Yvonne Geplaatst 9 december 2018 Rapport Share Geplaatst 9 december 2018 Kwaad kan het wel als we dat het hele jaar door doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 9 december 2018 Rapport Share Geplaatst 9 december 2018 Gewoon doen, en als je liever gek doet: gewoon ongewoon doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 10 december 2018 Rapport Share Geplaatst 10 december 2018 doe nou gewoon dan doe je gek genoeg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 11 december 2018 Rapport Share Geplaatst 11 december 2018 Van wat, Spirit? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 1 januari 2019 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2019 Spirit heeft nog steeds genoeg van een aantal dingen, maar ze kan nog moeilijk haar grenzen vinden en aangeven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 20 januari 2019 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2019 Aangeven is blijkbaar een heel lastig woord om mee te beginnen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 20 januari 2019 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2019 Beginnen we gewoon niet meer met dat woord toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 20 januari 2019 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2019 Och, misschien is dat makkelijker, maar dan moet, zoals hierboven, iemand dat eerst wel aangeven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 20 januari 2019 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2019 even mijn zin weer deleten is soms net op tijd en dankzij Koh is het nu soms Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 20 januari 2019 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2019 soms pakken we de draad ineens weer op Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 20 januari 2019 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2019 Opgehemeld worden stellen we liever nog even uit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 20 januari 2019 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2019 Uitstellen kan niet als je de wolvenmaan wilt zien, dat kan alleen morgenochtend rond half 6 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 21 januari 2019 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2019 (bewerkt) 6 uur 13 is het hoogtepunt maar het begint al om 3 uur 36 en duurt tot 8 uur 50 als de zon opkomt. 21 januari 2019 bewerkt door Bob Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 21 januari 2019 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2019 komt deze luilak haar stoel niet voor uit hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 27 januari 2019 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2019 Hoor onze Jane, mijn oren klepperen, laat ik nou altijd gedacht hebben dat ze juist verre van lui is! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 27 januari 2019 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2019 Lui is iedereen wel eens denk ik maar zo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 27 januari 2019 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2019 Zo is het en niet anders!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 27 januari 2019 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2019 anders ik wel! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 27 januari 2019 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2019 Wel even wennen, overschakelen van analoge naar digitale tv, als een van de laatste der Mohikanen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 27 januari 2019 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2019 Mohikanen, Mohicanen of Mahicanen bestaan nog steeds want er leven nog ongeveer 1600 stamleden op of bij hun reservaat ten westen van Green Bay. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 27 januari 2019 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2019 Bay-bay is niet goed geschreven, dat moet zijn bye-bye, oftewel doei doei... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 3 februari 2019 Rapport Share Geplaatst 3 februari 2019 Doei doei ken ik als groet, maar. ik wist niet dat er ook doei doei dagen zijn, van een verzekeringsmaatschappij Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 3 februari 2019 Rapport Share Geplaatst 3 februari 2019 maatschappij van runderen heet kudde en daar is het niet doei maar loei. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 7 februari 2019 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2019 Loei is een goed rijmwoord, we hadden al doei en dan heb je ook nog goei, boei, snoei. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 12 februari 2019 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2019 snoeihard van mijn fiets afwaaien is voorlopig er niet meer bij; de lente komt er aan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden