lady jane Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s heidens kabaal zoals vuurwerk, daar kan ik echt niet meer tegen; zelfs van harde stemmen kan ik al op tilt slaan
Bob Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s (bewerkt) op tilt slaan is zo'n uitdrukking waarvan ik de letterlijke betekenis niet kan doorgronden %s om %s bewerkt door Bob
Bob Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s (bewerkt) en dan zoek ik het op en blijkt het uit de tijd van de flipperkast te stammen, en zo blijkt het toch te doorgronden %s om %s bewerkt door Bob
Claudius Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s gronden om te scheiden had mijn ex niet, maar ik had er genoeg
Dyem Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s Genoeg slaan op de flipperkast zodat hij op tilt sloeg deden we vroeger wel. Hoppa extra spel bonus
lady jane Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s bonus-aanbiedingen maken het leven wat leuker, straks oude kaasplakken 1+1 gratis
Yvonne Geplaatst 9 uur geleden Rapport Geplaatst 9 uur geleden Een glimlach kost niets, maar kan zoveel goeds doen.
lady jane Geplaatst 8 uur geleden Rapport Geplaatst 8 uur geleden doen we daar vandaag dus lekker aan mee!
Claudius Geplaatst 7 uur geleden Rapport Geplaatst 7 uur geleden meedoen met de massa doen er vele, maar is niet altijd de eerlijkste optie
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden