Momentum Geplaatst 19 november 2016 Rapport Share Geplaatst 19 november 2016 Goedemorgen Dagpact: Momentum Fijne dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 19 november 2016 Rapport Share Geplaatst 19 november 2016 Goedemorgen, zaterdag, eindelijk dan toch. Dagpact: Momentum Quinn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 19 november 2016 Rapport Share Geplaatst 19 november 2016 Goedemorgen allemaal. Spud, net je verhaal van gisteravond nog gelezen. Tsjonge, wat een mooie ontboezeming. Moest er even uit, kennelijk. Er staat nog een vraag achter die ik ook had: Wat bedoel je met Baxters? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 19 november 2016 Rapport Share Geplaatst 19 november 2016 O ja, en ik stond net op het punt deze dagdraad zelf te openen toen ik zag dat het al gebeurd was. N.a.v. de opmerking van Hub: is er dan iets afgesproken over wie dat doen kan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sowhat Geplaatst 19 november 2016 Rapport Share Geplaatst 19 november 2016 Goedemorgen allemaal. Hub als jij vandaag de koffie doet,dan doe ik het morgen. Kyon reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sowhat Geplaatst 19 november 2016 Rapport Share Geplaatst 19 november 2016 Een baxter is een rol met plastic zakjes waar de medicijnen per dag in verpakt zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 19 november 2016 Rapport Share Geplaatst 19 november 2016 Goedemorgen allemaal, Was achterlijk vroeg wakker vanochtend (5.45) Nou ja, was draait al een poosje, en ontbijt al lang achter de kiezen. Hub, Kunnen mannen geen koffie verzorgen ???? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 19 november 2016 Rapport Share Geplaatst 19 november 2016 Dagpact; Momentum Quinn Rapilos Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sowhat Geplaatst 19 november 2016 Rapport Share Geplaatst 19 november 2016 Meya en Skyer reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sowhat Geplaatst 19 november 2016 Rapport Share Geplaatst 19 november 2016 Hub,je bent een lui mannetje! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lisette Geplaatst 19 november 2016 Rapport Share Geplaatst 19 november 2016 Dagpact Momentum Quinn Rapilos Lisette Goodmorning. Vandaag 2 weken droog! Begin het wel moeilijk te krijgen de laatste dagen maar vandaag TROTS Vol, Skyer, Meya en 1 andere reageerden hierop 4 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sowhat Geplaatst 19 november 2016 Rapport Share Geplaatst 19 november 2016 Hub,wanneer we op jou moeten wachten voor de koffie dan zitten we hier morgen nog. Doe jij de afwas. rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyon Geplaatst 19 november 2016 Rapport Share Geplaatst 19 november 2016 Dagpact Momentum Quinn Rapilos Lisette Kyon Goed bezig Lisette. Herken het verschijnsel dat het na 2 weken lastiger wordt. Maar hou vol dan verdwijnt dit ook weer. Lisette reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 19 november 2016 Rapport Share Geplaatst 19 november 2016 Morgu frummers. Buiten giet het, straks maar even kijken hoe de rest van de ochtend gaat verlopen... Maar eerst even verse voorraad koffie en thee. Denk dat die twee bakjes koffie en dat ene bakje thee al wel op zijn? Lisette, hartstikke goed van jouw twee weken, volhouden hoor. Lisette reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nadia Geplaatst 19 november 2016 Rapport Share Geplaatst 19 november 2016 Goedemorgen, Dagpact Momentum Quinn Rapilos Lisette Kyon Nadia Heb een mooie dag, allemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 19 november 2016 Rapport Share Geplaatst 19 november 2016 Ha, kijk. Gewoon een beetje slijmen en hup, de koffie staat ook nog klaar. Ik snap niet dat ik het niet verder heb geschopt in het leven. Vrouwen zijn zo gemakkelijk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 19 november 2016 Rapport Share Geplaatst 19 november 2016 Vrouwen zijn zo gemakkelijk En mannen zoooooo dom snoepje en basta reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 19 november 2016 Rapport Share Geplaatst 19 november 2016 Goedemorgen ☕️ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 19 november 2016 Rapport Share Geplaatst 19 november 2016 gaan we nu allemaal een lekker potje generaliseren? kom op zeg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 19 november 2016 Rapport Share Geplaatst 19 november 2016 goedemorgen Vol, het sloeg niet op jou hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 19 november 2016 Rapport Share Geplaatst 19 november 2016 (bewerkt) Volgens mij valt het onder bepaald soort humor? Edit; bepaalt met een t??? Ik ga koffie pakken. Lekker zelfstandig zelf .. en als mijn man lief kijkt krijgt hij ook 19 november 2016 bewerkt door Vol basta reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 19 november 2016 Rapport Share Geplaatst 19 november 2016 Dat weet ik Bob !! Ik had het ook niet over mijzelf Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 19 november 2016 Rapport Share Geplaatst 19 november 2016 gaan we nu allemaal een lekker potje generaliseren? kom op zeg. Ik niet, ben puberaal aan het doen. Gooi het maar op zenuwen. Geen meditatie vanochtend, top. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 19 november 2016 Rapport Share Geplaatst 19 november 2016 Goedemorgen! Ah gelukkig is er ook nog cola zero! Lisette, goed bezig!! Gewoon volhouden en dag per dag gaan. Moeilijke momenten/periodes kan je niet uit de weg gaan, ze zullen er altijd zijn. Maar als je bij dat eerste moment doorbijt, wordt het volgende een stuk hanteerbaarder. Het is een herprogrammeren van je brein. Lisette reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 19 november 2016 Rapport Share Geplaatst 19 november 2016 Goedemorgen dear Fleur, nog steeds peukloos? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden