smart Geplaatst 27 november 2016 Rapport Share Geplaatst 27 november 2016 Klinkt lekkerrrrrr! Ik ben plots vrij vandaag en het zonnetje scheen daarstraks. Dus ramen lappen en blad harken. En even het koppie in de zon. Nu pauze met sigaretje. Dan de binnenkant van de ramen ook maar doen en 7 zakken in de auto om in het bos te storten. (weet nu al wat er in mijn gedicht komt te staan ) Ik heb eefkes naar boven gekeken en schat dat ik nog 8 zakken te doen heb als ut allemaal gevallen is, zucht Nog een uur denk ik, dan zit de zondagse gym er wel op! (mag ik op de bank met snert en tv) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 27 november 2016 Rapport Share Geplaatst 27 november 2016 Oh Smart, wat zalig.. klinkt zo 'gezellig' (tegenwoordig moet alles gezellig zijn).. Eigenlijk had ik graag hetzelfde willen doen als jij vandaag.. inclusief de sigaret ;-) Eerlijk gezegd ben ik al om 11u00 in de bank gekropen.. forum bijlezen.. boek erbij, soep.. o ja wel ook nog in bad gelegen ipv bank.. schaamt zich een beetje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 27 november 2016 Rapport Share Geplaatst 27 november 2016 Misschien kinderachtig, maar ik ben trots op mezelf omwille van iets heel kleins. We konden in de buurt gratis tuinplanten gaan halen, maar toen kwam ik te weten dat de vrouw waar ik ze moest halen een vriendin is van mijn oudste zus. Met die zus heb ik een tijdje geleden gebroken(met reden vind ik zelf), en ik was dus bang voor eventuele vragen. Toch maar doorgezet en er was eigenlijk niks vervelends of moeilijks aan. Wat ben ik toch een stomme angsthaas. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 27 november 2016 Rapport Share Geplaatst 27 november 2016 Stomme angsthaas? Moedige tuinplanten-liefhebber ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 27 november 2016 Rapport Share Geplaatst 27 november 2016 Haha, dank je vol. Ja we zijn de tuin een beetje aan het herinrichten. Ik heb nooit zin om eraan te beginnen, maar eigenlijk kan het soms wel rustgevend zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 27 november 2016 Rapport Share Geplaatst 27 november 2016 Ik verlies me dan in te grootste plannen, zie mezelf dan al te snel in mooie sfeervolle volgroeide zomerse tuin zitten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 27 november 2016 Rapport Share Geplaatst 27 november 2016 Te grootse plannen... Dat zie ik bij mijn man vaak. Ik vraag al drie jaar om het tuinhuis af te werken, maar nu is hij ineens bezig met wilde ideeën voor ons balkon. Enfin, misschien compenseren we elkaar. Zelf zie ik alles a al mislukken voordat ik begonnen ben :-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 27 november 2016 Rapport Share Geplaatst 27 november 2016 Soms begrijp ik mezelf niet. Ik zit met veel kwaadheid in mij, mijn huidige psychiater vindt mijn kwaadheid terecht, iemand van mijn zelfhulpgroep noemt het"gezonde kwaadheid". En toch. Gisteren een redelijk boze mail gestuurd (eigenlijk eerder kil een sarcastisch dan boos), en nu voel ik me weer schuldig. Het is alsof ik mezelf het recht ontzeg om kwaadheid te uiten. Ik weet niet goed waarom dat zo is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyon Geplaatst 27 november 2016 Rapport Share Geplaatst 27 november 2016 (bewerkt) Vanochtend geen tijd gehad om in te loggen, dus nu nog even snel: Dagpact: QuinnRosaMomentumRapilosLarsAnkeNadiaLikaAsterixMeya Smart Spirit Kyon 27 november 2016 bewerkt door Kyon Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 27 november 2016 Rapport Share Geplaatst 27 november 2016 Goeiegenade, ben geloof ik van 13 tot 17 uur bezig geweest buiten. Wel lekker fris om de kop nu en ook wel moe. Genoeg gezwoeg voor vandaag! Kyon, beter laat dan niet. Jen, het helpt misschien een beetje om te accepteren dat die kwaadheid voorlopig nog bij je hoort. Word er in elk geval niet kwaad om... Tot later! Kyon reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 27 november 2016 Rapport Share Geplaatst 27 november 2016 Smart, bedoel je dat ik ervan mag uitgaan dat ooit, wellicht, mijn kwaadheid vanzelf zal slijten? smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 27 november 2016 Rapport Share Geplaatst 27 november 2016 Kom net terug van AlbertRemmo opzoeken op de locatie waar hij opgenomen is. Hij vroeg mij iedereen de hartelijke groeten te doen. Had hem nog nooit ontmoet en dat blijft spannend. Erg aardige man en ook gepraat met zijn groepsgenoten waar hij het mee getroffen heeft volgens mij. Ben uitgenodigd om daar ook een keer naar de AA meeting te gaan en dat ga ik doen Woensdag. Daar ben ik nog niet geweest. FF :sun: AR :sun: in het zonnetje zetten hoor, hij gaat erg goed daar. AlbertRemmo, Kyon, Meya en 8 anderen reageerden hierop 11 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Asterix Geplaatst 27 november 2016 Rapport Share Geplaatst 27 november 2016 Ah, goed om te horen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 27 november 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 november 2016 Goed om te horen. Mooi dat het goed gaat met AR. Dochter was vanmiddag hier, best goed gehad. Toch wel mazzel met zo'n kind. erik reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 27 november 2016 Rapport Share Geplaatst 27 november 2016 heeft ze ook met zo'n vader hé Quinn.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyon Geplaatst 27 november 2016 Rapport Share Geplaatst 27 november 2016 Wat leuk Eric dat je bij AR op bezoek bent geweest en dat het goed met hem gaat. Ik meld mij droog en moe af voor vandaag. Weer veel geklust bij dochter. Morgen op mijn vrije dag ook nog even behangen. Kijken hoever ik kan komen. Fijne avond! smart, Nadia en Momentum reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 27 november 2016 Rapport Share Geplaatst 27 november 2016 erik, het was leuk en fijn jou te leren kennen tot woensdag, zie er naar uit erik en Quinn reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 27 november 2016 Rapport Share Geplaatst 27 november 2016 Lijkt me heel logisch Lars, heftige onvoorspelbare dag morgen. Maargoed, die kom je ook wel weer door! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Momentum Geplaatst 27 november 2016 Rapport Share Geplaatst 27 november 2016 Dagpact geslaagd Welterusten voor later Meya, smart, rapilos en 1 andere reageerden hierop 4 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 27 november 2016 Rapport Share Geplaatst 27 november 2016 Dagpact ook hier succesvol afgesloten. Zonder dagpact was het niet gelukt. Dank allen! Nadia, smart, rapilos en 2 anderen reageerden hierop 5 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 27 november 2016 Rapport Share Geplaatst 27 november 2016 Ook hier weer een droge dag achter de rug. Welterusten Nadia, Meya, smart en 1 andere reageerden hierop 4 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Meya Geplaatst 27 november 2016 Rapport Share Geplaatst 27 november 2016 Droge afmelding. Momentum, smart, Lika en 2 anderen reageerden hierop 5 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nadia Geplaatst 27 november 2016 Rapport Share Geplaatst 27 november 2016 Dagpact geslaagd. rapilos, Momentum, Lika en 2 anderen reageerden hierop 5 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 27 november 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 november 2016 Zit er helemaal doorheen, maar ben wel nuchter. Momentum, smart en rapilos reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Meya Geplaatst 27 november 2016 Rapport Share Geplaatst 27 november 2016 Lekker slapen dan zou ik denken. Of hier van je af schrijven. Steek van wal als je zin hebt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden