fleurtje Geplaatst 12 december 2016 Rapport Share Geplaatst 12 december 2016 Ik wip ff snel binnen.. Om even te roepen: SUPER sbs!!! Dat heb je maar weer gehad! Ook even snel maar niet ongemeend een knuffel voor Nadia. Ik ben hier niet vaak genoeg om heel t verhaal mee te hebben maar las ergens dat je zoon in elkaar was geslagen. Verschrikkelijk!! Moet een enorme impact hebben op je zoon. Maar ook op jullie gezin. Hou die kin op hoor. Ventileer op tijd...soms doet dat wonderen. Goed dat je actie ondernam. Dat je paniek pieken scoorde kan ik me goed voorstellen. De impact daarvan ook spijtig genoeg. Soit...dikke knuf Nadia en Singbluesilver reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 12 december 2016 Rapport Share Geplaatst 12 december 2016 Goedemiddag Stilletjes hier Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 12 december 2016 Rapport Share Geplaatst 12 december 2016 Vreselijke klusjes aan het doen. Kastjes uitruimen en weggooien van dingen. Heeeeeeeel achterstallig onderhoud. Hatsjoe! Wat een stof..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Singbluesilver Geplaatst 12 december 2016 Rapport Share Geplaatst 12 december 2016 Iedereen dingen aan het doen kennelijk. Jij goed bezig Lika! Letterlijk je oude rommel opruimen. Ze zeggen toch een opgeruimd huis is een opgeruimd hoofd. Misschien moet ik ook eens gaan opruimen Sita2 en Lika reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 12 december 2016 Rapport Share Geplaatst 12 december 2016 Mooi zo sbs, verdiende complimenten hoor. Fijn dat ze binnen komen. Hier een paar uur praten achter de rug. Feiten benoemen zonder de emoties een kans te geven. Gaat best zo, in de derde persoon. Morgen pakken we ditzelfde stuk en dan wat persoonlijker. Eng. Sita2, Lika en Singbluesilver reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 12 december 2016 Rapport Share Geplaatst 12 december 2016 Super goed SBS ! Hier moet ik echt even gaan zitten om mijn rust te plannen, begint me te overspoelen. Ik kan hopelijk in jan. 4 dagen naar Spanje, even alleen met mijn ouders naar hun overwinter-plekje om bij te tanken ! Zij blijven stuk langer, maar logeerkamer is vrij ! Sita2 en Singbluesilver reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nadia Geplaatst 12 december 2016 Rapport Share Geplaatst 12 december 2016 He, wat fijn Sbs! Singbluesilver reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Singbluesilver Geplaatst 12 december 2016 Rapport Share Geplaatst 12 december 2016 Heerlijk Vol lekker naar Spanje. Ik zeg inplannen als het kan. Quinn: mooi dat je al wel de feiten hebt kunnen benoemen. Wat morgen kan helpen is om het woordje ik meer te gebruiken. Alleen eerst taaltechnisch gezien. De zinnen beginnen met IK. Dan wordt het vanzelf persoonlijker maar wel een beetje in tussenstapjes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nadia Geplaatst 12 december 2016 Rapport Share Geplaatst 12 december 2016 Vanmiddag gesprek gehad met leidinggevende. Alle scenario's de revue laten passeren, van toch weer gedeeltelijk ziekmelden, zorgverlof opnemen, spaarverlof inzetten tot enige uren ontslag. Ik word er niet vrolijk van, maar ik ben duidelijk weer te zwaar belast. Ondertussen wel het gevoel dat ik het vandaag weer ga redden, dat is dan weer een punt in de plus. Singbluesilver, Lika en Sita2 reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Singbluesilver Geplaatst 12 december 2016 Rapport Share Geplaatst 12 december 2016 Rustig de mogelijkheden op een rijtje zetten nadia en even overdenken. Mooi dat je leidinggevende meedenkt! En helemaal mooi dat je zelf in de plus zit! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lidia Geplaatst 12 december 2016 Rapport Share Geplaatst 12 december 2016 Omdat het hier idd stil is, meld ik even dat ik net wat op de rokersdraad heb geschreven. Wie wat wil lezen, kan daar heen. Vooral de twijfelaars. Ik wens iedereen sterkte en het beste toe. P.S. dit is geen afscheid hoor, maar ga even TV kijken en wat eten. Lika reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 12 december 2016 Rapport Share Geplaatst 12 december 2016 Ja maar lidia, daar stoppen ze met roken. En van dat idee raak ik zo in de stress, dat ik er gewoon twee tegelijk opsteek. Hmm, plan, als mijn pakjes leeg zijn, ga ik stoppen met sigaretten roken. Zo af en toe een sigaar houd ik erin, dat is lekker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lidia Geplaatst 12 december 2016 Rapport Share Geplaatst 12 december 2016 (bewerkt) Ha, die Lika, ben je een twijfelaar, een roker, niet roker of gewoon nieuwsgierig. Nou, dan zal ik maar verklappen dat ik nu zit te typen in de pauze van Utopia, ja, ja, ik weet het, maar ik kijk daarna, vind het interessant hoe mensen zich staande houden en ontwikkelen in een groep. Op het ogenblik is weer het (stoppen met) roken aan de orde, vandaar. Iemand zei dat hij het heel moeilijk vond om daar te stoppen, Bijna iedereen rookt daar namelijk, ook als er geen geld is. Dat begrijp ik dus niet. Maar ik ga ook vaak de mist in als er iemand bij mij in de buurt rookt. Jij weet het waarschijnlijk niet, maar ik was 9 maanden een heel blije stopper. Daar ga ik weer voor. Heb al 2 nieuwe goede doelen "aangeschaft" van het in de toekomst uit te sparen geld. Wil je stoppen met roken,. eventueel, dan heb ik een tip voor je: lees deze hele draad vanaf het begin. Dat houdt je bezig en kan je motiveren om door te gaan. 12 december 2016 bewerkt door lidia Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lidia Geplaatst 12 december 2016 Rapport Share Geplaatst 12 december 2016 Ha, ha Quinn, jij had mij door, slimmert!! Quinn reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 12 december 2016 Rapport Share Geplaatst 12 december 2016 Oooohh, ben zo sloom dat ik maar met een dekentje op de bank kruip. ..... .... het is even op. Lekker puhh nog een fijne avond luitjes ! Lika en Singbluesilver reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Singbluesilver Geplaatst 12 december 2016 Rapport Share Geplaatst 12 december 2016 Hier ook hoor. Nog steeds bekaf van het weekend. Lekker lui op de bank! Even kijken of er nog wat leuks op tv is en dan lekker slapen en hopenlijk morgen wat meer energie! Lika reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Momentum Geplaatst 12 december 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 december 2016 Hier ook weinig puf. Droge afmelding Welterusten rapilos, Nadia en Lika reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nadia Geplaatst 12 december 2016 Rapport Share Geplaatst 12 december 2016 Dagpact geslaagd. Lika, rapilos en Momentum reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 12 december 2016 Rapport Share Geplaatst 12 december 2016 Wat een stille dag hier, bijzonder ! Welterusten Lika reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 12 december 2016 Rapport Share Geplaatst 12 december 2016 Dagpact geslaagd. Lekker slapen allemaal! rapilos, Momentum en Singbluesilver reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Singbluesilver Geplaatst 12 december 2016 Rapport Share Geplaatst 12 december 2016 Verhuisd van bank naar bed. Welterusten! Lika reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 12 december 2016 Rapport Share Geplaatst 12 december 2016 droog. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stekker Geplaatst 12 december 2016 Rapport Share Geplaatst 12 december 2016 Als't nou niet goed gegaan is zeg ik dan nat? En dan welterusten? Maar t is droog. K heb lekker geschilderd aan nieuw project op schilderes. Trust Lika, Momentum en Nadia reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 12 december 2016 Rapport Share Geplaatst 12 december 2016 nee Stekker zo makkelijk kom je er niet van af dan; je zegt braaf hoeveel je gedronken hebt; dat x 10 en dan zoveel push-ups moet je maken. En dan morgen weer op t dagpact natuurlijk, je krijgt altijd een herkansing hier. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stekker Geplaatst 12 december 2016 Rapport Share Geplaatst 12 december 2016 whahahaha... oef, anderhalve liter wijn = denk ik tien keer tien= 100 push ups. Das nog eens een stok achter de deur.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden