Bob Geplaatst 14 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2017 Ingewikkeld is het wel geworden nu er nog zo veel vragen openstaan. smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
basta Geplaatst 14 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2017 Aangezien het leven je ook lelijke poetsen kan bakken, is een gesloten vizier soms ook wel fijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 15 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2017 Fijn dat ik de keus heb om mezelf gelukkig te maken door naar kleine mooie dingen te kijken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 15 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2017 En ja, openstaan voor alles wat het leven te bieden heeft is daar onderdeel van. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 15 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2017 Andersom is het inderdaad soms wel prettig om even niet alles te hoeven zien. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 15 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2017 Zie net als Bob de overeenkomst tussen genade en vergeving en dan lijkt me dat we uiteindelijk de vragen van pagina 35 toch beantwoord hebben Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 15 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2017 Hebben we sommige vragen beantwoord, andere, prangende vragen wachten nog op antwoord Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 16 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2017 antwoord komt morgen, misschien is dat niet eens het volledige antwoord en welk antwoord komt ons tegemoet?; Ieder wil gewoon gelukkig zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 16 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2017 "Zijn of niet zijn, dat is de vraag", schreef Shakespeare. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 16 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2017 Shakespeare... die mag ik van Basta niet meer citeren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
basta Geplaatst 16 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2017 En terecht, jongen, dat weet je drommels goed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 17 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2017 Goed dat er mensen zijn die mij aan het lachen weten te krijgen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 18 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2017 Krijgen we vanochtend weer goede koffie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
basta Geplaatst 19 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2017 Offie blij is dat-ie weer lekker thuis is.... nou en of!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 19 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2017 Of dat we het Woord van de Week niet zouden vergeten: 'inlegkunde' door Basta: geweldig! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 19 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2017 Geweldig, ze zei jochie tegen me! smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 20 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2017 meneer is voor later als je groot bent Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 20 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2017 als je groot bent blijft het fijn om gekoesterd te worden als een kind Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 22 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2017 Als een kind kunnen kijken, dat zou voor veel mensen wel eens heel goed kunnen zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 22 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2017 Zijn of niet zijn, deze moet ik intikken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 22 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2017 Tikken op een ouderwetse typmachine maakt een hoop lawaai Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 22 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2017 lawaai is een subjectief begrip. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 22 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2017 Begrip hebben, alsmaar bezig zijn met anderen is erg vermoeiend Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
basta Geplaatst 22 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2017 Oei, en dat zie ik nou eens net op tijd: Quinn, jochie, laatste waarschuwing! Quinn reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 22 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2017 In geval van nood glas breken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden