Claudius Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s geschreven heb ik nooit niet veel. Zelfs ik kon mijn eigen geschrift niet lezen.
lady jane Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s Ja pandemieen blijven komen helaas, dat gebeurt al eeuwen lang
Lonster1 Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s Lang zal het dan ook niet duren voordat de mensheid uitsterft en de natuur overwint.
lady jane Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s (bewerkt) aag? das mn buurvrouw %s om %s bewerkt door lady jane
Lonster1 Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s Vrouw of man, meer varianten bestaan er niet volgens de president van Amerika.
lady jane Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s de president van Amerika vind ik een gevaarlijke en bijzonder enge man, geen president zijn waardig
Lonster1 Geplaatst gisteren om 08:01 Rapport Geplaatst gisteren om 08:01 Zijn waardigheid nam toe, net zoals zijn buikomvang.
lady jane Geplaatst gisteren om 08:35 Rapport Geplaatst gisteren om 08:35 om vangnet te checken wordt steeds lastiger naarmate mensen die me dierbaar zijn wegvallen
Lonster1 Geplaatst 10 uur geleden Rapport Geplaatst 10 uur geleden Vallen we erg op zo? vroeg ze, terwijl ze haar carnavalspak verder dichtsnoerde.
lady jane Geplaatst 9 uur geleden Rapport Geplaatst 9 uur geleden snoer de balijnen maar goed strak aan, dan voel je je weer 18 en prachtig
Dyem Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden tig keren dat gedaan, waar is nu de prins?
lady jane Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden prins Carlo de 1e is het geworden, in Maastricht (en dat is niet Alcaraz want die moet zo tennissen, in Rotterdam)
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden