Momentum Geplaatst 22 december 2016 Rapport Share Geplaatst 22 december 2016 Goedemorgen Dagpact Momentum Mooie dag iedereen Lika reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 22 december 2016 Rapport Share Geplaatst 22 december 2016 Goedemorgen Wederom een slechte nacht. Gelukkig laatste werkdag van t jaar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 22 december 2016 Rapport Share Geplaatst 22 december 2016 Goedemorgen. Nog twee nachtjes slapen, net een klein kind Dagpact Momentum Quinn Singbluesilver en Lika reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 22 december 2016 Rapport Share Geplaatst 22 december 2016 (bewerkt) Leuk toch quinn?! 22 december 2016 bewerkt door fleurtje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 22 december 2016 Rapport Share Geplaatst 22 december 2016 Gezellig vieren met diegene waar je van houdt. Voor t zelfde geld is t zo voorbij. We worden er ni jonger op.. Soit geniet ervan! Van de aanloop en t moment zelf natuurlijk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 22 december 2016 Rapport Share Geplaatst 22 december 2016 Laters kiekebillen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 22 december 2016 Rapport Share Geplaatst 22 december 2016 (bewerkt) Goedemorgen. Dagpact Momentum Quinn Lika Mijn woord van vandaag is compassie. Ik had vannacht allerlei inzichten. Kijken of ik die terug kan halen vandaag. Fijne dag! 22 december 2016 bewerkt door Lika Singbluesilver reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Singbluesilver Geplaatst 22 december 2016 Rapport Share Geplaatst 22 december 2016 Goedemorgen allemaal Hier vandaag inpakdag. Weet niet hoe het met de WiFi is gesteld onderweg. Maar wellicht dus na vanavond wat minder vaak aanwezig hier. Lika reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 22 december 2016 Rapport Share Geplaatst 22 december 2016 Goedemorgen Lika reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 22 december 2016 Rapport Share Geplaatst 22 december 2016 Voor ons hoop ik dat je een goede wifi hebt Sbs. Ik ga je aanwezigheid hier missen ( op een goede manier). Heel goede tijd gewenst!, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sowhat Geplaatst 22 december 2016 Rapport Share Geplaatst 22 december 2016 Goedemorgen allemaal. Fijne dag. Lika reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stekker Geplaatst 22 december 2016 Rapport Share Geplaatst 22 december 2016 Mogge! Dagpact stekker. Lika reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kameel Geplaatst 22 december 2016 Rapport Share Geplaatst 22 december 2016 Goedemorgen, Zoals ik al schreef in het voorstelbericht, ben ik terug, helaas. Vandaag hoop ik dag vijf zonder alcohol door te komen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 22 december 2016 Rapport Share Geplaatst 22 december 2016 Bor! Wat ben je lekker vroeg. Gezellig. (Of ben je altijd vroeg en wist ik dat niet en zeg ik nu iets heel raars...?) Kameel: wil/ durf je op het dagpact vandaag? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kameel Geplaatst 22 december 2016 Rapport Share Geplaatst 22 december 2016 Bor! Wat ben je lekker vroeg. Gezellig. (Of ben je altijd vroeg en wist ik dat niet en zeg ik nu iets heel raars...?) Kameel: wil/ durf je op het dagpact vandaag? Dat wil en durf ik wel, graag zelfs Singbluesilver en Nada reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kameel Geplaatst 22 december 2016 Rapport Share Geplaatst 22 december 2016 Morninkjes Dagpact Momentum Quinn Lika Lars Stekker Bor Kameel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 22 december 2016 Rapport Share Geplaatst 22 december 2016 Goeiemorgen, Ik mag zo naar de yoga. En de juf doet een speciale les. Restorative Yoga. Ik weet niet precies wat het betekent, wel dat ik lang en ingestopt met een dekentje mag blijven liggen. Heel veel aandacht voor mezelf dus. Da's wel even heel fijn. Fijne dag allemaal en sterkte voor wie het nodig heeft. Lika, rapilos, lady jane en 2 anderen reageerden hierop 5 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 22 december 2016 Rapport Share Geplaatst 22 december 2016 Goedemorgen frummers. Het wordt al licht, buiten is het rustig, geen regen nu, geen wind, en niet al te koud. Binnen is het gezellig en warm en staan uiteraard koffie en thee klaar. Welkom hier Kameel, ook ik herken je niet, wat was jouw naam in het verleden hier, misschien dat er dan een belletje gaat rinkelen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 22 december 2016 Rapport Share Geplaatst 22 december 2016 Morgu Kruidje. Restoratief ..... Zou iets met lekker eten of met restaureren te maken kunnen hebben. Eerste is lekker, tweede ook. Denk dat het op het tweede slaat, wel prettig lijkt me. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 22 december 2016 Rapport Share Geplaatst 22 december 2016 Oh boy, vergeet ik het weer Lars... Dat krijg je ervan als je hoofd vol zit met allerlei dingen die je moet, of beter gezegd: wilt gaan doen vandaag.... Lika reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 22 december 2016 Rapport Share Geplaatst 22 december 2016 Je hebt gelijk hoor Lars, haastige spoed..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 22 december 2016 Rapport Share Geplaatst 22 december 2016 En dan vinden mensen het vreemd dat er minder op de dagdraad wordt geschreven..... Eigenlijk vind ik dat best vreemd Sita. Er worden veel mooie, zinvolle, bemoedigende, helpende, vrolijke en relativerende gesprekken gevoerd hier. En ja, meningen kunnen verschillen, dat kan botsen, en ook daar kunnen we iets uit halen. Het is net het echte leven hier... . Sowhat reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 22 december 2016 Rapport Share Geplaatst 22 december 2016 Dagpact; Momentum Ouinn Lika Lars Stekker Bor Kameel Rapilos Lika reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 22 december 2016 Rapport Share Geplaatst 22 december 2016 (bewerkt) Goedemorgen allemaal Dagpact: Momentum Quinn Lika Lars Stekker Bor Kameel Rapilos Rosa 22 december 2016 bewerkt door rosa45 Lika reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 22 december 2016 Rapport Share Geplaatst 22 december 2016 Een hele goede morgen allemaal, Alweer bijna een hele vrije dag (Alleen aan het eind van de middag een uurtje) Wel luxe, maar verdiend helaas niets ook Ga maar even een tweede bakkie koffie pakken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden