Spring naar bijdragen

Wanhopig...

Goedehoop

Aanbevolen berichten

JOehoe, ik heb het overleeft en heb niet gedronken. Ja een hele fles spa rood! Geen lastige vragen gekregen dus ik hoefde niets te zeggen.

Maar.....wat zijn dronken mensen vervelende mensen, ik heb mij kapot lopen irriteren!! Daar moet ik nog even een handigheidje voor zien te verzinnen, hoe ga ik daarmee om??

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hahahaha een setje geven! Nou ik weet zeker dat er sommige waren die omgevallen zouden zijn! En wat kunnen ze slap lullen, gaat nergens over.
Ben vooral trots dat ik het heb vol gehouden, vermaakt is een groot woord. Dat is nog even een kwestie van wennen denk ik!!

Maar dit voelt wel al super lekker :-)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Joehoe, week 4 is een feit!!! Heerlijk weekend gehad, vrijdag uit eten met manlief en spa rood. Zaterdag avond opstap met cola light als mijn beste vriend!

Het ging echt heel erg goed, ik had eigenlijk geen trek, het is vooral dat de gewoonte doorbroken moet worden. En dat ik het vol moet houden natuurlijk. Maar wat geniet ik van het fris wakker worden!

Deze week, valantijnsdag (etentje), donderdag etentje werk, en vrijdag etentje! Kom maar op, ik kan ze hebben!

~Vandaag drinken we weer niet!!

bewerkt door Wanhoopje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...