Vasja Geplaatst 14 februari 2017 Auteur Rapport Geplaatst 14 februari 2017 Jaaa inderdaad xD Hahaha xD Neuh, we doen niet aan Valentijn Oooh gelukkig zit de ergste dip er op ^^ En nu weer voorwaarts!! Lika reageerde hierop 1
Reacher Geplaatst 14 februari 2017 Rapport Geplaatst 14 februari 2017 10 km in 'n uur? Dat loop ik net op n dag als ik begin om 8:00 uur 's ochtends Goed hoor! Nog steeds geen taart gezien trouwens, ik wil niet zeuren maar ik hou van veel krenten in mijn taart
Vasja Geplaatst 15 februari 2017 Auteur Rapport Geplaatst 15 februari 2017 Hahaha xD er zitten wel rozijnen in en noten dus sorrryyy xD Zal de volgende keer zonder rozijnen doen voor jou Reacher reageerde hierop 1
Goedehoop Geplaatst 15 februari 2017 Rapport Geplaatst 15 februari 2017 Goed bezig Vasja 10 kilometer in het uur! Ik ga ook die kant weer op! Ja goede schoenen zijn duur maar wel belangrijk!!
Lieselotje Geplaatst 16 februari 2017 Rapport Geplaatst 16 februari 2017 Vaaasssjaaaa! Wanneer heb jij je laatste pintje gedronken? Hoe sta je er nu in? Knuffie en bedankt voor de bloemen! Erg lief ⚘⚘⚘
Vasja Geplaatst 16 februari 2017 Auteur Rapport Geplaatst 16 februari 2017 Wat lief dat je het vraagt Reacher Ja hoor Alive and kicking!!!!! Er is wel nog wat verdriet. Vanmorgen ook weer gejankt bij m'n Lief. Onduidelijk waar het vandaan komt. Tis ook geen hardnekkig verdriet ofzo. Geen depressief gevoel, dat heb ik ook een aantal jaren gekend, verschrikkelijk is dat. Maar gewoon een verdrietig gevoel. Oh wel!!!!! XD M'n laatste whisky was zaterdag de 11e Lieselotje xD whoops! Pintjes niet meer gehad, niet uit eten geweest o.i.d. dus vandaar. Thuis drink ik geen pintjes. Maargoed, nu voel ik me weer goed. Ik heb een hypergezonde salade gemaakt om mee naar werk te nemen vanavond, dus we gaan weer::::VOORWAARTS!!! Lika reageerde hierop 1
Lika Geplaatst 16 februari 2017 Rapport Geplaatst 16 februari 2017 Goed zo Meis. Schrijf de momenten van dat verdrietige gevoel ergens op. Misschien komt het nooit meer, misschien wel en kun je er iets in ontdekken? ( tijd van de maand, herinnering aan etc,etc) fijne dag nog.
Reacher Geplaatst 17 februari 2017 Rapport Geplaatst 17 februari 2017 Misschien is het wel een verdriet omdat je afscheid neemt van n stukje leven met drank? Maar laat ik het niet voor je invullen ( te laat) Goede tip van Lika! Je kunt de verdrietmomenten privé opschrijven maar ook op het forum. In het laatste geval kunnen wij met je meedenken. Ik wens je een mooie dag!
Vasja Geplaatst 17 februari 2017 Auteur Rapport Geplaatst 17 februari 2017 Ja stiekem weet ik wel waar het vandaan komt... Ik heb een nogal negatief zelfbeeld en dat zorgt ervoor dat ik er soms niet zoveel zin meer in heb. Maargoed let's not talk about that xD Heerlijk hardgelopen net in de regen en daarna zonder schuldgevoel genoten van de zelfgemaakte appeltaart Straks weer werken, morgen vrij godzijdank!!!
Reacher Geplaatst 18 februari 2017 Rapport Geplaatst 18 februari 2017 Ik hoop dat je lief je dan verzekert dat je hartstikke supermegafantanstisch bent en dat helpt met je negatieve zelfbeeld? Moet van binnenuit komen, maar t helpt wel als t door de 'buitenwereld' soms wordt gezegd. Geniet van je vrije dag! smart reageerde hierop 1
Vasja Geplaatst 18 februari 2017 Auteur Rapport Geplaatst 18 februari 2017 Ja daar helpt die me enorm mee hoor Reacher Hij is echt perfect voor me wat dat betreft. Gaat ook elke keer weer een stukje beter allemaal ^^ Jij ook een fijne dag !!!
Reacher Geplaatst 19 februari 2017 Rapport Geplaatst 19 februari 2017 Weekend voorbij Did you have fun? Socrates is zijn koffertje aan t pakken om bij jou in te trekken
Vasja Geplaatst 20 februari 2017 Auteur Rapport Geplaatst 20 februari 2017 Hahaha xD leuk!! Ja prima weekend gehad ^^ Alleen gisteren ochtend bij de huisartsen post. Ik had de kat geholpen in een gevecht met een andere kater en toen hing er ineens een kater aan m'n arm dus tetanus injectie en antibiotica
Lieselotje Geplaatst 20 februari 2017 Rapport Geplaatst 20 februari 2017 Ahj Vasja! Dat ging er dus flink op los :-( Hoe gaat het verder met je. Negatief zelfbeeld en dan met drank erin denk je er niet aan of in ieder geval minder want dan ben je vrolijk. Goed dat je het nu anders aanpakt! Vasja reageerde hierop 1
Goedehoop Geplaatst 20 februari 2017 Rapport Geplaatst 20 februari 2017 Auw Vasja, dat klinkt niet fijn!! Gaat het een beetje met je?? Vasja reageerde hierop 1
Vasja Geplaatst 20 februari 2017 Auteur Rapport Geplaatst 20 februari 2017 (bewerkt) Ow verder gaat het prima hoor ^^ Bedankt! Arm nog wat rood, dik en pijnlijk, maar valt allemaal reuze mee hoor gelukkig ^^ 20 februari 2017 bewerkt door Vasja
Reacher Geplaatst 20 februari 2017 Rapport Geplaatst 20 februari 2017 Dappere dodo door daar zo middenin te springen! Ik sta meestal met een spanbord op kilometers afstand mijn Socrates aan te moedigen. Heel goed om die tetanus prik te halen, je kunt lelijke infecties krijgen van kattenkrabben. Fijn dat het goed gaat! Goedehoop en Vasja reageerden hierop 2
Lieselotje Geplaatst 20 februari 2017 Rapport Geplaatst 20 februari 2017 Dikke arm! Dat helpt vast niet met je dagelijks leven! Maar hejjj vandaag drink je niet! Vasja for president Vasja reageerde hierop 1
Vasja Geplaatst 20 februari 2017 Auteur Rapport Geplaatst 20 februari 2017 Hahaha xD lachen Reacher! XD "go Socrates go!!" Ik was nog erg sleepy en wilde de aanvallende kater gewoon een zetje geven tegen z'n achterste maar hoe stom xD oh well @Lieselotje Vandaag niet en heel de week niet ^^ smart reageerde hierop 1
Lieselotje Geplaatst 20 februari 2017 Rapport Geplaatst 20 februari 2017 Dat voelt vast goed om te zeggen Vasja! Ik hoop dat ik dat ook weer volmondig kan over een tijdje. Nu the walking dead kijken en even proberen te ontspannen. Hoe voelt je arm? Reacher reageerde hierop 1
Reacher Geplaatst 21 februari 2017 Rapport Geplaatst 21 februari 2017 Oeh is de Walking dead weer begonnen? Super! *Zwaait hevig naar Vasja* Zwiep zwiep!
Vasja Geplaatst 21 februari 2017 Auteur Rapport Geplaatst 21 februari 2017 "zwiep zwiep" gaat de zombie arm xD de eerste ontbinding is begonnen! Ff kijken hoe dat straks gaat met hardlopen.. Misschien net zoals bij Ace Ventura in Nature Calls, toen die met verdovingspijltjes werd beschoten
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden