Bob Geplaatst 28 september 2019 Rapport Share Geplaatst 28 september 2019 O, eh, nou weet ik niet meer wat ik wilde zeggen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 29 september 2019 Rapport Share Geplaatst 29 september 2019 zeggen wilde je misschien: alsjeblieft, hier heb je een zakdoek? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 29 september 2019 Rapport Share Geplaatst 29 september 2019 "zakdoekje leggen, niemand zeggen", een kinderliedje van weleer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sandro Geplaatst 29 september 2019 Rapport Share Geplaatst 29 september 2019 Wel eerst Lady Jane een zakdoek geven. Bij dezen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 29 september 2019 Rapport Share Geplaatst 29 september 2019 en dankjewel Sandro, ik snotter al vanaf maandag en was bijna door mijn voorraad heen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MijnGerrit Geplaatst 1 oktober 2019 Rapport Share Geplaatst 1 oktober 2019 (bewerkt) "Heen en weer, heen en weer, heen en weer, heen en weer", ik citeer, nog een keer, "Heen en weer, heen en weer" 1 oktober 2019 bewerkt door MijnGerrit (vrij naar drs. P.) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 1 oktober 2019 Rapport Share Geplaatst 1 oktober 2019 eerst de reclame skippen en daarna genieten van drs P Â MijnGerrit reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MijnGerrit Geplaatst 1 oktober 2019 Rapport Share Geplaatst 1 oktober 2019 Drs. P. heeft kleine juweeltjes geschreven, zoals " De andere oever is daarginds, en deze hier is hier " en " Wij zien hier voor ons oog een onverbiddelijke wet Want ik als ik niet de veerman was, dan was een ander het " Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 1 oktober 2019 Rapport Share Geplaatst 1 oktober 2019 Het eind van het lied is ook heel wijs, want hij zegt "wees nou verstandig, mensen". Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 2 oktober 2019 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2019 mensenlinq linkt overlijdens aan begraafplaatsen, overlijdensberichten en al die zaken die daar verband mee kunnen houden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MijnGerrit Geplaatst 7 oktober 2019 Rapport Share Geplaatst 7 oktober 2019 Houden van kippen, 't is een idee... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster Geplaatst 9 oktober 2019 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2019 Is een idee een goed idee als iedereen gaat klappen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 9 oktober 2019 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2019 (bewerkt) appen op de fiets is geen goed idee. 9 oktober 2019 bewerkt door Bob Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 12 oktober 2019 Rapport Share Geplaatst 12 oktober 2019 ideele situatie zou zijn als niemand meer aan de tel. zit in het verkeer, helaas heb ik nog steeds bijna ongelukken omdat anderen dat wel blijven doen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 12 oktober 2019 Rapport Share Geplaatst 12 oktober 2019 (bewerkt) doe nou maar niet net als ik en schrijf i.p.v. ideele maar gewoon ideale 12 oktober 2019 bewerkt door lady jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster Geplaatst 12 oktober 2019 Rapport Share Geplaatst 12 oktober 2019 Woon ideale afstand van het werk, lekker op de fiets. Zonder te appen uiteraard. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster Geplaatst 18 oktober 2019 Rapport Share Geplaatst 18 oktober 2019 Aardig was ze niet, zei hij, terwijl hij naar de zwartwit foto van zijn oma keek. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MijnGerrit Geplaatst 18 oktober 2019 Rapport Share Geplaatst 18 oktober 2019 Mak eekhoorntje, dat schijnt niet voor te komen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Myle Geplaatst 18 oktober 2019 Rapport Share Geplaatst 18 oktober 2019 Mensen denken vaak dat eekhoorntjes zo schattig zijn, maar ze bijten wel heel hard. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 18 oktober 2019 Rapport Share Geplaatst 18 oktober 2019 (bewerkt) Harde waarheid: Menigeen heeft zelfs nog nooit een eekhoorntje in het wild gezien.  18 oktober 2019 bewerkt door Yvonne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 18 oktober 2019 Rapport Share Geplaatst 18 oktober 2019 Zien doe je ze bij alle parken van Centerparcs en zo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 19 oktober 2019 Rapport Share Geplaatst 19 oktober 2019 enzo knol heeft zo'n modern beroep waar ik dus niets mee heb: vlogger nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster Geplaatst 19 oktober 2019 Rapport Share Geplaatst 19 oktober 2019 Logger werd ze ook met de jaren; uit bed komen kostte tegenwoordig veel moeite Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 22 oktober 2019 Rapport Share Geplaatst 22 oktober 2019 Moeite kostte het me om vorige week de eerste yoga/pilates-les te kunnen volbrengen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 22 oktober 2019 Rapport Share Geplaatst 22 oktober 2019 enge nieuwe stappen maken, of moeilijke oefeningen doen, het brengt je altijd iets waar je weer verder mee kunt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden