fleurtje Geplaatst 13 november 2016 Rapport Geplaatst 13 november 2016 Sinds vrijdag ziek.. snotter.. keelpijn.. zielig.. zou dringend meer aandacht moeten krijgen Ik ook nondeju!
fleurtje Geplaatst 13 november 2016 Rapport Geplaatst 13 november 2016 Alle pepernootjes en chocolademelk zijn weer op. Watte!? Geen pepernoten meer?? De sint is wel vroeg hé. Hier ook.. Niet dat ik nog iet krijg maar ik begon al te twijfelen aan zijn verjaardag. Of vieren we zijn verjaardag niet. Kijk! Helemaal in de war.
fleurtje Geplaatst 13 november 2016 Rapport Geplaatst 13 november 2016 Praten? Wat voor ding? Hey gooien mag ook. Met geld...in mijn richting. Ik moet ervandoor. Heb een thee afspraakje maar ik ga voor de chocomelk. Living on the edge Quinn en Lisette reageerden hierop 2
fleurtje Geplaatst 13 november 2016 Rapport Geplaatst 13 november 2016 Het is echt een virus op het forum. Ben weer wakker paar uur geslapen. Ik ben niet ziek hoor. Ik doelde op het laatste wat Lieve schreef nl. 'zou dringend meer aandacht moeten krijgen'
Lisette Geplaatst 13 november 2016 Rapport Geplaatst 13 november 2016 Aaaaaah, de buurvrouw kwam net langs met een cadeautje voor mijn verjaardag nog (vorige week)....... drie keer raden wat ik kreeg. Een fles wijn......... hij staat nu op het aanrecht en ik ben maar weer naar boven gevlucht.
Vol Geplaatst 13 november 2016 Auteur Rapport Geplaatst 13 november 2016 Staat hij leeg op het aanrecht (omdt je hem hebt leeggegoten?) voor de glasbak ?!
Roberto Geplaatst 13 november 2016 Rapport Geplaatst 13 november 2016 Tegen beter weten in toch weer een hoop onzin door zitten scrollen. Niet meer doen Roberto!
Quinn Geplaatst 13 november 2016 Rapport Geplaatst 13 november 2016 Wat voor de één onzin is, helpt een ander de dag door. Nu thee. Hoop dat ze ook koffie hebben. nancy reageerde hierop 1
smart Geplaatst 13 november 2016 Rapport Geplaatst 13 november 2016 Oeps Lisette! Doorgeven kan ook natuurlijk, maar dan snel! Goeiemiddag, zo weer aan het werk, eerst koffie bij ex. Misschien nog tijd om wat blad te harken - hoofd leeg. Gisteren bij Vice (facebook) een interessant artikel over hoe slecht alcohol is. Ik schrik daar opnieuw van. Misschien ook iets voor anderen die ut nog niet wisten... Tot later! Fijne dag! Roberto: fijne dag gewenst!
Lisette Geplaatst 13 november 2016 Rapport Geplaatst 13 november 2016 Staat hij leeg op het aanrecht (omdt je hem hebt leeggegoten?) voor de glasbak ?! Nee! Hij staat ongeopend op het aanrecht maar weet niet zo goed wat ik er mee moet doen. Bewaren tot dat ik hem weg kan geven bij een etentje oid?
Vol Geplaatst 13 november 2016 Auteur Rapport Geplaatst 13 november 2016 voor mij zou bewaren betekenen dat hij blijft staan tot mijn excuus om hem dan zelf maar te drinken sterk genoeg gegroeid is. Het is tenslotte maar 1 fles? Meer dan dat zou ik toch niet drinken dan! Nee, tot 3 tellen, openschroeven en meteen door de gootsteen! Sita2 reageerde hierop 1
kruidenthee67 Geplaatst 13 november 2016 Rapport Geplaatst 13 november 2016 Weggooien! Hoezo bewaren? Sita2 reageerde hierop 1
Lisette Geplaatst 13 november 2016 Rapport Geplaatst 13 november 2016 Ik vind weggooien zonde en geef het dan liever weg. Dus bewaren in de zin van, ik ga de komende dagen wel weer een keer langs vrienden en dan kan ik het voor ze meenemen/
kruidenthee67 Geplaatst 13 november 2016 Rapport Geplaatst 13 november 2016 Ik neem liever geen risico Zwichten..da's pas zonde... Maar dat wat het bij mij oproept. Sita2 reageerde hierop 1
Sita2 Geplaatst 13 november 2016 Rapport Geplaatst 13 november 2016 (bewerkt) Weg ermee Lisette. Hoezo zonde? Is wijn dan wel goed voor je vrienden? Mijn gedachten 13 november 2016 bewerkt door SvDolphin Vol reageerde hierop 1
kruidenthee67 Geplaatst 13 november 2016 Rapport Geplaatst 13 november 2016 Sja...dat is natuurlijk een waarheid als een koe A3b. Maar als de reactie van ontvanger is: fles staat op aanrecht en ik ben naar boven gevlucht...mwah....
Meya Geplaatst 13 november 2016 Rapport Geplaatst 13 november 2016 Als ik, niet onwaarschijnlijk rond deze tijd, trek zou hebben dan zou ik die fles zeker niet open maken om hem door de gootsteen te gooien. In zijn geheel naar de glasbak zou ik dan weer wel kunnen. Ben ik ff buiten, doe ik Daad en is waarschijnlijk de trek weg als ik thuis kom. Belonen met een lekkere pot thee.
jowan Geplaatst 13 november 2016 Rapport Geplaatst 13 november 2016 Als ik bezie wat alcohol met mijn leven heeft aangericht, moet ik het absoluut niet meer in mijn buurt hebben waar ik er zelfbeschikkingsrecht over heb. Ik zou het niet eens aangenomen hebben. In mijn huis geen alcohol of nicotine meer. Voor geen enkele andere reden dan voor mijn veiligheid en welbevinden. En het is wat Meya al schrijft, als je die fles opentrekt en de plop hoort, moet je wel heel erg sterk zijn, als je trek hebt. Gewoon vol en al: weg ermee. Het vergt wat omdenken; leren sober te denken. Van een fles wijn waardevol vinden, jammer hem weg te gooien, vrienden een plezier mee doen, tot erkennen wat het met jou doet en er dus een vergif in zien wat jou en jouw leven vernietigd. Bovendien: wat wens je je vrienden toe door ze een fles te geven met spul waarvan jezelf ervaren hebt dat het je leven naar de gallemiezen helpt? Verslaving is een ziekte die door netjes te leren denken tot staan kan worden gebracht. Je bent dan nog steeds ziek, maar je hebt er niet meer zo'n last van. jowan, met een waarschuwingspunt.........
Sowhat Geplaatst 13 november 2016 Rapport Geplaatst 13 november 2016 Dat was een heerlijke en gezellige brunch! En natuurlijk geen drank maar verse jus. lady jane en Sita2 reageerden hierop 2
Vol Geplaatst 13 november 2016 Auteur Rapport Geplaatst 13 november 2016 Weg ermee Lisette. Hoezo zonde? Is wijn dan wel goed voor je vrienden? Mijn gedachten Dat dacht ik ook nog inderdaad..zeker nu toch wel heel duidelijk is dat ook 1 glas schadelijk is. Je gaat anderen toch niets schadelijks kado doen?
Asterix Geplaatst 13 november 2016 Rapport Geplaatst 13 november 2016 1 of 2 glazen per dag is toch gezond? En niet iedereen is een alcoholist hè.
Vol Geplaatst 13 november 2016 Auteur Rapport Geplaatst 13 november 2016 Nee, dat idee is bijgesteld tot "niets of dan toch echt max 1 eenheid per dag"
Roberto Geplaatst 13 november 2016 Rapport Geplaatst 13 november 2016 Wat voor de één onzin is, helpt een ander de dag door. Ja Quinn, Dat begrijp ik wel. Maar schrikt een tig-aantal meelezers af. Ooit over nagedacht of bij stil gestaan? Voor wie er de behoefte heeft om onzin te schrijven. Doe dat op het onzin hoekje.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden