lady jane Geplaatst 2 mei 2023 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2023 geweest alweer bijna; vandaag♥ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 3 mei 2023 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2023 Vandaag komt altijd terug, ook vandaag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 3 mei 2023 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2023 (bewerkt) Vandaag is de eerste dag van de rest van mijn leven, dus ga ik vandaag genieten. 3 mei 2023 bewerkt door Yvonne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 3 mei 2023 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2023 genieten net na mijn uur binnen zwemmen met een bonuskwartier in het buitenbad Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster1 Geplaatst 4 mei 2023 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2023 Buitenbadseizoen is begonnen met losse kaartjes, dat betekent nu nog dat het lekker rustig zwemmen is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 4 mei 2023 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2023 is een extra kado geweest, ik was alleen, maar voelde me iets bezwaard want dus ook 1 badmeester verplicht toezicht Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 11 mei 2023 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2023 Toezicht in zwembaden blijft toch altijd heel belangrijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 21 mei 2023 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2023 Het belangrijkste glas bij het stoppen met drinken is het eerste glas: dat moet je niet nemen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 21 mei 2023 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2023 Men heeft het dus eigenlijk heel gemakkelijk bij dat stoppen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 21 mei 2023 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2023 stoppen slaan door bij sommigen hier denk ik, over dat woordje makkelijk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 21 mei 2023 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2023 Makkelijk is het niet om de stormen in je eigen binnenste te verdragen en stormen kan het als je stopt met drinken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 10 juni 2023 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2023 (bewerkt) Ken jezelf en ken je valkuilen 10 juni 2023 bewerkt door ikkanhet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 10 juni 2023 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2023 Kuilen graven deden we als kind altijd op het strand. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 10 juni 2023 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2023 strand gaat komend weekend erg druk worden, heerlijk voor de strandtenten ook Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster1 Geplaatst 10 juni 2023 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2023 Ook de terrassen profiteren, hoewel ik vorige week op een bijna leeg terras zat op een drukke plek in de stad. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 10 juni 2023 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2023 in de stad moet je eigenlijk niet zijn nu, door alle hoogbouw veel te heet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 22 juni 2023 Rapport Share Geplaatst 22 juni 2023 Te heet is het de laatste dagen (voor mij) ook op het platteland helaas. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 22 juni 2023 Rapport Share Geplaatst 22 juni 2023 helaas lijkt Titan geen gelukkige naamkeuze te worden voor die arme thril-zoekers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bianca1 Geplaatst 22 juni 2023 Rapport Share Geplaatst 22 juni 2023 Thrill-zoekers zie ik vaak in poesvorm. Dan schieten ze nét voor een auto door. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 23 juni 2023 Rapport Share Geplaatst 23 juni 2023 door dat soort acties, maar dan voor de fiets, en vooral door pubers, heb ik bijna dagelijks even mijn portie hartgymnastiek Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roberto Geplaatst 23 juni 2023 Rapport Share Geplaatst 23 juni 2023 Stiekum drinken op mijn werk heb ik nooit gedaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pinkman Geplaatst 23 juni 2023 Rapport Share Geplaatst 23 juni 2023 Gedaanteverwisselingen daar waren Barbapa en zijn familie goed in. Tuut tuut. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster1 Geplaatst 24 juni 2023 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2023 Tuut-tuut-tuut-tuut, zeg ik vaak zoals Truus de mier, als ik druk zit te doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 24 juni 2023 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2023 doe net als ik; doe niks Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pinkman Geplaatst 24 juni 2023 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2023 Niks doen met dit weer maakt me alleen maar lamlendig Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden