Musashi Geplaatst 9 juni Rapport Share Geplaatst 9 juni Rust roest Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 9 juni Rapport Share Geplaatst 9 juni roest verwijder je met citroensap en zout, azijn of zelfs met cola Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roberto Geplaatst 9 juni Rapport Share Geplaatst 9 juni Olala slagroomtruffels zijn gevuld met een zachte vulling die bestaat uit verse slagroom, fondant en roomboter Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 9 juni Rapport Share Geplaatst 9 juni Roomboter op mijn brood vind ik erg lekker, zeker als ik er dan ook nog bijvoorbeeld oude kaas als beleg op doe. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 10 juni Rapport Share Geplaatst 10 juni doe ik vaak op mijn beschuitjes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 10 juni Rapport Share Geplaatst 10 juni Beschuitjes met aardbeien en kaas. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 10 juni Rapport Share Geplaatst 10 juni kaas en aardbeien is een kombi die ik niet snel uit zal proberen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MijnGerrit Geplaatst 10 juni Rapport Share Geplaatst 10 juni Proberen tot innerlijke rust te komen kan helpen om vrijer van wensen te raken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roberto Geplaatst 10 juni Rapport Share Geplaatst 10 juni Aken en Keulen zijn niet op één dag gebouwd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster1 Geplaatst 12 juni Rapport Share Geplaatst 12 juni Bouwden zij niet aan hun geluk, dan toch aan kalmte. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 12 juni Rapport Share Geplaatst 12 juni Kalmte na de storm doet me denken aan tien jaar geleden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster1 Geplaatst 12 juni Rapport Share Geplaatst 12 juni Geleden hadden ze genoeg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 12 juni Rapport Share Geplaatst 12 juni Genoeg was het daarna ook wel met de samenwerking. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 12 juni Rapport Share Geplaatst 12 juni samenwerking daar las ik juist vorige week nog over, beiden overwegen het serieus Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster1 Geplaatst 12 juni Rapport Share Geplaatst 12 juni Serieus werd het pas na het zetten van de handtekening. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster1 Geplaatst 22 juni Rapport Share Geplaatst 22 juni Tekeningen zijn klaar, het inkleuren was daarna ook snel gedaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 22 juni Rapport Share Geplaatst 22 juni Gedaanteverwisseling lijkt me prettig als je daarmee ook automatisch  psychisch verwisselt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 23 juni Rapport Share Geplaatst 23 juni verwisselt met wat, je weet immers niet wat er echt voor terugkomt? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 23 juni Rapport Share Geplaatst 23 juni Wat ervoor terugkomt weet ik inderdaad niet, maar ik hoop dan dat het mij goed zou doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roberto Geplaatst 23 juni Rapport Share Geplaatst 23 juni Doen alsof is nep. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Musashi Geplaatst 24 juni Rapport Share Geplaatst 24 juni Nepotisme is van alle tijden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 24 juni Rapport Share Geplaatst 24 juni Van alle tijden is de blijdschap van veel mensen als de zon schijnt en men lekker naar buiten kan om bijvoorbeeld met z’n allen naar hetzelfde park te gaan om daar hutjemutje in het gras te gaan zitten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 24 juni Rapport Share Geplaatst 24 juni (bewerkt) zitten en liggen tegen de duinen op een haast verlaten strand, zwemmen in het zalige zeewater, bijna in mn uppie en dan die zon nog, ja die blijdschap heb ik vandaag ook ervaren 24 juni bewerkt door lady jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maja Geplaatst 24 juni Rapport Share Geplaatst 24 juni Ervaren dat ik mij bij vlagen gelukkig voel en trots ben op waar ik sta en stond is een groot goed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 25 juni Rapport Share Geplaatst 25 juni goede dag gehad met dochter aan de Maarsseveense plassen, beetje verbrand ook nog wij beiden, nu lekker rozig Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden