Kore Geplaatst 15 november 2016 Rapport Share Geplaatst 15 november 2016 Goede morgen, dat het een mooie dag voor ons mag worden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 15 november 2016 Rapport Share Geplaatst 15 november 2016 Goedemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 15 november 2016 Rapport Share Geplaatst 15 november 2016 Goedemorgen Weer een dag begonnen, eerst maar eens koffie. Gelukkig niet meer zo koud. was het maar vast 1 april Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 15 november 2016 Rapport Share Geplaatst 15 november 2016 Goedemorgen frummers. En goedemorgen Suiker, das een poos geleden.... Koffie ....................en thee..... Heb het idee dat het niet zo koud als gister overdag meer is... maar warm is anders Binnen is het wel lekker warm. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 15 november 2016 Rapport Share Geplaatst 15 november 2016 Zie dat de halve draad van gisteren gewist is... heel irritant, maar het leest wel lekker snel weg En Lars weer een ban? Pffffff, wat voor vreselijk woord had je nu weer aan onze kwetsbare zieltjes prijs gegeven? Nou, extra bakje koffie dan maar voor jou lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Momentum Geplaatst 15 november 2016 Rapport Share Geplaatst 15 november 2016 Goedemorgen. Dagpact: Momentum Mooie dag Tot later Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 15 november 2016 Rapport Share Geplaatst 15 november 2016 Inderdaad Suiker, was het maar even weer 5mnd verder Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 15 november 2016 Rapport Share Geplaatst 15 november 2016 Hm, ik vind het ook wel weer wat hebben hoor, lekker een kouwe kop en frisse neus halen buiten. Goed inpakken en binnen de boel lekker warm houden, lampje aan, extra pot thee zetten.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 15 november 2016 Rapport Share Geplaatst 15 november 2016 Ok Yvonne, zullen we dan 2januari de tijd vooruit draaien? Tot dan red ik de winter wel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 15 november 2016 Rapport Share Geplaatst 15 november 2016 hmmmmm ik wil de herfst eigenlijk wel houden.... en dan de echte winter overslaan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 15 november 2016 Rapport Share Geplaatst 15 november 2016 Kan trouwens geen mail verzenden en ontvangen merk ik, tssssss. Nou ja, moet zo weg, vanmiddag maar eens kijken wat er aan schort.... Luitjes, Ik moet er vandoor. Maak er een mooie dinsdag van hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nadia Geplaatst 15 november 2016 Rapport Share Geplaatst 15 november 2016 Goedemorgen. Dagpact: Momentum Nadia Kore, ik zie dat je 15-8 gestopt bent, vandaag 3 maanden? Gefeliciteerd! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 15 november 2016 Rapport Share Geplaatst 15 november 2016 Dagpact; Momentum Nadia Rapilos Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 15 november 2016 Rapport Share Geplaatst 15 november 2016 Yvonne, Lees dat jij geen mail meer kan ontvangen en verzenden. Heb jij misschien ook windows live mail ? Ik kan het nu n.l sinds een week ook niet meer gebruiken. Ben maar overgestapt op Outlook van Microsoft Weer een hele verandering Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 15 november 2016 Rapport Share Geplaatst 15 november 2016 Goedemorgen trouwens Straks beginnen om 9.30, tot 13.00 Goed te doen dus Buiten motregen, maar niet meer zo koud gelukkig Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 15 november 2016 Rapport Share Geplaatst 15 november 2016 Lars, kiekebil :-) Laat t niet aan je hart komen. Ik kijk er naar uit je terug te lezen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 15 november 2016 Rapport Share Geplaatst 15 november 2016 Truut in pakskes! Dat zou mijn pa zeggen Bor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 15 november 2016 Rapport Share Geplaatst 15 november 2016 Ik ga wa nootjes eten.. Laters Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tomtom2 Geplaatst 15 november 2016 Rapport Share Geplaatst 15 november 2016 Een mooie dag vol nuchterheid gewenst aan eenieder die daarvoor open staat: geniet van de druilerige regen :-). Ik ben heel blij dat ik weer in het saaie Nederland met zijn Sint zit ipv in de US. Ik werd helemaal gek van het geschreeuw daar over Trump etc. Houd het droog allen! basta reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lisette Geplaatst 15 november 2016 Rapport Share Geplaatst 15 november 2016 Goedemorgen iedereen. Dagpact; Momentum Nadia Rapilos Lisette Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Asterix Geplaatst 15 november 2016 Rapport Share Geplaatst 15 november 2016 Mogguh, deze mogguh.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nadia Geplaatst 15 november 2016 Rapport Share Geplaatst 15 november 2016 Excuus voor de onoplettendheid Dagpact; Momentum Bor Nadia Rapilos Lisette Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 15 november 2016 Rapport Share Geplaatst 15 november 2016 Afgelopen zaterdag helemaal droog gebleven op een spetterend mega personeels feest heb ik drank gemist?....ja ik heb het gemist. het is toch anders zonder drank Het was wel fijn om niet laveloos te zijn en ook geen kater maar als je op zo avond het bij een normale hoeveelheid kan houden is het toch een andere belevenis dan nuchter zijn Quinn en smart reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 15 november 2016 Rapport Share Geplaatst 15 november 2016 Knap gedaan snoepje, weet nog dat je er tegenop zag. Vraag me af in hoeverre het nu zinvol voor mij is om op het dagpact te staan. Maar het voelt wel prettig om er toch bij te horen. Zegt de solo artiest... Dagpact; Momentum Bor Nadia Rapilos Lisette Sonnetje Quinn smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sowhat Geplaatst 15 november 2016 Rapport Share Geplaatst 15 november 2016 Same here A3b. Altijd een hekel gehad aan personeelsfeesten,spetterend of niet. Drank hielp mij de avond door,met drank op kon ik net doen of ik het leuk vond,en of ik werkelijk interesse had in en voor mijn collega.s. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden