Jannigje Geplaatst 16 mei 2020 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2020 Cellofaan zakjes zijn er in verschillende soorten en maten, bv met zelfklevende flap. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 17 mei 2020 Rapport Share Geplaatst 17 mei 2020 flappentapper gebruik ik nog maar zelden sinds contactloos betalen zo de voorkeur heeft. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 17 mei 2020 Rapport Share Geplaatst 17 mei 2020 Heeft contactloos betalen nu de algemene voorkeur, de mijne heeft het niet, maar ik ga er wel in mee want het onhandige gedoe met geld neerleggen en weer het wisselgeld oppakken is ook niet je dat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 17 mei 2020 Rapport Share Geplaatst 17 mei 2020 dat ervaar ik ook niet als veilig, de verkopers dragen uren lang dezelfde handschoentjes, brrr Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 17 mei 2020 Rapport Share Geplaatst 17 mei 2020 Brrr, zeg dat wel, dat vind ik wel een goede omschrijving van wat er tegenwoordig aan de hand is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 17 mei 2020 Rapport Share Geplaatst 17 mei 2020 (bewerkt) De hand is bedekt om henzelf te beschermen; zie het eens van die kant. 17 mei 2020 bewerkt door Bob Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 17 mei 2020 Rapport Share Geplaatst 17 mei 2020 Die kant bekijk ik zeker ook, iedereen die tot die groep behoort verdient respect.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 31 mei 2020 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2020 (bewerkt) Spectaculair vond ik de precisielanding van de eerste trap van de Falcon 9 op een vliegdekschip, maar bizar zijn naam Of Course I Still Love You. 3 juni 2020 bewerkt door Bob Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 31 mei 2020 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2020 Of course I still love you zei de man geërgerd tegen zijn vrouw, hoe vaak moet ik je dat nog zeggen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sandro Geplaatst 31 mei 2020 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2020 Dat nog zeggen tegen een vrouw die de Engelse taal niet machtig is, zou weleens het probleem kunnen zijn. Lof, zeg je? Witlof? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 31 mei 2020 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2020 Witlof is niet mijn favoriete groente, uit de oven met ham en kaas heb ik nooit lekker gevonden, rauw daarentegen, in een salade wel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 1 juni 2020 Rapport Share Geplaatst 1 juni 2020 Weledelgestrenge heer of vrouwe, wie gebruikt er nog zulke titulatuur? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 1 juni 2020 Rapport Share Geplaatst 1 juni 2020 Een bijdrage aan 'woorddomino' dient te bestaan uit één zin die begint met het laatste woord(deel) van de voorgaande zin. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 1 juni 2020 Rapport Share Geplaatst 1 juni 2020 zin in, deze dag, jippie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 1 juni 2020 Rapport Share Geplaatst 1 juni 2020 iedereen zijn zin Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster Geplaatst 1 juni 2020 Rapport Share Geplaatst 1 juni 2020 Zin, het is een mooi woord met veel betekenissen. Wat geeft je dag zin? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sandro Geplaatst 1 juni 2020 Rapport Share Geplaatst 1 juni 2020 (bewerkt) Zingen in de kerk in een koor is een echte no-go in deze tijd. Maar niet alleen in kerken is een flink aantal mensen besmet geraakt (en overleden); ook in moskeeën is het goed mis gegaan. 1 juni 2020 bewerkt door Sandro Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 1 juni 2020 Rapport Share Geplaatst 1 juni 2020 Is het goed mis gegaan mede omdat mensen de ernst van de situatie nog steeds onderschatten? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maverick Geplaatst 3 juni 2020 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2020 Chatten is eigenlijk een te hip woord voor gewoon kletsen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster Geplaatst 4 juni 2020 Rapport Share Geplaatst 4 juni 2020 Kletsende collega's, geroezemoes van een kantoor... ik mis het wel en ga wat achtergrondgeluid opzoeken. Veel te stil thuis. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 4 juni 2020 Rapport Share Geplaatst 4 juni 2020 thuistroep omzeilen als het geen strandweer meer is; ga er weer verder mee, want wil een ietsiepietsie meer discipline ontwikkelen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 4 juni 2020 Rapport Share Geplaatst 4 juni 2020 Discipline ontwikkelen lukt mij bijna niet als het om iets van of voor mijzelf gaat, zoals bijvoorbeeld regelmatig oefeningen doen om fit te blijven, disciplines in werk daarentegen vond en vind ik veel minder moeilijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 5 juni 2020 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2020 Minder moeilijk is die zelfdiscipline voor mij omdat ik aan het begin van de dag een lijstje maak met dingen die ik dié dag wil doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sandro Geplaatst 5 juni 2020 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2020 Doen dan als het werkt, die lijstjes maken. Maar lijstjes maken is één, je eraan houden is twee. En dat is nu juist discipline. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster Geplaatst 5 juni 2020 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2020 Discipline, dat klinkt naar tucht en dingen moeten. Voor je werk moet je van alles, daar word je voor betaald. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden