kruidenthee67 Geplaatst 13 november 2016 Rapport Share Geplaatst 13 november 2016 Sja...dat is natuurlijk een waarheid als een koe A3b. Maar als de reactie van ontvanger is: fles staat op aanrecht en ik ben naar boven gevlucht...mwah.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Meya Geplaatst 13 november 2016 Rapport Share Geplaatst 13 november 2016 Als ik, niet onwaarschijnlijk rond deze tijd, trek zou hebben dan zou ik die fles zeker niet open maken om hem door de gootsteen te gooien. In zijn geheel naar de glasbak zou ik dan weer wel kunnen. Ben ik ff buiten, doe ik Daad en is waarschijnlijk de trek weg als ik thuis kom. Belonen met een lekkere pot thee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 13 november 2016 Rapport Share Geplaatst 13 november 2016 Als ik bezie wat alcohol met mijn leven heeft aangericht, moet ik het absoluut niet meer in mijn buurt hebben waar ik er zelfbeschikkingsrecht over heb. Ik zou het niet eens aangenomen hebben. In mijn huis geen alcohol of nicotine meer. Voor geen enkele andere reden dan voor mijn veiligheid en welbevinden. En het is wat Meya al schrijft, als je die fles opentrekt en de plop hoort, moet je wel heel erg sterk zijn, als je trek hebt. Gewoon vol en al: weg ermee. Het vergt wat omdenken; leren sober te denken. Van een fles wijn waardevol vinden, jammer hem weg te gooien, vrienden een plezier mee doen, tot erkennen wat het met jou doet en er dus een vergif in zien wat jou en jouw leven vernietigd. Bovendien: wat wens je je vrienden toe door ze een fles te geven met spul waarvan jezelf ervaren hebt dat het je leven naar de gallemiezen helpt? Verslaving is een ziekte die door netjes te leren denken tot staan kan worden gebracht. Je bent dan nog steeds ziek, maar je hebt er niet meer zo'n last van. jowan, met een waarschuwingspunt......... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sowhat Geplaatst 13 november 2016 Rapport Share Geplaatst 13 november 2016 Dat was een heerlijke en gezellige brunch! En natuurlijk geen drank maar verse jus. Sita2 en lady jane reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 13 november 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 13 november 2016 Weg ermee Lisette. Hoezo zonde? Is wijn dan wel goed voor je vrienden? Mijn gedachten Dat dacht ik ook nog inderdaad..zeker nu toch wel heel duidelijk is dat ook 1 glas schadelijk is. Je gaat anderen toch niets schadelijks kado doen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Asterix Geplaatst 13 november 2016 Rapport Share Geplaatst 13 november 2016 1 of 2 glazen per dag is toch gezond? En niet iedereen is een alcoholist hè. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 13 november 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 13 november 2016 Nee, dat idee is bijgesteld tot "niets of dan toch echt max 1 eenheid per dag" Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roberto Geplaatst 13 november 2016 Rapport Share Geplaatst 13 november 2016 Wat voor de één onzin is, helpt een ander de dag door. Ja Quinn, Dat begrijp ik wel. Maar schrikt een tig-aantal meelezers af. Ooit over nagedacht of bij stil gestaan? Voor wie er de behoefte heeft om onzin te schrijven. Doe dat op het onzin hoekje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
basta Geplaatst 13 november 2016 Rapport Share Geplaatst 13 november 2016 QED. Roberto, doe dan iets nuttigs, zeg even wat het betekent. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 13 november 2016 Rapport Share Geplaatst 13 november 2016 (bewerkt) Quod erat... o, je zei Roberto. Nee, ik denk er niet over na of ik eventuele meelezers afschrik. Waarom zou ik? Dit is de dagdraad waar het volgens mij gewoon is dat je met elkaar praat over wat je bezig houdt en waar je mee zit. Niet per se onzin, niet per se diepgaand. Bovendien, wie ben jij om mij te vertellen wat ik hier wel en niet zou mogen schrijven? 13 november 2016 bewerkt door Quinn nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roberto Geplaatst 13 november 2016 Rapport Share Geplaatst 13 november 2016 Roberto, doe dan iets nuttigs, zeg even wat het betekent. Als mensen dit forum nodig hebben om hun dag door te komen lijkt mij er behoorlijks iets mis met deze mensen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
basta Geplaatst 13 november 2016 Rapport Share Geplaatst 13 november 2016 Klaar jongens. Quinn, een mop, nu!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 13 november 2016 Rapport Share Geplaatst 13 november 2016 Als mensen dit forum nodig hebben om hun dag door te komen lijkt mij er behoorlijks iets mis met deze mensen. Jep. Fundamenteel gestoord. Deze persoon althans. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Meya Geplaatst 13 november 2016 Rapport Share Geplaatst 13 november 2016 Ik ook dibs voor gestoord. Het gebep op de dagdraad heeft me het afgelopen jaar meer dan eens door de dag gesleept. Quinn reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 13 november 2016 Rapport Share Geplaatst 13 november 2016 (bewerkt) voor Basta: Iedere zondagmorgen nam opa zijn 7 jarige kleindochter mee uit in de auto om de band tussen opa en kleinkind levendig te houden, dus toog hij samen met zijn kleindochter in de auto op pad.Tot op een zondag opa zich vreselijk voelde van een verkoudheid en liever in bed bleef liggen.Gelukkig kwam oma met het idee om daarvoor de plaats van opa in te nemen die dag en zei:''Ik neem onze kleindochter vandaag wel mee uit met de auto, blijf jij maar liggen en ziek jij maar even uit in je bed!''Toen ze weer terug waren van de autorit, rende het meisje opgewonden de trap op om te kijken hoe het met opa ging." En, was het leuk in de auto met oma vandaag?" vroeg opa." Ja, geweldig leuk!" antwoordde het meisje "en weet je wat opa ?We zijn vandaag niet een * of wegpiraat op de weg tegengekomen... Fijn he Opa ???" 14 november 2016 bewerkt door moderator rapilos, Krullebol60 en basta reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mootje Geplaatst 13 november 2016 Rapport Share Geplaatst 13 november 2016 Ja Quinn, Dat begrijp ik wel. Maar schrikt een tig-aantal meelezers af. Ooit over nagedacht of bij stil gestaan? Voor wie er de behoefte heeft om onzin te schrijven. Doe dat op het onzin hoekje. Sorry hoor maar... A: wie ben jij om te praten namens een tig aantal meelezers? B: misschien moet je even kijken naar de naam van de draad? Volgens mij komt dat overeen met hetgeen er geschreven wordt. Bahbah! Wat een lading onzin van iemand die daar allergisch voor is. Open een draadje waar je met je tig meelezers kan oordelen over anderen. En er is 1 ding mis met ons: we zijn alcoholist. Zo nu weer verder met de reguliere onzin! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 13 november 2016 Rapport Share Geplaatst 13 november 2016 Tsja, ik lees hier soms omdat ik me verveel. Wellicht zullen vele mensen dan zeggen get yourself a life. Het zij zo, ik word te oud om mij te schamen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 13 november 2016 Rapport Share Geplaatst 13 november 2016 Ter mijner verdediging, ik heb al een hele namiddag in een zelfhulpgroep voor bipolaire en depressieve mensen doorgebracht, qua constructieve bezigheid volstaat dat voor mij wat vandaag betreft. De boog enzovoorts. basta reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 13 november 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 13 november 2016 (bewerkt) Nou, ik zeg maar vast welterusten, wat een rottige sfeer 13 november 2016 bewerkt door Vol Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 13 november 2016 Rapport Share Geplaatst 13 november 2016 (bewerkt) Goedenavond, In het echte leven ontstaat ook weleens een rottige sfeer, dan duik je ook niet meteen je bed in. Een soort leerschool voor het echte leven, zeg maar. 13 november 2016 bewerkt door Soothe Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 13 november 2016 Rapport Share Geplaatst 13 november 2016 (bewerkt) Goeie avond! Projectie is perceptie Andersom (ook) Perceptie is projectie Gister een verrassingsfeest voor de buuf mede mogen voorbereiden Hahaha... Dat heeft ons hier heel wat complotten mogen bedenken en uitvoeren Ze moest nl even "weggelokt", en dat is gelukt! Nog nooit iemand zo flabbergasted gezien Ze vond het fantastisch! Het was een geslaagde dag (met veel voorpret) Fijne avond Wellicht tot later nog En anders alvast een goede nacht! Liefs 13 november 2016 bewerkt door Mai Soothe reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 13 november 2016 Rapport Share Geplaatst 13 november 2016 Eigenlijk vind ik dit forum ook wel een deel van het echte leven. We zijn allemaal echte mensen toch? smart en Tine reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 13 november 2016 Rapport Share Geplaatst 13 november 2016 Grappig Jane! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 13 november 2016 Rapport Share Geplaatst 13 november 2016 Natuurlijk Jen, ik bedoel het echte leven buiten de poort. Ook daar is wel eens iets wat niet welgevallig is en kan je niet meteen op de loop gaan. Een soort leerschool zeg maar. En mensen zijn we! Dat klopt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
basta Geplaatst 13 november 2016 Rapport Share Geplaatst 13 november 2016 (bewerkt) voor Basta: Iedere zondagmorgen nam opa zijn 7 jarige kleindochter mee uit in de auto om de band tussen opa en kleinkind levendig te houden, dus toog hij samen met zijn kleindochter in de auto op pad. Tot op een zondag opa zich vreselijk voelde van een verkoudheid en liever in bed bleef liggen. Gelukkig kwam oma met het idee om daarvoor de plaats van opa in te nemen die dag en zei: ''Ik neem onze kleindochter vandaag wel mee uit met de auto, blijf jij maar liggen en ziek jij maar even uit in je bed!'' Toen ze weer terug waren van de autorit, rende het meisje opgewonden de trap op om te kijken hoe het met opa ging. " En, was het leuk in de auto met oma vandaag?" vroeg opa. " Ja, geweldig leuk!" antwoordde het meisje "en weet je wat opa ? We zijn vandaag niet een klootzak* of wegpiraat op de weg tegengekomen... Fijn he Opa ???" LadyJane, bedankt, ik moet er hard om lachen. Ik vrees dat ik die opa heel graag mag. Moderator, de strafpunten zijn voor mij! 14 november 2016 bewerkt door moderator Quinn reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden