Singbluesilver Geplaatst 15 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 15 januari 2017 Goedemorgen allemaal Beterschap aan alle zieken en een goede dag ook voor alle anderen. We zitten alweer op de helft van januari Lika reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 15 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 15 januari 2017 Goedemorgen frummers. Stilletjes hier nog... iedereen lekker aan het uitslapen? Buiten is het een klein beetje wit, mag eigenlijk geen naam hebben. Binnen is het warm en licht. En staan koffie en thee voor jullie klaar. Lika reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Momentum Geplaatst 15 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 15 januari 2017 Goedemorgen Dagpact Momentum Fijne zondag Lika reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 15 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 15 januari 2017 (bewerkt) Goedemorgen. Alweer de laatste dag van het weekend. Dagpact: Momentum Lars 15 januari 2017 bewerkt door Lars Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 15 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 15 januari 2017 Goedemorgen! Weinig geslapen, maar met energie en goede zin wakker geworden. Lekkere doos tissues in de buurt. Ik kom er wel;-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Singbluesilver Geplaatst 15 januari 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 januari 2017 Maar ook nog wel even genieten van die dag Lars! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Singbluesilver Geplaatst 15 januari 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 januari 2017 Jij ook al aan het snotteren Lika? Het houdt hier ook maar niet op. Join the club Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 15 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 15 januari 2017 Vorige weekend en nu - sinds gisteren- alweer. Onhoudbare niezen en het water loopt mijn neus gewoon uit. Ach. Dit kan ik hebben....geen griep! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Singbluesilver Geplaatst 15 januari 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 januari 2017 Jij kan alles hebben Lika reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 15 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 15 januari 2017 Hohoho, ik ben pas over 8 weken weer volledig belastbaar.... ;-) Singbluesilver reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Singbluesilver Geplaatst 15 januari 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 januari 2017 Bijna alles dan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 15 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 15 januari 2017 goedemorgen, gisteren geen pijnstillers meer genomen.. heel klein beetje zeurpijn, maar draaglijk. ik wil wel weten wanneer de pijn weg is, totaal 'verdoofd' is dat niet meer te bepalen. maar zoals ik mét die pijnstillers in een soort prive-bubble terecht kwam, zo kom ik dat nu zónder ook weer.. raar spul. nog wel bezig met een prednisonkuur, die maak ik gewoon af. voel me dus een beetje raar.. niet onprettig, ook niet echt prettig. beetje wiebelig, zoals dat hier wel eens genoemd wordt. waar ik wel volkomen helder achter sta is het dagpact voor vandaag. drank komt er bij mij vandaag niet in. ging gisteren en vannacht ook goed. Dagpact: Momentum Lars kohtje rapilos, Lika, Sita2 en 1 andere reageerden hierop 4 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 15 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 15 januari 2017 Goedemorgen. Mooie dag om binnen te blijven vandaag. Straks dochter op bezoek. Dagpact: Momentum Lars kohtje Quinn Lika en Sita2 reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
leila Geplaatst 15 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 15 januari 2017 Dagpact: MomentumLarskohtjeQuinn leila moet eigenlijk zwemmen van mijzelf, maar is zo lekker warm hier en water is zo nat, brr Lika reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 15 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 15 januari 2017 Ik ga ook zo. Ben (te) lang niet geweest. Na vakantie en verkoudheid kwam de klad erin. Nu hoge drempel. Toch zal ik blij zijn als ik ben gegaan. Doet me goed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nadia Geplaatst 15 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 15 januari 2017 Goedemorgen, Dagpact: Momentum Lars kohtje Quinn leila Nadia Heb een mooie dag, allemaal! Sita2 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 15 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 15 januari 2017 (bewerkt) Goedemorgen Nadia, Jij ook een fijne dag! Vandaag is het licht in de tuin opeens anders. De lente kondigt zich aan! 15 januari 2017 bewerkt door Lika Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 15 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 15 januari 2017 Goed Rupsje. Jezelf verwennen. Lekker dat dat echt mag van jezelf! Dat helpt. Sita2 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 15 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 15 januari 2017 Goedemorgen! De lente in zicht? HIer nog even ni vrees ik. Gisteren op het weerbericht gaven ze een paar nachten aan -6. Euchhh...ik heb een hekel aan vriesweer! Wordt zo vlug gevaarlijk glad. T zal met de bus naar het werk worden dan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 15 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 15 januari 2017 Ging van de week naar de fietsenwinkel. Moest een nieuwe buitenband. Ik laat de fiets buitenstaan voor het gemak. Ik kom halverwege iemand van de winkel tegen en vraag of ie even wil zien wat voor soort band ik moet.Dus die kip mee naar buiten..'Och madammeke, das nen gewone band hé'Ik vraag of hij zeker is want ik was tijdens de vakantie (omdat deze winkel gesloten was) naar een andere winkel geweest en daar hadden ze dit type band niet in de winkel,'Mor madammeke, das echt ne gewone zenne. Ik weet wel ni of we die met zo'n blauw lijntje in het midden hebben': zei ie bloedserieusEuhmmmm...ik heb niets gezegd maar da blauw lijntje was de onderlaag en stond er omdat de band zooo afgesleten was. Ik hoop dat diene gewoon nog ni goe wakker was Sis, lidia en Lika reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 15 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 15 januari 2017 Moggeh! Ik hou van -6. En van de witte wereld die hier nu is. Het maakt de donkere winter zoveel zachter. nancy en smart reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 15 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 15 januari 2017 Mups! Wit is het hier niet. Enkel glad en koud.Als ik ballen had, vroren ze er zeker af. Stekker en Sis reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 15 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 15 januari 2017 Zeg Fleurtje, heb jij een geslachtsverandering ondergaan? smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 15 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 15 januari 2017 Mups! Wit is het hier niet. Enkel glad en koud. Als ik ballen had, vroren ze er zeker af. Dat is minder. Ha liefje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 15 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 15 januari 2017 (bewerkt) Daar is Fleurtje en ook Mupke goedemorgen dames 15 januari 2017 bewerkt door Lars Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden