Lonster1 Geplaatst 27 juni Rapport Share Geplaatst 27 juni Rozig door zon en buitenlucht viel ze in slaap op het luchtmatras en dreef af. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 27 juni Rapport Share Geplaatst 27 juni Dreef af en toe halfwakker, en belandde op een onbewoond eiland waar haar solo exp.robinson van start ging Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster1 Geplaatst 27 juni Rapport Share Geplaatst 27 juni Ingang Oost nam ze, de studio zou zich daar bevinden volgens Google maps. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 29 juni Rapport Share Geplaatst 29 juni Google Maps en Google Earth raadpleeg ik met grote regelmaat.  Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster1 Geplaatst 29 juni Rapport Share Geplaatst 29 juni Maat hoefde ze niet te houden sinds ze alleen op het eiland zat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 10 juli Rapport Share Geplaatst 10 juli Zaterdag bouwde Nederland al een feestje, hopelijk vanavond weer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 10 juli Rapport Share Geplaatst 10 juli weer doet raar, droog op regenradar betekent een plensbui vlak voor mijn voordeur Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster1 Geplaatst 10 juli Rapport Share Geplaatst 10 juli Deuren had ze niet op haar onbewoonde eiland, toch was er een tochtstroom. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 10 juli Rapport Share Geplaatst 10 juli oom dagobert was ooit een voorbeeld voor mijn zoon die werd ook zo spaarzaam Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 11 juli Rapport Share Geplaatst 11 juli Spaarzaam met woorden: waarom 10 woorden gebruiken als je het ook met 1 of 2 kunt? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 12 juli Rapport Share Geplaatst 12 juli kunt U mij de weg naar Hamelen vertellen meneer? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 12 juli Rapport Share Geplaatst 12 juli Meneer is niet op de hoogte van de weg naar Hamelen maar wel van die naar Purmerend. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 12 juli Rapport Share Geplaatst 12 juli Purmerend is het beste te bereiken per step Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 13 juli Rapport Share Geplaatst 13 juli Per step reizen is klimaatneutraal toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 13 juli Rapport Share Geplaatst 13 juli toch wel lijkt me, alleen je schoenen en banden slijten er wat sneller door Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 14 juli Rapport Share Geplaatst 14 juli Door de bank genomen lijkt lekker thuisblijven in je achtertuintje mij nog het meest klimaatneutraal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 14 juli Rapport Share Geplaatst 14 juli klimaatneutraal is dat wel een haalbare kaart voor ons westerlingen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster1 Geplaatst 16 juli Rapport Share Geplaatst 16 juli Westerlingen op leeftijd verhuizen nogal eens naar het oosten van het land. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 16 juli Rapport Share Geplaatst 16 juli Het oosten van het land, in mijn geval het noordoosten, bleek een prima omgeving om naar te verkassen toen ik eenmaal met pensioen was. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster1 Geplaatst 19 juli Rapport Share Geplaatst 19 juli Was ze maar thuisgebleven, verzuchtte ze zittend op haar koffer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 19 juli Rapport Share Geplaatst 19 juli Offers moeten soms gebracht worden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 20 juli Rapport Share Geplaatst 20 juli De naderende beloning maakte de smaak van de offerdruiven iets minder zuur. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 20 juli Rapport Share Geplaatst 20 juli zuur eerst, dan zoet, ik hoor het Balkenende nog steeds zeggen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster1 Geplaatst 27 juli Rapport Share Geplaatst 27 juli Zeggen ze ook niet dat honger rauwe bonen zoet maakt? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MijnGerrit Geplaatst 12 augustus Rapport Share Geplaatst 12 augustus Maakt dat ene glaasje nou echt wat uit, kun je je afvragen... maar ik weet voor mezelf het antwoord. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden