fleurtje Geplaatst 5 december 2016 Rapport Share Geplaatst 5 december 2016 En nu naar bed.. Hoi erik en slaapwel erik •bloemmeke Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 5 december 2016 Rapport Share Geplaatst 5 december 2016 Bor, Zoals Fruit beschrijft over familieding waar je helemaal in opgaat en jezelf verliest er op een specifieke manier over schrijft......dan denk ik eerlijk gezegd ook van die is weer ruimte aan het scheppen om te gaan drinken. En als iemand de moeite neemt je dit uitgebreid te schrijven dan ga je eerst verontwaardigd doen en daarna jezelf bevestigen dat alles zo zielig en erg is. En tussen neus en lippen schrijf je "geen wonder dat men wat zoekt" Hiermee geef je je volgende voorzet alweer richting drank........ Het is frustrerend om te lezen elke keer diezelfde cirkel..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 5 december 2016 Rapport Share Geplaatst 5 december 2016 Trusten Fleur Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 5 december 2016 Rapport Share Geplaatst 5 december 2016 Misschien heb ik wel geen recht van spreken. Ben zelf ook nog lang niet stabiel. Wat mij opvalt is dat jij steeds een thema hebt. Dan over je vader waarmee het niet goed gaat. Over de problemen met de jeugdclub. Over je zoon zelf die bijna naar een jeugdgevangenis moet. Je eigen gezondheid naar de ggz wat allemaal moeizaam gaat nu je dochter. Het lijkt of de andere problemen dan niet meer bestaan. Ik zeg niet dat ze niet bestaan. Ik bedoel dat je er zo op gefixeerd bent. Op zich logisch want dat speelt nu. Kan niet goed uitleggen wat ik bedoel. Meld me in ieder geval droog af. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 5 december 2016 Rapport Share Geplaatst 5 december 2016 Meya dat klinkt goed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 5 december 2016 Rapport Share Geplaatst 5 december 2016 Ietje, hoe gaat het? drukke sterklaas gehad? en verder met jouzelf? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 5 december 2016 Rapport Share Geplaatst 5 december 2016 dat zie je toch spirit aan die borstjes op haar hoofd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 5 december 2016 Rapport Share Geplaatst 5 december 2016 Och..wat ben ik een bevoorrecht mens. Prachtige surprises met rakende gedichten, door mijn drie meiden en hubbie ( en ik ). Zie er altijd wat tegenop, maar wat zijn dit waardevolle momenten. Dit is echt hier en nu. En je zegeningen tellen. Hoop echt dat jullie ook een fijne sinterklaas hadden. Op wat voor manier dan ook. Lika, lady jane, Jannigje en 1 andere reageerden hierop 4 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 5 december 2016 Rapport Share Geplaatst 5 december 2016 En dan denk ik natuurlijk ook: Moet ik dat nou zo schrijven? Want ik weet verdomd goed dat er genoeg frummers of meelezers zijn die niet zo'n avond ervaren. Ik ben niet gek. En toch wil ik het delen. Het is wat mij drijft. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 5 december 2016 Rapport Share Geplaatst 5 december 2016 ik laaf me er aan mee Kruidje thnx het bracht even fijne herinneringen boven Meya en kruidenthee67 reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 5 december 2016 Rapport Share Geplaatst 5 december 2016 LJ lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 5 december 2016 Rapport Share Geplaatst 5 december 2016 En dan denk ik natuurlijk ook: Moet ik dat nou zo schrijven? Want ik weet verdomd goed dat er genoeg frummers of meelezers zijn die niet zo'n avond ervaren. Ik ben niet gek. En toch wil ik het delen. Het is wat mij drijft. Maak je geen zorgen Kruidenthee, tenminste wat mij betreft. ik vind het inderdaad soms heel moeilijk dat ik alleen ben en deze dingen niet meemaak, maar het wordt voor mij niet beter als jij jouw mooie momenten niet zou delen. Jouw gevoel en mijn gevoel staan naast elkaar, ze zijn er allebei, tegelijkertijd. Het is zoals het is. En ik denk dat we allebei ons gevoel mogen uiten. (Dit zeg ik nu ook tegen mijzelf, want daar schort het bij mij ook nog wel eens aan) Lika, erik, kruidenthee67 en 1 andere reageerden hierop 4 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 6 december 2016 Rapport Share Geplaatst 6 december 2016 (bewerkt) * verwijderd, verkeerde dag 6 december 2016 bewerkt door lady jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 6 december 2016 Rapport Share Geplaatst 6 december 2016 (bewerkt) * verwijderd, verkeerde dag 6 december 2016 bewerkt door lady jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden