Gast Geplaatst 14 december 2016 Rapport Share Geplaatst 14 december 2016 Kijkje nemen in Legoland? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 14 december 2016 Rapport Share Geplaatst 14 december 2016 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 14 december 2016 Rapport Share Geplaatst 14 december 2016 Jongens, wat was het koud vannacht! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kore Geplaatst 14 december 2016 Rapport Share Geplaatst 14 december 2016 tjeee, kan ik nog mee??? Ik wist niet dat jullie zo vroeg al vertrokken, had een paar dagen forumvakantie...... Om het goed te maken neem ik een doos vol heerlijke alcoholvrije exclusieve drankjes mee! Lika en Singbluesilver reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 14 december 2016 Rapport Share Geplaatst 14 december 2016 Hmm, denk dat ik vandaag naast Kore ga zitten. Kore reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 14 december 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 december 2016 Hoi Kore, leuk dat je er bent. Ja hoor, iedereen kan zich nog aansluiten, ook nu we al op weg zijn. Ruimte genoeg. Lika reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 14 december 2016 Rapport Share Geplaatst 14 december 2016 Iemand de gebakken eieren en verse jus gezien? Zin in! Singbluesilver reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Singbluesilver Geplaatst 14 december 2016 Rapport Share Geplaatst 14 december 2016 Net heerlijk ontbijtje op. Ik maak me weer klaar voor een dagje arrenslee. Welkom Kore! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 14 december 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 december 2016 Jij hebt het ontbijt inmiddels ook gevonden, Lika? Als iedereen klaar is gaan we weer op weg. Ik heb nu gezien: + Jannigje met de beren-collectie + Bob met zijn baby-olifantje + Lars met zijn hond Djana + Quinn, Statler en Waldorf + Jane + Hub + SBS + Bol met 2 hondjes, 2 katten, 3 vissen en een sprinkhaan + Nancy + Elma + Lika + Blondie met doggiedog + Pumpkin + Sowhat + Kore Wie mee wil kan zich nog aansluiten hoor. Je hoeft je alleen maar even hier aan te melden en wordt thuis opgehaald met de kleine arrenslee pendelservice. Zorg voor voldoende warme kleding want het kan koud worden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 14 december 2016 Rapport Share Geplaatst 14 december 2016 Quinn ik zei gisteren nog tegen je " Trek nou een lange onderbroek aan" maar nee hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 14 december 2016 Rapport Share Geplaatst 14 december 2016 Toe zeg, dat is zo niet sexy Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 14 december 2016 Rapport Share Geplaatst 14 december 2016 Dat zeg jij maar als er een wasbord bovenuit steekt dan kijk ik niet meer naar die broek Yeeeeehaaaaa blondie6173 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 14 december 2016 Rapport Share Geplaatst 14 december 2016 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 14 december 2016 Rapport Share Geplaatst 14 december 2016 goeiemorgen frummers, ik heb in coma gelegen na de sauna hoop dat ik niet al te hard gesnurkt heb. een ontbijtje om het goed te maken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Singbluesilver Geplaatst 14 december 2016 Rapport Share Geplaatst 14 december 2016 Ik hoor niks hoor als ik slaap dus ook geen gesnurk! Ziet er lekker uit! We kunnen inderdaad niet reizen op een lege maag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 14 december 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 december 2016 Zo, inmiddels heeft iedereen ontbeten en zijn we weer op pad. Onderweg hebben we nog een lunchstop en tegen het eind van de middag komen we aan bij onze volgende verblijfplaats aan de Deense westkust, waar we twee overnachtingen hebben. Morgen is er dus alle tijd om de omgeving daar te verkennen. De dag daarna reizen we door naar Billund waar je als je wilt Legoland kunt bezoeken. Lika reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 14 december 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 december 2016 Oeps, Bor, ik heb je weer toegevoegd. + Jannigje met de beren-collectie + Bob met zijn baby-olifantje + Lars met zijn hond Djana + Quinn, Statler en Waldorf + Jane + Hub + SBS + Bol met 2 hondjes, 2 katten, 3 vissen en een sprinkhaan + Nancy + Elma + Lika + Blondie met doggiedog + Pumpkin + Sowhat + Kore + Bor met 2 tamme dwergpapegaaitjes en een herdershond Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Singbluesilver Geplaatst 14 december 2016 Rapport Share Geplaatst 14 december 2016 Nu dus wel. Hup in de slee Bor we zijn bijna in Denemarken! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 14 december 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 december 2016 Bij de grens kun je geld wisselen. 1 Euro is 7,44 Deense Kronen tegen de huidige wisselkoers. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 14 december 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 december 2016 Voor het gemak kun je 1 op 7,5 aanhouden of 2 op 15. Dat maakt het al ietsje makkelijker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 14 december 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 december 2016 Helaas blijkt Legoland in de maanden november t/m maart gesloten te zijn. In plaats daarvan kunnen we het Vikingschipmuseum in Roskilde bezoeken. Dat is vlak bij de Deense hoofdstad Kopenhagen, waar we zaterdag de hele dag verblijven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 14 december 2016 Rapport Share Geplaatst 14 december 2016 Ik blijf vandaag lekker onderuit hangen in de slee... Wie neemt doggiedog effe mee voor een sanitaire stop? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 14 december 2016 Rapport Share Geplaatst 14 december 2016 *pakt een thermosfles koffie uit één van Lars' koffers* Singbluesilver reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 14 december 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 december 2016 "Mag ik je even storen?" vraagt een man. De ander zegt: "Ja, wat is er?" Eerste man: "Niets, ik wilde alleen maar even storen :-)" Singbluesilver reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 14 december 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 december 2016 Sorry, ik wordt wat melig van dat reizen. Wat een vlak land hier, het lijkt Nederland wel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden