Gast Geplaatst 12 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 12 januari 2017 Hoi Rups, Zet 'm op! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 12 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 12 januari 2017 Fijne dag Rups, ik hoop voor je dat het allemaal wat meevalt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Singbluesilver Geplaatst 12 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 12 januari 2017 (bewerkt) En hoe ging het vandaag? Oh haha we posten tegelijk Super dag gehad dus. Mooi zo! 12 januari 2017 bewerkt door Singbluesilver Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 12 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 12 januari 2017 Waardoor kon je eerst niet nadenken en nu weer wel? Wat heerlijk voor je! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 12 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 12 januari 2017 OK. Nee. Ik geloof het niet. Maar zit nu thuis. Burn out. Dus denken is er sowieso even heel weinig op een logische manier nu...! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 12 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 12 januari 2017 Fijn Rups. Je kunt dus weer meer dan je dacht. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 12 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 12 januari 2017 Wie wil huilen is op dit moment ook meer dan welkom bij mij. Ik zat al te denken om: ' de nieuwe huiltherapie' op te zetten. Lekker huilen, zonder reden, gewoon omdat het kan en oplucht:-) Oh...en sorry, ijs als toetje hier Rupsje. ( beetje raar na kaasfondue, maar die andijviestamppot lukt niet meer...) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 13 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 13 januari 2017 Mooi om te lezen geeft je ook weer zelfvertrouwen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 13 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 13 januari 2017 Fijne dag Rups. Nog bijzonderheden? Vrijdagmiddag dingetjes, weekend dat begint...? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 13 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 13 januari 2017 Wat later komen, wat eerder weggaan? Tussendoor lekker lang op het toilet zitten en dan met je telefoontje op het forum koekeloeren? Nu alvast bedenken wat je morgen wél drinkt en dat oefenen "geef mij maar een ...". Een smoes verzinnen? Iets als 'Ik voel me niet zo lekker vandaag"? Dan kun je meteen ook op tijd weg... Hou vast hoor! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 13 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 13 januari 2017 Ik hoor dat er zo'n vreselijke griep heerst. Half Nederland ligt plat. Misschien heb jij die ook onder de leden Rups;-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 13 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 13 januari 2017 O, Rups, ik hoor net dat je ziek bent. Beterschap hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 13 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 13 januari 2017 Ja, want het heerst hè? Verschrikkelijk. Goed idee thee. Hopen dat het niet doorzet. Veel plezier! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Singbluesilver Geplaatst 13 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 13 januari 2017 Inderdaad van te voren oefenen wat je gaat zeggen en bestellen. En even schermen met de griep kan tegenwoordig heel goed! Zeg maar dat ik je aangestoken heb Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 13 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 13 januari 2017 Ha, Herkenbaar zo'n familie. De riedel dat ik deze maand niet drink gaat er prima in bij mijn omgeving. Gewoon, als uitdaging, voor de gezondheid,... Misschien kun je er met de auto heen? En als je morgenavond thuis komt en nuchter en voldaan in bed ligt, heb je weer een dag niet gedronken! Fijn weekend Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Singbluesilver Geplaatst 14 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2017 Klinkt heel herkenbaar rupsje. Verder uitleggen hoeft niet. Soms is het ook gewoon kicken als je kan laten zien dat het niet drinken lukt!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 14 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2017 Ik heb denk ik hetzelfde als jij, beetje kicken op het niet drinken! Wie had dat ooit gedacht... Vandaag de twee weken vol maken (Ik doe het met thee) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Singbluesilver Geplaatst 15 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 15 januari 2017 Mooi rups dat het goed ging. En ik had in het begin soms ook dat ik ergens heen ging en dacht 'er gaan heel veel vragen ofzo komen' kwam er helemaal niks. Had ik me dan zo druk om gemaakt (en soms nog wel hoor). Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 15 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 15 januari 2017 Ja. Het wordt gewoon geaccepteerd. Is ook mijn ervaring. Wat dragen we dan een ballast aan verwachtingen, beelden etc mee in ons hoofd hë? Iets om over te denken. Al die ballast zetten we natuurlijk ook in op andere gebieden. Lekker invullen voor de ander. Daarmee stoppen zou ons al veel geven. Singbluesilver en smart reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 15 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 15 januari 2017 Geef er maar lekker aan toe, aan het moe zijn. Je zult je rust wel nodig hebben, denk ik dan. Misschien een wandeling of zo? Ik knap daar altijd wel van op. Even doorpompen, denk ik dan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 15 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 15 januari 2017 Waauw!!! maar wist je dat weerzin overwinnen tegen kleedhokjes ook goed kan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 15 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 15 januari 2017 Aktie! Mooi om te lezen. Ach, een beetje alles of niets zullen de meesten wel herkennen hier. Voor mij is het de kunst daar wat balans in te houden en dat lukt me aardig. Oefening baart kunst. Leuk dat je dit gaat doen Rups. Ik ben benieuwd hoe het je gaat bevallen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sita2 Geplaatst 15 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 15 januari 2017 Je klinkt goed! Je enthousiasme spat van het scherm af! Sport helpt mij ook enorm. Misschien je naam wijzigen? (nooit)genoeg ! Fijne dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 15 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 15 januari 2017 Ik ben lid geworden van hele luxe sportschool met zwembad. Ook hele luxe kleedkamer. Soort groot schapenhok, maar dan met klasse. Zwembad is lekker warm. Sauna etc ook aanwezig. Bubbelbaden. Verwarmd water. Hartstikke duur! Maar veel minder dan ik uitgaf aan roken en drinken. Veeeeel minder... Is bij mij om de hoek. Dat is mazzel natuurlijk. Misschien bij jou ook? Ze zitten door het hele land. Sita2 en Jannigje reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Singbluesilver Geplaatst 15 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 15 januari 2017 Dat klinkt Bijna als een kuuroord ipv een sportschool Lika. Klinkt Heerlijk En wat een positieve energie straal je uit rups. Ondanks zelfs je moeheid. Ik geniet ervan! Lika en Sita2 reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden