Spring naar bijdragen

Zondag 15 januari


Aanbevolen berichten

goedemorgen,

 

gisteren geen pijnstillers meer genomen.. heel klein beetje zeurpijn, maar draaglijk.

ik wil wel weten wanneer de pijn weg is, totaal 'verdoofd' is dat niet meer te bepalen.

maar zoals ik mét die pijnstillers in een soort prive-bubble terecht kwam, zo kom ik dat nu zónder ook weer.. raar spul.

nog wel bezig met een prednisonkuur, die maak ik gewoon af.

 

voel me dus een beetje raar.. niet onprettig, ook niet echt prettig. beetje wiebelig, zoals dat hier wel eens genoemd wordt.

waar ik wel volkomen helder achter sta is het dagpact voor vandaag.

drank komt er bij mij vandaag niet in. ging gisteren en vannacht ook goed.

 

Dagpact:

Momentum

Lars

kohtje

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ging van de week naar de fietsenwinkel. Moest een nieuwe buitenband. Ik laat de fiets buitenstaan voor het gemak. Ik kom halverwege iemand van de winkel tegen en vraag of ie even wil zien wat voor soort band ik moet.
Dus die kip mee naar buiten..
'Och madammeke, das nen gewone band hé'
Ik vraag of hij zeker is want ik was tijdens de vakantie (omdat deze winkel gesloten was) naar een andere winkel geweest en daar hadden ze dit type band niet in de winkel,
'Mor madammeke, das echt ne gewone zenne. Ik weet wel ni of we die met zo'n blauw lijntje in het midden hebben': zei ie bloedserieus
Euhmmmm...ik heb niets gezegd maar da blauw lijntje was de onderlaag en stond er omdat de band zooo afgesleten was.

Ik hoop dat diene gewoon nog ni goe wakker was  :D  :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...