Spring naar bijdragen

Maandag 12 December


Momentum

Aanbevolen berichten

Ik wip ff snel binnen..

Om even te roepen:

SUPER sbs!!! Dat heb je maar weer gehad!

Ook even snel maar niet ongemeend een knuffel voor Nadia. Ik ben hier niet vaak genoeg om heel t verhaal mee te hebben maar las ergens dat je zoon in elkaar was geslagen.

Verschrikkelijk!!

Moet een enorme impact hebben op je zoon. Maar ook op jullie gezin. Hou die kin op hoor. Ventileer op tijd...soms doet dat wonderen.

Goed dat je actie ondernam.

Dat je paniek pieken scoorde kan ik me goed voorstellen. De impact daarvan ook spijtig genoeg.

Soit...dikke knuf

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Super goed SBS !

 

Hier moet ik echt even gaan zitten om mijn rust te plannen, begint me te overspoelen.

Ik kan hopelijk in jan. 4 dagen naar Spanje, even alleen met mijn ouders naar hun overwinter-plekje om bij te tanken !

Zij blijven stuk langer, maar logeerkamer is vrij !

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heerlijk Vol lekker naar Spanje. Ik zeg inplannen als het kan.

Quinn: mooi dat je al wel de feiten hebt kunnen benoemen. Wat morgen kan helpen is om het woordje ik meer te gebruiken. Alleen eerst taaltechnisch gezien. De zinnen beginnen met IK. Dan wordt het vanzelf persoonlijker maar wel een beetje in tussenstapjes

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vanmiddag gesprek gehad met leidinggevende. Alle scenario's de revue laten passeren, van toch weer gedeeltelijk ziekmelden, zorgverlof opnemen, spaarverlof inzetten tot enige uren ontslag. Ik word er niet vrolijk van, maar ik ben duidelijk weer te zwaar belast.

Ondertussen wel het gevoel dat ik het vandaag weer ga redden, dat is dan weer een punt in de plus.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ha, die Lika, ben je een twijfelaar, een roker, niet roker of gewoon nieuwsgierig.

Nou, dan zal ik maar verklappen dat ik nu zit te typen in de pauze van Utopia, ja, ja, ik weet het, maar ik kijk daarna, vind het interessant hoe mensen zich staande houden en ontwikkelen in een groep. Op het ogenblik is weer het (stoppen met) roken aan de orde, vandaar.

Iemand zei dat hij het heel moeilijk vond om daar te stoppen, Bijna iedereen rookt daar namelijk, ook als er geen geld is. Dat begrijp ik dus niet.

Maar ik ga ook vaak de mist in als er iemand bij mij in de buurt rookt.

Jij weet het waarschijnlijk niet, maar ik was 9 maanden een heel blije stopper.

Daar ga ik weer voor. Heb al 2 nieuwe goede doelen "aangeschaft" van het in de toekomst uit te sparen geld.

Wil je stoppen met roken,. eventueel, dan heb  ik een tip voor je: lees deze hele draad vanaf het begin. Dat houdt je bezig en kan je motiveren om door te gaan.

bewerkt door lidia
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...