Lonster Geplaatst 1 januari 2020 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2020 Bleven we maar allemaal zo beleefd, dan zou de wereld een mooiere plek zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 1 januari 2020 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2020 zij namen het niet zo nauw met de veiligheid in die flat in Arnhem, wat een belasting voor hun verdere leven, zo'n ramp op je geweten! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster Geplaatst 2 januari 2020 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2020 Aan de klachten van de bewoners werd niets gedaan. Zou het door het bankstel komen dat in de hal stond? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 2 januari 2020 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2020 onder andere; maar vooral door het onverantwoord gebruik van vuurwerk door jochies die nog te jong zijn om de gevolgen van hun daden te overzien Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 2 januari 2020 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2020 Over zien gesproken, de mist is buiten weer opgetrokken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster Geplaatst 4 januari 2020 Rapport Share Geplaatst 4 januari 2020 Opgetrokken wenkbrauwen geven rimpels in je voorhoofd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 4 januari 2020 Rapport Share Geplaatst 4 januari 2020 voorhoofdrimpels links zijn echt volledig weggeschaafd na mijn valpartij; what to do, nogmaals om rechts ook te verwijderen, of mijn onvolkomenheden maar gewoon accepteren? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 4 januari 2020 Rapport Share Geplaatst 4 januari 2020 Accepteren van onvolkomenheden vind ik allengs lastiger omdat het er steeds meer worden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 4 januari 2020 Rapport Share Geplaatst 4 januari 2020 Worden we dan blij van onvolkomenheid? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster Geplaatst 5 januari 2020 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2020 Blij van onvolkomenheid word ik als dat iemand speciaal maakt, charme geeft, iets bijzonders. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 7 januari 2020 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2020 Bijzonders maakt apart. Ik hou van aparte mensen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster Geplaatst 7 januari 2020 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2020 Mensen heb je in alle soorten en maten, ook zij die alcohol drinken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MijnGerrit Geplaatst 17 januari 2020 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2020 Drinken met mate scheelt maar één letter met drinken met maten en in beide was ik niet goed lady jane en nancy reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 18 januari 2020 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2020 lafheid is de grootste zonde; Mahatma Gandhi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster Geplaatst 18 januari 2020 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2020 Ghandi bedoelt daar vermoedelijk mee dat moed een grotere deugd is Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 18 januari 2020 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2020 dissen we dat woord lafheid maar, daar kleeft een naar smaakje aan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster Geplaatst 18 januari 2020 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2020 Je aan lafheid overgeven kan een reden hebben, dan noem je het wijsheid. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 20 januari 2020 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2020 wijs heide maar eens aan op de vakantiebestemmingskaart en wie weet wat voor verrassingen je te wachten staan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster Geplaatst 22 januari 2020 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2020 Achten staan in cijfers geschreven om een woord te verkorten, zoals bij w88 het geval is Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 22 januari 2020 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2020 Het geval is dat @Cleo66 altijd zo typte, maar nu d8t ik niet meer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster Geplaatst 25 januari 2020 Rapport Share Geplaatst 25 januari 2020 Niet meer denken, wat is dat toch prettig, sprak hij en nam nog een pilletje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 25 januari 2020 Rapport Share Geplaatst 25 januari 2020 Pilletjes zijn soms noodzakelijk, maar het blijft toch altijd oppassen geblazen, voor je er erg in hebt kun je niet meer zonder. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 26 januari 2020 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2020 Meer zonder minder is meestal wel genoeg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 26 januari 2020 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2020 genoegens beleef ik dagelijks hier op ons forum, en onmatig als ik ben, meedere keren per dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster Geplaatst 26 januari 2020 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2020 Per dag drink ik ongeveer 8 kopjes, vertrouwde ze haar collega toe bij het koffie-apparaat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden