lady jane Geplaatst 12 augustus Rapport Share Geplaatst 12 augustus oord van verderf verliet ik op de dag van stoppen met drinken, nu zaai en oogst ik tevredenheid Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MijnGerrit Geplaatst 26 augustus Rapport Share Geplaatst 26 augustus Tevredenheid en verveling liggen soms erg dicht naast elkaar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 26 augustus Rapport Share Geplaatst 26 augustus Tel kaart 3 en kaart 4 op en tevredenheid wordt het nieuwe geluk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 31 augustus Rapport Share Geplaatst 31 augustus (bewerkt) geluk is enkel voor de gekken of dementen? 31 augustus bewerkt door Claudius Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 17 september Rapport Share Geplaatst 17 september Tenten blijven aantrekkelijk voor vakantiegangers die niet van huisjes of hotels houden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 17 september Rapport Share Geplaatst 17 september houden van, is een kunst. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jac Geplaatst 17 september Rapport Share Geplaatst 17 september Kunst en vliegwerk, komt erg dichtbij als je mijn leven zou samenvatten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster1 Geplaatst 21 september Rapport Share Geplaatst 21 september Vatten van de koe bij de hoorns, dat gebeurt niet vanzelf. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jac Geplaatst 21 september Rapport Share Geplaatst 21 september (bewerkt) Vanzelfsprekend voor mij is dat als ik de eerste opentrek er zeker meer gaan volgen 21 september bewerkt door Jac Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster1 Geplaatst 28 september Rapport Share Geplaatst 28 september Volgens mij regent het vandaag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 28 september Rapport Share Geplaatst 28 september vandaag wordt een mooie dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 28 september Rapport Share Geplaatst 28 september Een mooie dag met regen kan best. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 28 september Rapport Share Geplaatst 28 september Best weet ik waaraan ik toe ben in de verslavingskliniek Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 28 september Rapport Share Geplaatst 28 september niek gaat stoppen met volleybal, ik ga hem missen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster1 Geplaatst 30 september Rapport Share Geplaatst 30 september Missen dragen een sjerp. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 30 september Rapport Share Geplaatst 30 september sjerpa's zijn gidsen die vaak erg gevaarlijk werk doen voor verwende rijke thrill-zoekers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 30 september Rapport Share Geplaatst 30 september thrill-zoekers of top-sporters, 't is maar hoe je het bekijkt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 30 september Rapport Share Geplaatst 30 september bekijkt het hoe je wil, ik zit er toch mooi mee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 30 september Rapport Share Geplaatst 30 september meerval gevangen van 2.46 las ik laatst, je zal m uit het water moeten slepen, of erger; op moeten eten! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 30 september Rapport Share Geplaatst 30 september eten doe ik teveel. Ik doe alles wat ik doe veel te veel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jac Geplaatst 30 september Rapport Share Geplaatst 30 september Veelvoud van eten is vreten  Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 30 september Rapport Share Geplaatst 30 september vreten deed ik ook toen ik nog zoop Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 1 oktober Rapport Share Geplaatst 1 oktober Op een dag komt de zon er weer door Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 1 oktober Rapport Share Geplaatst 1 oktober oorverdovende stilte, daar kan ik zo naar verlangen sinds de tinnitus me bezocht. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jac Geplaatst 1 oktober Rapport Share Geplaatst 1 oktober Ochtendstond heeft goud in de mond Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden