Spring naar bijdragen

Maandag 5 december


Momentum

Aanbevolen berichten

Bor, Zoals Fruit beschrijft over familieding waar je helemaal in opgaat en jezelf verliest er op een specifieke manier over schrijft......dan denk ik eerlijk gezegd ook van die is weer ruimte aan het scheppen om te gaan drinken. En als iemand de moeite neemt je dit uitgebreid te schrijven dan ga je eerst verontwaardigd doen en daarna jezelf bevestigen dat alles zo zielig en erg is. En tussen neus en lippen schrijf je "geen wonder dat men wat zoekt" Hiermee geef je je volgende voorzet alweer richting drank........

 

Het is frustrerend om te lezen elke keer diezelfde cirkel.....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Misschien heb ik wel geen recht van spreken. Ben zelf ook nog lang niet stabiel. Wat mij opvalt is dat jij steeds een thema hebt. Dan over je vader waarmee het niet goed gaat. Over de problemen met de jeugdclub. Over je zoon zelf die bijna naar een jeugdgevangenis moet. Je eigen gezondheid naar de ggz wat allemaal moeizaam gaat nu je dochter. Het lijkt of de andere problemen dan niet meer bestaan. Ik zeg niet dat ze niet bestaan. Ik bedoel dat je er zo op gefixeerd bent. Op zich logisch want dat speelt nu. Kan niet goed uitleggen wat ik bedoel. Meld me in ieder geval droog af. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Och..wat ben ik een bevoorrecht mens.

Prachtige surprises met rakende gedichten,

door mijn drie meiden en hubbie ( en ik ).

 

Zie er altijd wat tegenop, maar wat zijn dit waardevolle momenten.

Dit is echt hier en nu. En je zegeningen tellen.

 

Hoop echt dat jullie ook een fijne sinterklaas hadden. Op wat voor manier dan ook.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

En dan denk ik natuurlijk ook:

Moet ik dat nou zo schrijven?

 

Want ik weet verdomd goed

dat er genoeg frummers of meelezers zijn

die niet zo'n avond ervaren. Ik ben niet gek.

 

En toch wil ik het delen.

Het is wat mij drijft.

Maak je geen zorgen Kruidenthee, tenminste wat mij betreft.

ik vind het inderdaad soms heel moeilijk dat ik alleen ben en deze dingen niet meemaak, maar het wordt voor mij niet beter als jij jouw mooie momenten niet zou delen.

Jouw gevoel en mijn gevoel staan naast elkaar, ze zijn er allebei, tegelijkertijd.

Het is zoals het is.

En ik denk dat we allebei ons gevoel mogen uiten. (Dit zeg ik nu ook tegen mijzelf, want daar schort het bij mij ook nog wel eens aan)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...