lady jane Geplaatst 6 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2017 rage lijkt het te worden als er niet met het laatste (deel van het) woord van de vorige zin wordt begonnen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 6 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2017 Begonnen alle nieuwe zinnen in het verleden met het laatste (deel van het) woord van de vorige zin, tegenwoordig gaat dat nog wel eens mis. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 6 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2017 Misschien hebben Basta en Sita de regels van het spel niet helemaal door? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 6 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2017 Door Basta en Sita raak ik helemaal in de war van dit ingewikkelde spelletje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 6 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2017 spelletjes worden soms met verschillende regels gespeeld, vroeger vond ik dat vals Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sita2 Geplaatst 6 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2017 Vals spelen zal ik niet meer doen! Ik beloof het! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 6 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2017 het was geen opzet lijkt me en een beetje creatief starten wordt vaak wèl gewaardeerd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 6 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2017 Deerd een spelvout niet dan kan ik weer kreatiev verder met de vorige zin. lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 6 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2017 (bewerkt) Zinvol is het wellicht nogmaals te onderstrepen dat het antwoord dient te beginnen met het laatste woord EN in ÉÉN zin gevat 6 januari 2017 bewerkt door haddock Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 6 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2017 gevatte antwoorden geven mij vaak een extra boost Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 6 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2017 extra boost is voor iedereen vast prettig Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 6 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2017 Prettig om te weten dat je ook met een deel van het laatste woord of max de laatste drie woorden door kunt gaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 6 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2017 Gaan kun je dan, maar met een woorddeel is mij wel wat gemakkelijk dus daarmee heb ik wel enige moeite Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 6 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2017 Moeite doen is het parool Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 6 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2017 Het parool is: hou het zo droog als je wilt! smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 6 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2017 wilt u het woordje "het" wel even schrappen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 6 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2017 Schrappen hoeft niet, mijn excuses, ik word nerveus van de regels Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 6 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2017 Regels, regels, it's more like a guideline Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sita2 Geplaatst 6 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2017 Guideline wel me g geschreven en niet met een k, want dat mag hier niet ;-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 6 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2017 Hier niet altijd duidelijk voor mij hoe de maatstaven van de heren en/of dames moderatoren bepaald worden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 7 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2017 Worden we allemaal gekkie genoemd dan verandert dat de zaak vermoedelijk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sita2 Geplaatst 7 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2017 Vermoedelijk levert je dat een punt op Smart, maar zie dat dan maar als bemoediging Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 7 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2017 Ging ik met een ander woord als voorbeeld, dan zou dat vragen zijn om troubels Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Meya Geplaatst 7 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2017 Belsamico is bij uitstek geschikt voor de dure zure plassers. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 7 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2017 er staat belsamico maar is het geen balsamico? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden