lady jane Geplaatst 16 december 2016 Rapport Geplaatst 16 december 2016 niet over sport beginnen vanavond mensen want de Nederlanderse dames hebben net met 26 - 22 van de Deense ploeg gewonnen en gaan dus door naar de EK-finale. Wat zal Raffie trots zijn op zij vriendin.
Singbluesilver Geplaatst 16 december 2016 Rapport Geplaatst 16 december 2016 Oh oh zijn we wel veilig dan in Denemarken? Inderdaad beter dat we niet laten blijken dat we uit Nederland komen
Singbluesilver Geplaatst 16 december 2016 Rapport Geplaatst 16 december 2016 Hmmm die M was inderdaad ook een hele goede optie geweest. Hier toch weer de Italiaan. En wat was je speeltje Nancy bij je Hmeal?
nancy Geplaatst 16 december 2016 Rapport Geplaatst 16 december 2016 Jammerrrrrrrrrr een Pokémonkaart, net als thuis... Singbluesilver reageerde hierop 1
nancy Geplaatst 16 december 2016 Rapport Geplaatst 16 december 2016 Heeft er trouwens nog iemand naar de rendieren gekeken, ik hoor zo'n klaaglijk geluid uit de stallen komen..
Singbluesilver Geplaatst 16 december 2016 Rapport Geplaatst 16 december 2016 Ik breng er nog wel wat spaghetti heen. Rendieren eten toch alles?
Singbluesilver Geplaatst 16 december 2016 Rapport Geplaatst 16 december 2016 Spring maar bij Lonneke op de kleine arrenslee en kom snel hierheen!!
Bob Geplaatst 16 december 2016 Auteur Rapport Geplaatst 16 december 2016 Welkom Spirit. Fijn dat je meedoet! Arrenslee Pact Kerst 2016 + Jannigje met de beren-collectie + Bob met zijn baby-olifantje + Lars met zijn hond Djana + Quinn, Statler en Waldorf + Jane + Hub + SBS + Bol met 2 hondjes, 2 katten, 3 vissen en een sprinkhaan + Nancy + Elma + Lika + Blondie met doggiedog + Pumpkin + Sowhat + Kore + Bor met 2 dwergpapegaaitjes en een herdershond + Lonneke + Nada + Spirit
Bob Geplaatst 16 december 2016 Auteur Rapport Geplaatst 16 december 2016 (bewerkt) Ik probeer de proef op de som te nemen wat betreft het kunnen lezen van Deense krantenkoppen. Als je wat context hebt (er staat een foto van handbalspeelsters boven en ik kende het bericht van Jane dat hiervoor staat) kun je de tweede zin al vrij aardig vertalen zonder dat je Deens hoeft te kennen. De eerste zin vind ik minder duidelijk. Bron: http://jyllands-posten.dk/ Nedtur: Danmark snublede, men har en platform at rejse sig ved De danske håndbolddamer gik glip af sin første mesterskabsfinale siden 2004 efter 22-26 til Holland. 16 december 2016 bewerkt door Bob
Singbluesilver Geplaatst 16 december 2016 Rapport Geplaatst 16 december 2016 Denemarken sneuvelde? En iets van podium was in zicht ofzo? Of praat ik nu echt onzin.......
Bob Geplaatst 16 december 2016 Auteur Rapport Geplaatst 16 december 2016 Dit is wat google translate ervan maakt, maar die is ook niet altijd even goed, hoor. Vertraging: Denemarken struikelde, maar hebben een platform om op te staan De Deense handbal dames miste de eerste finale sinds 2004 op 22-26 naar Nederland.
Singbluesilver Geplaatst 16 december 2016 Rapport Geplaatst 16 december 2016 Nah.....Dat ging best aardig toch? Hahaha
haddock Geplaatst 16 december 2016 Rapport Geplaatst 16 december 2016 Helsingor- Helingborg, nu 'n brug, vroeger 'n ferry en ik hou van bootjes. Denooitangstigeangstige
Bob Geplaatst 16 december 2016 Auteur Rapport Geplaatst 16 december 2016 (bewerkt) Weet je zeker dat er nu een brug ligt? Ik zat net de dienstregeling van de ferry te bekijken, maar dat kan dan dus misschien niet eens meer? https://www.google.nl/#q=helsingor+helsingborg+ferry 16 december 2016 bewerkt door Bob
Bob Geplaatst 16 december 2016 Auteur Rapport Geplaatst 16 december 2016 Ik weet dat er nu de Oresund brug is tussen Kopenhage en Malmo, maar die had niet willen nemen want dat is om, en een veerboot geeft je meer het gevoel dat je Denemarken echt verlaat aan een andere kant dan de grens met Duitsland, dus dat heeft mijn voorkeur.
Bob Geplaatst 16 december 2016 Auteur Rapport Geplaatst 16 december 2016 Nee, er zijn wel plannen geweest voor een brug of tunnel tussen Helsingør en Helsingborg maar die zijn tot noch to niet verwezenlijkt. https://www.wegenwiki.nl/Helsing%C3%B8r_-_Helsingborgverbinding We gaan gewoon met de ferry. Die vaart 4 keer in een uur en doen er maar 20 minuten over, dus je bent er zo, maar je hebt toch even leuk het gevoel van varen gehad.
Singbluesilver Geplaatst 16 december 2016 Rapport Geplaatst 16 december 2016 Ik vind het goed Bob *tilt hoofd even op bij tussentijds wakker worden en gaat daarna weer lekker verder slapen in bed ipv in de hotellobby*
Bob Geplaatst 16 december 2016 Auteur Rapport Geplaatst 16 december 2016 Je hebt toch niet gedronken, hè?
Singbluesilver Geplaatst 16 december 2016 Rapport Geplaatst 16 december 2016 Haha nee hoor. Was voor de tv in slaap gevallen en nu met slaperig hoofd naar boven.
Bob Geplaatst 16 december 2016 Auteur Rapport Geplaatst 16 december 2016 oh, gelukkig. slaap lekker. Singbluesilver reageerde hierop 1
Stekker Geplaatst 17 december 2016 Rapport Geplaatst 17 december 2016 Ik mocht het prive jetje van de buurman lenen. Ik kom eraan en zit morgen aan de ontbijttafel. Koffie graag. Extra sterk!
Bob Geplaatst 17 december 2016 Auteur Rapport Geplaatst 17 december 2016 Jongens, Stekker doet ook mee. Welkom, Stekker! Arrenslee Pact Kerst 2016 + Jannigje met de beren-collectie + Bob met zijn baby-olifantje + Lars met zijn hond Djana + Quinn, Statler en Waldorf + Jane + Hub + SBS + Bol met 2 hondjes, 2 katten, 3 vissen en een sprinkhaan + Nancy + Elma + Lika + Blondie met doggiedog + Pumpkin + Sowhat + Kore + Bor met 2 dwergpapegaaitjes en een herdershond + Lonneke + Nada + Spirit + Stekker
Singbluesilver Geplaatst 17 december 2016 Rapport Geplaatst 17 december 2016 Nee we gaan Kopenhagen bekijken!
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden