari 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 februari 2017 Dank jullie wel voor alle complimenten! Dat helpt om weer vrolijk door te gaan! Ben ook zo blj dat ik mij goed voel! Lieselotje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 14 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2017 Fijn dat je je goed voelt! Dat geeft de burger moed! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vasja Geplaatst 15 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 15 februari 2017 Hoe is het vandaag met je Hoop? ^^ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Goedehoop Geplaatst 15 februari 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 februari 2017 Het gaat vandaag ook weer goed!!! Gisteren Valentijn zonder drank door gebracht. Helaas ook geen kadootje van manlief maarja...ik kan ook niet gelijk wonderen verwachten! Vooralsnog totaal geen trek en weinig tot geen moeilijke momenten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vasja Geplaatst 15 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 15 februari 2017 Heel goed Hoop ^^ Krijg je normaal altijd kadootjes met Valentijn dan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Goedehoop Geplaatst 15 februari 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 februari 2017 Hahahahah nee niet echt maar ik vond dat ik het nu wel verdient had :-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vasja Geplaatst 15 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 15 februari 2017 Jaaa dat is ook zo!! Misschien moet je voor jezelf een kadootje kopen dan ^^ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieselotje Geplaatst 15 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 15 februari 2017 Precies tijd voor een kadootje voor jezelf hoopje! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 15 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 15 februari 2017 Dan is het inderdaad hoog tijd voor iets leuks voor jezelf. Schoenen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden