Vasja Geplaatst 13 februari 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 13 februari 2017 Je inderdaad, gewoon stilstaan bij dat verdriet en er wat constructiefs mee doen ^^ De aanleiding was dat een vriendin van mijn vriend op bezoek kwam zaterdagavond... En de laatste keren dat ik met haar sprak zat ik flink aan de whisky.. Dus toen legden mijn hersenen die link ... Vandaag gaat het wel weer, de zon schijnt! zo maar eens hardlopen.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 13 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2017 Ach Vasja... bahbah. niet meer doen he?! Duiveltjes zijn altijd onverwacht!! Vasja reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Goedehoop Geplaatst 13 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2017 Hi Vasja, wat balen dat de valkuilen er waren! "Gelukkig" was je er ziek van en weet je weer dat je het niet moet doen! Je bent zo goed bezig, nu gewoon weer doorgaan waar je was gebleven. Lief dat je vriend zo lief voor je was. Onthoud dat ook maar goed!! Zet hem op he, gewoon de draar weer oppakken!! Vasja reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vasja Geplaatst 13 februari 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 13 februari 2017 Dankjulliewel ^^ Ja, het was weer een zeer onprettige ervaring, wat ervoor zorgt dat ik er weer ver vandaan wil blijven ^^ Net lekker hard wezen lopen, nu weer richten op vooruitgang ^^ En ik ga appeltaart bakken xD smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 13 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2017 Taart gelukt? Lekker. Zet 'm op Vasja. Vasja reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vasja Geplaatst 13 februari 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 13 februari 2017 Ja was erg goed gelukt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 14 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2017 Trakteren dan maar Vasja reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Goedehoop Geplaatst 14 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2017 Nou heerlijk, kom maar op met een stuk appeltaart! Fijn dat je de draad weer hebt opgepakt. Zieje, je kan het wel. En door vallen leer je weer opstaan....helaas! Je bent weer op de goede weg. Gaat het hardlopen lekker? Vasja reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieselotje Geplaatst 14 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2017 Hej lieve Vasja! Ik heb het duiveltje gisteren ook gezien voel me er behoorlijk kloten bij.. Angst, verwarring en verdriet! Maar jij kunt het dus ik kan het ook en wil het ook. Samen gaan we er weer voor! Op mijn draadje er over geschreven mocht je het willen lezen. Vandaag drinken we niet en een fijne valentijn met je liefje! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vasja Geplaatst 14 februari 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 februari 2017 Aaah Ja kl*te hè Lieselotje hoop dat je je snel weer beter voelt! @Hoop: Hardlopen nogsteeds 10 km in een uur ^^ alleen wat last van m'n knie. Komende maand maar eens nieuwe schoenen kopen als het salaris binnen is ^^ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieselotje Geplaatst 14 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2017 Yes de ergste dip is voorbij Vasja... Vanavond lekker eten met mijn manneke en door... Jij nog plannen? Kijk nieuwe schoenen, dat zit er vast aan nu je die dure whiskey flessen niet meer hoeft te kopen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vasja Geplaatst 14 februari 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 februari 2017 Jaaa inderdaad xD Hahaha xD Neuh, we doen niet aan Valentijn Oooh gelukkig zit de ergste dip er op ^^ En nu weer voorwaarts!! Lika reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 14 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2017 10 km in 'n uur? Dat loop ik net op n dag als ik begin om 8:00 uur 's ochtends Goed hoor! Nog steeds geen taart gezien trouwens, ik wil niet zeuren maar ik hou van veel krenten in mijn taart Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vasja Geplaatst 15 februari 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 februari 2017 Hahaha xD er zitten wel rozijnen in en noten dus sorrryyy xD Zal de volgende keer zonder rozijnen doen voor jou Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Goedehoop Geplaatst 15 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 15 februari 2017 Goed bezig Vasja 10 kilometer in het uur! Ik ga ook die kant weer op! Ja goede schoenen zijn duur maar wel belangrijk!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 16 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 16 februari 2017 Ha Vasja! Alles goed met jou? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieselotje Geplaatst 16 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 16 februari 2017 Vaaasssjaaaa! Wanneer heb jij je laatste pintje gedronken? Hoe sta je er nu in? Knuffie en bedankt voor de bloemen! Erg lief ⚘⚘⚘ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vasja Geplaatst 16 februari 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 16 februari 2017 Wat lief dat je het vraagt Reacher Ja hoor Alive and kicking!!!!! Er is wel nog wat verdriet. Vanmorgen ook weer gejankt bij m'n Lief. Onduidelijk waar het vandaan komt. Tis ook geen hardnekkig verdriet ofzo. Geen depressief gevoel, dat heb ik ook een aantal jaren gekend, verschrikkelijk is dat. Maar gewoon een verdrietig gevoel. Oh wel!!!!! XD M'n laatste whisky was zaterdag de 11e Lieselotje xD whoops! Pintjes niet meer gehad, niet uit eten geweest o.i.d. dus vandaar. Thuis drink ik geen pintjes. Maargoed, nu voel ik me weer goed. Ik heb een hypergezonde salade gemaakt om mee naar werk te nemen vanavond, dus we gaan weer::::VOORWAARTS!!! Lika reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 16 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 16 februari 2017 Goed zo Meis. Schrijf de momenten van dat verdrietige gevoel ergens op. Misschien komt het nooit meer, misschien wel en kun je er iets in ontdekken? ( tijd van de maand, herinnering aan etc,etc) fijne dag nog. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 17 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 17 februari 2017 Misschien is het wel een verdriet omdat je afscheid neemt van n stukje leven met drank? Maar laat ik het niet voor je invullen ( te laat) Goede tip van Lika! Je kunt de verdrietmomenten privé opschrijven maar ook op het forum. In het laatste geval kunnen wij met je meedenken. Ik wens je een mooie dag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vasja Geplaatst 17 februari 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 17 februari 2017 Ja stiekem weet ik wel waar het vandaan komt... Ik heb een nogal negatief zelfbeeld en dat zorgt ervoor dat ik er soms niet zoveel zin meer in heb. Maargoed let's not talk about that xD Heerlijk hardgelopen net in de regen en daarna zonder schuldgevoel genoten van de zelfgemaakte appeltaart Straks weer werken, morgen vrij godzijdank!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 17 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 17 februari 2017 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 18 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 18 februari 2017 Ik hoop dat je lief je dan verzekert dat je hartstikke supermegafantanstisch bent en dat helpt met je negatieve zelfbeeld? Moet van binnenuit komen, maar t helpt wel als t door de 'buitenwereld' soms wordt gezegd. Geniet van je vrije dag! smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vasja Geplaatst 18 februari 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 18 februari 2017 Ja daar helpt die me enorm mee hoor Reacher Hij is echt perfect voor me wat dat betreft. Gaat ook elke keer weer een stukje beter allemaal ^^ Jij ook een fijne dag !!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 18 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 18 februari 2017 Vasja reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden