Spring naar bijdragen

Zaterdag 7 januari


Momentum

Aanbevolen berichten

En ervaar jij je inkopen ook als een plaatsvervanger voor andere verslavingen?

 

heb gisteren bij de hema twee onderbroeken, koffiebonen en lenzenvloeistof gekocht terwijl ik eigenlijk zin had in een sigaretje.

dus ja, ik kan inkopen doen en daarmee in elk geval tijdelijk een verslaving kansloos maken.

ik was, toen ik thuis was, heel gek, blijer met het feit dat ik een sigaretje niet gerookt had dan met m'n

onderbroeken, koffie en lenzenvloeistof.

zo zie ik maar weer dat dat roken -hoe ik er ook nog altijd van 'geniet'- toch niet helemaal vredig in m'n systeem zit.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

In de winkel mag je niet roken he Kohtje :D

 

Ik volg mijn stappenteller als ik door de winkels loop.... HA weer 400 stappen erbij!!

(behalve als je gaat zitten schoenen passen, dat schiet niet op. Hilarisch.

 

Maar serieus even: ik zou dat roken ook best wat vrediger willen ervaren.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dagpact:

Momentum
Lars
Quinn
Nadia
smart
leila
Spirit
Sita
 
Goedemorgen allemaal,
wat een vrolijke berichten allemaal, tenminste zo komt het over. Dank voor de opening Momentum, jij ook een sportieve dag.
Bijzonder hoor weer sneeuw. Ik heb wel een beetje beeld bij de ochtenden. Heerlijk lijkt me dat. Natuurlijk erg jammer dat het zo gevaarlijk glad is.
Eitje alvast gefeliciteerd! 9 jaar, de tijd vliegt hè pas op ;)  Mijn oudste is 15. Opeens draai je je om en dan staat er een jonge vrouw. Echt! :present:
Rapilos, zonder flauw te zijn, of de zoveelste: pas je aub op met je rug.  :rose:
Sterkte Kohtje en Spirit :rose:
Jannigje goed wakker geworden?
 
Ik heb een lange nacht gemaakt en ga zo sporten met oudste. Nog geen zin, eerst maar meer koffie :)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hee Jan, goed dat je er bent uitgegaan. :)

Ik was net in het bos hiernaast en had van die rubbertjes onder mijn schoenen gedaan,

dat was voor het eerst. Hielp goed!

Ik ben ontzettend ! bang geworden voor vallen... afgelopen zomer 3 x in korte tijd op mijn plaatje gegaan; echt niet lollig

maar dat hoef ik jou niet te vertellen!

 

Het was heerlijk buiten! Heb nog wat hout gezocht... en nu het kacheltje maar weer aan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lekker, zo'n houtkachel, zo heerlijk om daar bij te zitten.

Ik ga nog een keer naar buiten, nu.

In het kader van "Jan, je moet beter voor jezelf zorgen" heb ik een vriendin gebeld of ze tijd had voor een kopje thee.

Anders zie ik 5 dagen geen mensen en dat is zelfs voor mij wel veel.

Dus, hup......

Het is hier nu trouwens heel donker, het regent zachtjes.

Tot later

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemiddag allemaal, na weken zonder redelijke internetverbinding nu weer aangekomen in Nederland en lang leve de 3g. Allemaal nog de beste wensen. Ik zal rustig proberen bij te lezen komende dagen. Bijna thuis. Heerlijke vakantie gehad. Alcoholvrij gebleven op 1 slok na met oud en nieuw. Had verkeerde glas gekregen. Maar proefde meteen dat ik wel bubbels met alcohol had en deze snel weer ingeleverd!

Kortom wilde even laten weten dat ik er weer ben. Jullie gaan weer van me horen

Heb het forum wel gemist namelijk!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gisteren heb ik al zo'n beetje geprobeerd uit te leggen wat ik doe om niet aan mijn verslavingen toe te geven en hoe ik door me af te zonderen tijdens de laatste en eerste dagen v/h jaar, probeer in balans te komen en mijn rust te vinden en behouden.

Ik heb geaccepteerd dat ik bepaalde romantische verwachtingen gewoon maar moet vergeten. Het is kennelijk niet voor mij weggelegd. Hiermee bedoel ik niet iets van een relatie, maar meer met kinderen en kleinkinderen bij de kerstboom, BBQ- en ,  dat soort zaken.

Maar er gebeurde toch weer iets waardoor ik weer nerveus ben en wel weet wat ik niet wil, maar toch misschien datgene wel moet doen. Ik wil het hier niet neerschrijven, maar op mijn eigen draad, daar heb ik net het onderwerp waar het over gaat naar toe gekopieerd,(ja, gelukt!) omdat ik het voor mezelf wil bewaren.

Daar zal ik mijn dilemma uitleggen en ik hoop dat ik wat goede raad krijg of dat er iemand is die met mij mee kan en wil denken.

bewerkt door lidia
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemiddag allemaal, na weken zonder redelijke internetverbinding nu weer aangekomen in Nederland en lang leve de 3g. Allemaal nog de beste wensen. Ik zal rustig proberen bij te lezen komende dagen. Bijna thuis. Heerlijke vakantie gehad. Alcoholvrij gebleven op 1 slok na met oud en nieuw. Had verkeerde glas gekregen. Maar proefde meteen dat ik wel bubbels met alcohol had en deze snel weer ingeleverd!

Kortom wilde even laten weten dat ik er weer ben. Jullie gaan weer van me horen

Heb het forum wel gemist namelijk!

 

Echt super van je dat je het glas drank hebt ingeleverd :)! Jij ook een fijn 2017.

 

Ik heb mij net een haring met uitjes gekocht, best lekker met dit koude weer!

bewerkt door Skyer
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...