Artemis Geplaatst 31 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2021 breek tegels, spit gras, graaf een vijver, zaai bloemen, plant gewassen, er is een tijd om te zaaien en een tijd om te oogsten, een tuin vraagt tijd, een metafoor voor je eigen proces Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 31 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2021 Je eigen proces gaat denk ik altijd door, zolang je leeft, dat hoop ik althans want stilstand is achteruitgang. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 31 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2021 Achtergang kun je ook weer 2 stappen vooruit van gaan . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 31 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2021 gaan we door de achtergang naar de voortuin☺ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 31 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2021 Voortuin heb ik vandaag rotte bielzen uit gehaald . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster Geplaatst 1 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 1 juni 2021 Haalde het onkruid de rotte bielzen uit het zicht, dan is klimop soms best charmant. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 1 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 1 juni 2021 Charmant ben ik ook op zijn tijd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 1 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 1 juni 2021 Zijn tijd of jouw tijd? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 1 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 1 juni 2021 Tijd van mij en op zijn tijd is een uitdrukking. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 1 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 1 juni 2021 Uitdrukking geven aan wat je beweegt kun je op allerlei manieren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 1 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 1 juni 2021 Ren je rot schreeuwde ze. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 1 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 1 juni 2021 ze schreeuwde en ze schreeuwde, tegen de zee en tegen de meeuwen en niemand die haar hoorde Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 1 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 1 juni 2021 Hoorde ze dan alleen maar wat ze wilde horen ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster Geplaatst 1 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 1 juni 2021 Horen die meeuwen daar mama? Vroeg het jongetje, terwijl hij zich af vroeg waar die meeuwen zo'n interesse in toonden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 1 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 1 juni 2021 Denken we daar allemaal hetzelfde over. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 1 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 1 juni 2021 De overheid denkt vooral in wetten en regels. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 1 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 1 juni 2021 Regels, regels... het zijn meer richtlijnen vind ik... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 1 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 1 juni 2021 Ik ben het helemaal met je eens maar ook die moeten er zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 1 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 1 juni 2021 zij nam de trein en daarna de vouwfiets en was toen de rest van de dag zielsgelukkig op het strand Artemis reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 1 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 1 juni 2021 Stranden we weer in het mulle zand. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 1 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 1 juni 2021 Zand wat heerlijk aanvoelt aan je voeten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 1 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 1 juni 2021 aan je voeten kun je beter slippers doen als het om een tropisch strand gaat Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 1 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 1 juni 2021 Aten heerlijke mosselen in een leuke strandtent. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 2 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2021 Strandtenten mogen net op tijd weer open, wat fijn dat het deze dagen nu net zulk prachtig weer is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 2 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2021 Is super hoop binnenkort ook te genieten van een lekker terras. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden