Aicha Geplaatst 24 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2017 Moe ben ik ook en de dag moet nog beginnen en heb nog een hoop te doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 25 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 25 februari 2017 Doen moest ik veel gisteren maar daar had ik geen zin in, niets doen is ook iets doen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 26 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2017 En dan komt onvermijdbaar het moment dat je toch echt aan de slag moet, hoe weinig zin er ook is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 26 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2017 Ook is het zo dat de 'taken' zich opstapelen als je geen zin heb en niets doet, met als gevolg dat de berg met bezigheden steeds hoger wordt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 26 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2017 Wordt dan zo hoog dat je er niet meer overheen kunt kijken en doe je maar helemaal niets meer dan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 26 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2017 Dan is het kringetje rond. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 26 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2017 rondo';s bij de koffie was vroeger een echte tractatie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 26 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2017 tractatie is voor mij een dagje niets doen en de boel de boel laten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 26 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2017 de boel de boel laten vreet aan mijn controledwang ; ik verlies dan het overzicht. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 27 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 27 februari 2017 Overzicht op het forum en de woorddomino dus even naar boven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 28 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2017 'Boven het dal' van Nescio begint met ' het dal der plichten', dat stukje tekst maakt nog altijd heel diepe indruk op mij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 1 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2017 Indruk op mij maken mensen die kwetsbaar durven zijn en er ZIJN ongeacht dat ze niet de impact kennen van hun bestaan voor mij of anderen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 1 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2017 Voor mij of anderen misschien ook wel is het tweede deel van jouw zin niet echt duidelijk Smart. smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 1 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2017 Smart is even een weekje minder op het forum. smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 1 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2017 Forum blijft belangrijk, ook als ik even niet "lijfelijk", of in ons geval "digitaal" aanwezig ben Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 1 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2017 Ben blij dat ik het weet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 3 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2017 Sing is ook al een tijdje afwezig Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 3 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2017 Áfwezig in berichten hier, maar aanwezig in veel van mijn gedachten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 4 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2017 Mijn gedachten onder controle houden, blijkt nu een forse uitdaging Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 7 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2017 ging het lukken met die controle, meis, of kan het helpend zijn juist die gedachten op papier te zetten (free writing, non stop) en uit je systeem te krijgen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 8 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2017 Echte betekenis van een woord is het gevoel dat je ervan krijgt, niet perse de woordenboekvorm. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 13 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2017 Vorm realistische beelden en maak jezelf gelukkig waar dat kan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
basta Geplaatst 14 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2017 Maak jezelf gelukkig waar dat kan.... wat zou onze Smart nou toch bedoelen?? smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 14 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2017 Bedoelen we met genade niet vergeving? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 14 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2017 Ving Basta's vraag op: was mijn opmerking te ingewikkeld? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden