fleurtje Geplaatst 23 december 2016 Rapport Share Geplaatst 23 december 2016 Van dat loskoppelen en lui zijn heb ik ook kaas gegeten bor :-D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 23 december 2016 Rapport Share Geplaatst 23 december 2016 Ach...wat geniet ik toch van the Voice! Nog iemand hier die kijkt?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 23 december 2016 Rapport Share Geplaatst 23 december 2016 Ben nog steeds 'n beetje stil. Maar over honden: onze honden waren altijd buitenhonden, heerlijk vonden ze dat, ravotten om het huis. Voor de tuin niet het mooiste. 's Nachts wel binnen. We hebben nu maar eentje, maar ze is zo dominant dat ze overal uitbreekt als er onraad is, of als ze dat denkt. Ik vind dat erg jammer. Niets leuker als thuiskomen met blije honden om je auto die dan met je mee naar binnen gaan, even slapen en weer voor de deur gaan staan janken. Dejankert nancy en Lika reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 23 december 2016 Rapport Share Geplaatst 23 december 2016 Droge afmelding. Quinn, Sita2, Momentum en 1 andere reageerden hierop 4 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 23 december 2016 Rapport Share Geplaatst 23 december 2016 Maar wel helemaal Lars en helemaal hier. Fijn voor ons Lars en vooral voor jezelf!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 23 december 2016 Rapport Share Geplaatst 23 december 2016 Wat een storm buiten! Lekker warme bed in Trusten Lika reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Momentum Geplaatst 23 december 2016 Rapport Share Geplaatst 23 december 2016 Dagpact geslaagd Welterusten Lika, Sita2, rapilos en 1 andere reageerden hierop 4 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stekker Geplaatst 23 december 2016 Rapport Share Geplaatst 23 december 2016 droge afmelding na heftige dag. k Laat de nacht maar komen voor wat het is. slaap lekker Momentum, Quinn, rapilos en 2 anderen reageerden hierop 5 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 23 december 2016 Rapport Share Geplaatst 23 december 2016 Meld me ook droog af. Welterusten. rapilos, Quinn, Momentum en 2 anderen reageerden hierop 5 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 23 december 2016 Rapport Share Geplaatst 23 december 2016 (bewerkt) Geen storm, droog- en semi droogstoppels. Slegs harde woei. Blessjoe. Dewelwatgewendzijnde 23 december 2016 bewerkt door haddock Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sita2 Geplaatst 23 december 2016 Rapport Share Geplaatst 23 december 2016 Geen storm, droog- en semi droogstoppels. Slegs harde woei. Blessjoe. Dewelwatgewendzijnde ??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sita2 Geplaatst 23 december 2016 Rapport Share Geplaatst 23 december 2016 Ik hou op. Straks wordt er in mijn eerlijkheid ook nog een melding gedaan bij de dierenbescherming. Ben ik naast m"n kind ook nog m"n hond kwijt! Nou, doei! Fijne avond alvast. De mensen zijn binnen hier. Heb het goed en droog/ adb. Zal niet voor niets zijn! @Meer dan klaar met dit soort uitspraken van jou!@ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kore Geplaatst 24 december 2016 Rapport Share Geplaatst 24 december 2016 " DAAROM hebben wij die handen en die armen om als het koud wordt rond het hart elkander te verwarmen " Toon Hermans Lika, rapilos, Stekker en 2 anderen reageerden hierop 5 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 24 december 2016 Rapport Share Geplaatst 24 december 2016 en Kore♥ Kore reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden