lady jane Geplaatst 10 februari Rapport Geplaatst 10 februari schijn tegen hebben is absoluut frustrerend als je te goeder trouw iets doet
Roberto Geplaatst 10 februari Rapport Geplaatst 10 februari als je te goeder trouw iets doet wordt dat je soms toch nog kwalijk genomen
Lonster1 Geplaatst 10 februari Rapport Geplaatst 10 februari (bewerkt) Van het slechtste uitgaan maakt je geen gelukkiger mens. 10 februari bewerkt door Lonster1 onnodige toevoeging
lady jane Geplaatst 10 februari Rapport Geplaatst 10 februari mensheid zonder oorlogen, verlangen naar vrede, voorlopig een fantasie?
Claudius Geplaatst 12 februari Rapport Geplaatst 12 februari een fantasiewereld is het als we onze ogen gesloten houden voor problemen
Lonster1 Geplaatst 12 februari Rapport Geplaatst 12 februari Voor problemen moet je bij het volgende loket zijn.
lady jane Geplaatst 12 februari Rapport Geplaatst 12 februari zij nam de rij voor het volgende loket en de lengte van die rij bleek het grootste probleem
Claudius Geplaatst 12 februari Rapport Geplaatst 12 februari het grootste probleem is niet altijd oplosbaar
Dyem Geplaatst 13 februari Rapport Geplaatst 13 februari genoegdoening kan het zoeken in oplossingen geven. Komt de goede raad te vroeg dan geeft het soms irritatie
lady jane Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s irritaties over gedrag van mensen afleren is mij nooit gelukt en dat irriteert mij mateloos
Claudius Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s mateloos ben ik nog dikwijls in eten en drinken van niet alcoholische dranken
Dyem Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s Rank en sierlijk wil ik zijn maar oei de hazelnootschuimtaart roept me
lady jane Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s met dezelfde kracht waarmee je niet meer drinkt kun je ook wel aan die taart weerstand bieden
Claudius Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s aan die taart weerstand bieden lukt wel, maar al dat ander lekkers. Nee dat lukt mij niet
Lonster1 Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s Mij niet gezien! riep ze en kneep er tussenuit.
Claudius Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s er tussenuit zou ik nog eens willen. Liefst naar de zee met mijn hondje
Claudius Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s Spelen op het strand wil ik doen, samen met Femke
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden