smart Geplaatst 7 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2017 ik zou.. er de sneeuw mee in kunnen.... afijn, ben weer eventjes weg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 7 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2017 En ervaar jij je inkopen ook als een plaatsvervanger voor andere verslavingen? heb gisteren bij de hema twee onderbroeken, koffiebonen en lenzenvloeistof gekocht terwijl ik eigenlijk zin had in een sigaretje. dus ja, ik kan inkopen doen en daarmee in elk geval tijdelijk een verslaving kansloos maken. ik was, toen ik thuis was, heel gek, blijer met het feit dat ik een sigaretje niet gerookt had dan met m'n onderbroeken, koffie en lenzenvloeistof. zo zie ik maar weer dat dat roken -hoe ik er ook nog altijd van 'geniet'- toch niet helemaal vredig in m'n systeem zit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 7 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2017 In de winkel mag je niet roken he Kohtje Ik volg mijn stappenteller als ik door de winkels loop.... HA weer 400 stappen erbij!! (behalve als je gaat zitten schoenen passen, dat schiet niet op. Hilarisch. Maar serieus even: ik zou dat roken ook best wat vrediger willen ervaren. Sita2 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 7 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2017 Als het hier te gezellig wordt dan blijf ik hangen... ook zoiets.... zucht. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
basta Geplaatst 7 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2017 Fleur, wat zijn solden? Ik gok: uitverkopen. Fleurtje wat schrijf je toch geestig. Het lijkt wel een hoorspel of een conference. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sita2 Geplaatst 7 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2017 Dagpact: Momentum Lars Quinn Nadia smart leila Spirit Sita Goedemorgen allemaal, wat een vrolijke berichten allemaal, tenminste zo komt het over. Dank voor de opening Momentum, jij ook een sportieve dag. Bijzonder hoor weer sneeuw. Ik heb wel een beetje beeld bij de ochtenden. Heerlijk lijkt me dat. Natuurlijk erg jammer dat het zo gevaarlijk glad is. Eitje alvast gefeliciteerd! 9 jaar, de tijd vliegt hè pas op Mijn oudste is 15. Opeens draai je je om en dan staat er een jonge vrouw. Echt! Rapilos, zonder flauw te zijn, of de zoveelste: pas je aub op met je rug. Sterkte Kohtje en Spirit Jannigje goed wakker geworden? Ik heb een lange nacht gemaakt en ga zo sporten met oudste. Nog geen zin, eerst maar meer koffie rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 7 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2017 Ha Sita, nee ik ben niet zo goed wakker geworden. In mijn dromen ben ik namelijk nog minstens 3x onderuitgegaan. Ik weet dat ik ergens "onderweg" dacht NEE NIEt nog een keer!!!! smart en Sita2 reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 7 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2017 Is iedereen nog heel, niemand gevallen? Rapi, jij ook goed heen en terug gekomen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 7 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2017 Sita, ik moest diep nadenken, jij met je EITJE Het duurde even maar je bedoelt Ietje? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 7 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2017 Spirit, heb je zelf al iets geprobeerd met je oren? Druppelen met olie en onder de warme douche proberen uit te spoelen? Dat zou ik doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 7 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2017 Hee Jan, goed dat je er bent uitgegaan. Ik was net in het bos hiernaast en had van die rubbertjes onder mijn schoenen gedaan, dat was voor het eerst. Hielp goed! Ik ben ontzettend ! bang geworden voor vallen... afgelopen zomer 3 x in korte tijd op mijn plaatje gegaan; echt niet lollig maar dat hoef ik jou niet te vertellen! Het was heerlijk buiten! Heb nog wat hout gezocht... en nu het kacheltje maar weer aan. Jannigje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 7 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2017 Lekker, zo'n houtkachel, zo heerlijk om daar bij te zitten. Ik ga nog een keer naar buiten, nu. In het kader van "Jan, je moet beter voor jezelf zorgen" heb ik een vriendin gebeld of ze tijd had voor een kopje thee. Anders zie ik 5 dagen geen mensen en dat is zelfs voor mij wel veel. Dus, hup...... Het is hier nu trouwens heel donker, het regent zachtjes. Tot later smart, Sita2 en Lika reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 7 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2017 Ja hoor Jannigje, Gelukkig is hier het meeste alweer weg gesmolten Het is hier druilerig, miezerig weer Zachte motregen Bah, moet er nog 3 keer uit vanavond Maar gelukkig niet glad meer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 7 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2017 O ik dacht dat de ijzel nog zou komen? Hoop het niet voor jullie: blijf voorzichtig!! Zucht, ik heb mijn bijdrage wel even geleverd hier.... uurtje leren en dan dvd's aan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 7 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2017 Zit hier in het uiterste westen smart, dus hoop heel erg, dat we het gehad hebben hier Lees net wel, dat tijdens opklaringen, het wegdek weer glad kan worden vannacht Enfin, duimen maar van niet Morgenochtend nl ook weer vroeg werken smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Singbluesilver Geplaatst 7 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2017 Goedemiddag allemaal, na weken zonder redelijke internetverbinding nu weer aangekomen in Nederland en lang leve de 3g. Allemaal nog de beste wensen. Ik zal rustig proberen bij te lezen komende dagen. Bijna thuis. Heerlijke vakantie gehad. Alcoholvrij gebleven op 1 slok na met oud en nieuw. Had verkeerde glas gekregen. Maar proefde meteen dat ik wel bubbels met alcohol had en deze snel weer ingeleverd! Kortom wilde even laten weten dat ik er weer ben. Jullie gaan weer van me horen Heb het forum wel gemist namelijk! smart, Bob, Quinn en 5 anderen reageerden hierop 8 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lidia Geplaatst 7 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2017 (bewerkt) Gisteren heb ik al zo'n beetje geprobeerd uit te leggen wat ik doe om niet aan mijn verslavingen toe te geven en hoe ik door me af te zonderen tijdens de laatste en eerste dagen v/h jaar, probeer in balans te komen en mijn rust te vinden en behouden. Ik heb geaccepteerd dat ik bepaalde romantische verwachtingen gewoon maar moet vergeten. Het is kennelijk niet voor mij weggelegd. Hiermee bedoel ik niet iets van een relatie, maar meer met kinderen en kleinkinderen bij de kerstboom, BBQ- en , dat soort zaken. Maar er gebeurde toch weer iets waardoor ik weer nerveus ben en wel weet wat ik niet wil, maar toch misschien datgene wel moet doen. Ik wil het hier niet neerschrijven, maar op mijn eigen draad, daar heb ik net het onderwerp waar het over gaat naar toe gekopieerd,(ja, gelukt!) omdat ik het voor mezelf wil bewaren. Daar zal ik mijn dilemma uitleggen en ik hoop dat ik wat goede raad krijg of dat er iemand is die met mij mee kan en wil denken. 8 januari 2017 bewerkt door lidia smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lidia Geplaatst 7 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2017 Het staat er. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Skyer Geplaatst 7 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2017 (bewerkt) Goedemiddag allemaal, na weken zonder redelijke internetverbinding nu weer aangekomen in Nederland en lang leve de 3g. Allemaal nog de beste wensen. Ik zal rustig proberen bij te lezen komende dagen. Bijna thuis. Heerlijke vakantie gehad. Alcoholvrij gebleven op 1 slok na met oud en nieuw. Had verkeerde glas gekregen. Maar proefde meteen dat ik wel bubbels met alcohol had en deze snel weer ingeleverd! Kortom wilde even laten weten dat ik er weer ben. Jullie gaan weer van me horen Heb het forum wel gemist namelijk! Echt super van je dat je het glas drank hebt ingeleverd ! Jij ook een fijn 2017. Ik heb mij net een haring met uitjes gekocht, best lekker met dit koude weer! 7 januari 2017 bewerkt door Skyer Singbluesilver reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 7 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2017 Sbs je bent er weer! Ik heb je gemist. Fijn dat je er bent. Singbluesilver reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 7 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2017 Fijn je hier weer te zien Sbs, droog en wel, topper. Singbluesilver reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 7 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2017 Meld me droog af Laatste dienst zit er weer op Toch weer teveel gesjord aan iemand die teveel onderuit in bed lag Nou ja, had ik maar een ander beroep moeten kiezen Momentum, smart, Nadia en 3 anderen reageerden hierop 6 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nadia Geplaatst 7 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2017 Meld me droog af. Ietje, alvast gefeliciteerd! Momentum, Sita2, rapilos en 2 anderen reageerden hierop 5 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
leila Geplaatst 7 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2017 meld me ook droog af Momentum, Lika, Sita2 en 1 andere reageerden hierop 4 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 7 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2017 Bah Spirit. Ben benieuwd wat je straks te horen krijgt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden